abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85793714
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:13:27 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85793745
Ooouwwww :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85793766
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*knuffel* en *boks*

Maar ik ben wel blij met m'n nieuwe muziekjes op de iphone
O+
pi_85793793
Waar vind ik luisterpaal?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:15:35 #5
236335 neen
schone schijn
pi_85793830
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar vind ik luisterpaal?
http://3vooR12.VPRO.nl/luisterpaal
het lijkt niet wat het is
pi_85793849
O eerste dag, nieuwe opleiding, quizzz

hbo'er of hbo-er?
pi_85793881
quote:
Ik snap de link met iTunes niet zo?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:18:14 #8
236335 neen
schone schijn
pi_85793945
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik snap de link met iTunes niet zo?
Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.
pi_85794006
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.
Ooooo. En voor mijne dan ;(?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:20:20 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85794053
Een OP :o

Weltrusten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85794084
quote:
Nu ben ik jaloers. De app is niet voor mij.
Eels *O* het was zo tof *O* en the flaming lips ook :s)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:23:53 #12
236335 neen
schone schijn
pi_85794221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ooooo. En voor mijne dan ;(?
Weet niet? Maar ik stel je gerust, ik vind heg eigenlijk alleen met een wifi verbinding fijn werken.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nu ben ik jaloers. De app is niet voor mij.
Eels *O* het was zo tof *O* en the flaming lips ook :s)
Eels tof ja? Ik baal echt zo dat ik m'n rooster nog niet heb, over anderhalf week in oosterpoort maar ik mis liever geen college en het is op een maandagavond op dus 2.5 uur reizen :x
Eels ook op luisterpaal hè :@
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:26:17 #13
70532 loveli
N
pi_85794310
dingespost
crap in = crap out
pi_85794707
Hej ik sta niet meer in de lijst?
Als ik mezelf update, kom ik dan vanzelf terug, of moet ik opnieuw mezelf aanvragen bij ... *naam kwijt*

* j.t edits: het laatste dus :D
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85795566
Tijd om de computer uit te zetten! :W
pi_85795906
Tadaaaa! Leuk-beest-van-de-dag 28/08/2010 :D

*weg* ;(

Winston O+

En nu ga ik slapen, welterusten allemaal! :*

[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-08-2010 09:48:18 ]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:52:12 #17
331 Merel
Be here now.
pi_85799378
:O
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:09:50 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85799528
oO<

RPMen

:W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85799571
Werken. :W .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85799579
pfoe wat een hoop bij te lezen weer..

maar P.F heeft een studie gevonden? *O* Klinkt goed met die begeleiding, hoop dat het je goed bevalt!

en DaD aan het daten (tussen neus en lippen door, of heb ik eroverheen gelezen?) vertel!

ik wilde eigenlijk na het ontbijten gaan hardlopen, maar mijn darmen zijn een beetje overstuur (van het uit eten gisteren denk ik) :X hoop dat het na een bakje havermout wat beter gaat..

oh j.t: als je een nieuw gewicht invoert kom je vanzelf weer in het lijstje

Ray laMontagne O+ die stem! O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85799588
Goedemorgen allemaal!

Heb volgens mij een compleet topic gemist :D
Gister ging het goed met het lijstje tot de avond :')
Ik had om 6 uur in het ziekenhuis afgesproken bij mn oma en was pas om half6 thuis. Dus even snel een boterham met pinadakaas. Was vervolgens pas om half 8 terug
Toen zijn we lekker op de bank gaan zitten met stokbrood met krabsalade. En tussendoor nog ergens 3 roomsoesjes naar binnen gepropt :')

Naja weekend zullen we maar zeggen.
Vandaag zal wel niet veel beter worden, dus zal ook maar gewoon geen lijstje posten :D
Maandag weer netjes ;)
pi_85799639
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:52:17 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799697
Goeiemorgen :W.

Na 2 nachten weer mijn minimum aantal uren gehaald *O*.
Druk dagje vandaag: Pippa heeft nog steeds vlooien en Janneke heeft ze nu ook, dus ik ga straks even pipetjes halen. Verder ga ik even bij DaD haar werk om langs om dozen te kopen (ben benieuwd of ik haar nog zie!), vanmiddag even shoppen voor een nieuwe outfit (ik moet sws écht een nieuwe spijkerbroek :X) en de rest van de dag spullen inpakken ^O^.

Ik heb ook al bedacht wat ik maandag tijdens de eerste lessen ga doen, aangezien ik nog geen boeken heb, dus nu ga ik er toch met een iets geruster hart naartoe. Al ben ik sowieso behoorlijk zen voor mijn doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 28-08-2010 09:14:36 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_85799768
Goedemorgen. :)

Fijn dat je toch een studie hebt gevonden P.F.
pi_85799787
Goeiemorgen! :W
pi_85799828
-pomtiedomtiedom-

[ Bericht 91% gewijzigd door sigme op 28-08-2010 12:10:39 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:15:20 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799867
@ sigme:
Ik bedacht het me toen ik onder de douche stond :@ ;).

Even geëdit :). Edit jij ook even? O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_85799928
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]

Winston O+

En nu ga ik slapen, welterusten allemaal! :*
holy moly die rechter is lelijk :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85799958
Morning!

Vikje, verhuizen! Spannend! Heb je er vee zin in? ken je eigenlijk al veel mensen in Den Haag, of alleen Slankies? Wanneer is je rondleiding ook al weer, of is er nog geen datum?

*O* voor PF en d'r opleiding :D

EN O+ O+ de O+ zon O+ schijnt *O*
pi_85799967
Dat plaatje is een topic killer. Vandaag ga ik:

• Mensen bellen
• Kippensoep maken
• Mijn rekening bekijken (ouch).
• Door punt 3 beginnen met werk zoeken.

Tevens luister ik nu naar Eels op Luisterpaal.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:27:53 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799970
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:26 schreef Perruche het volgende:
Vikje, verhuizen! Spannend! Heb je er vee zin in? ken je eigenlijk al veel mensen in Den Haag, of alleen Slankies? Wanneer is je rondleiding ook al weer, of is er nog geen datum?
Ik heb er heel veel zin in *O*. Ik ken voornamelijk Slankies in en rond Den Haag en één niet-Slankie (maar die ken ik dan weer wel via Fok! :')). En voor de rondleiding is nog geen datum. Ergens in september / oktober, gok ik :). Eerst de boel even op de rails krijgen daar :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:28:34 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799976
Ik ben een keer naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Toen gebruikten ze allemaal onconventionele instrumenten. Ook een vibrator, geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85800000
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een keer naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Toen gebruikten ze allemaal onconventionele instrumenten. Ook een vibrator, geloof ik :').
_O-
pi_85800011
oi! :z
Ja doei.
pi_85800127
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.
;(
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:48:59 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85800152
Pff, ik zou even twee kaartjes versturen via Hallmark.nl, maar m'n comp is zo traag en die site doet niet wat ik wil. Ik ben sneller klaar als ik naar de stad fiets en daar twee kaartjes haal :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85800256
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik zou even twee kaartjes versturen via Hallmark.nl, maar m'n comp is zo traag en die site doet niet wat ik wil. Ik ben sneller klaar als ik naar de stad fiets en daar twee kaartjes haal :').
:D lang leve moderne technologie!

heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
pi_85800329
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken? ;)
pi_85800356
Hurray! *O*

Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria!
In de glo-ri-aaa, in de glooo-riiii-aaaaa :D *O* *O*

En mijn man heeft deze taart voor mij besteld: :9

O+ Jarig zijn O+

Ik vind jarig zijn écht heel leuk :@
pi_85800364
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken? ;)
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.
pi_85800389
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
In ieder geval een fatsoenlijk e-mail adres (dus professioneel. Lijkt overbodig, maar hoe vaak ik we niet rare e-mail adressen voorbij heb zien komen :X)

Geen overbodige zaken, gewoon kort & krachtig.

Ik vind het lastig om inhoudelijke tips te geven zonder jouw gegevens te weten, soz!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:16:35 #42
70532 loveli
N
pi_85800428
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:16:58 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85800433
Feli Coco! :D *O*

RPM ging eigenlijk gewoon kut. Pap in de benen. En nu pap in een kommetje :9.

Oh Mo, misschien zijn Duuf en ik nog wel in de neighbourhood dit weekend, kan een fatboy kopen en die staat in Nijmegen :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85800561
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray! *O*

Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria!
In de glo-ri-aaa, in de glooo-riiii-aaaaa :D *O* *O*

En mijn man heeft deze taart voor mij besteld: :9

[ afbeelding ]

O+ Jarig zijn O+

Ik vind jarig zijn écht heel leuk :@
gefeli! Hoe jong is de prinses geworden O-) :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85800574
da's toch een prinses op dat ding ? :@
pi_85800625
Gefeliciflapstaart Coco! *O* w/ :* Een hele fijne dag (jammer dat het zowat stormt hier, maar misschien is dat in 't zuuden anders).
pi_85800632
Gefeli Coco *O*

Weer bijna niet geslapen, maar het was wel gezellig :+. En heb al betaald gekregen van mijn school, dus blijkbaar werk ik daar komend jaar weer :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:31:20 #48
70532 loveli
N
pi_85800662
*O* gefeli *O*
crap in = crap out
pi_85800683
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gefeli! Hoe jong is de prinses geworden O-) :+
Yup, dat is de prinsessentaart van de Hema :Y

En ik ben 29 jaar geworden *O*
pi_85800718
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Gefeliciflapstaart Coco! *O* w/ :* Een hele fijne dag (jammer dat het zowat stormt hier, maar misschien is dat in 't zuuden anders).
Nog hartstikke droog hier *) (zul je zien dat het zo met bakken uit de lucht gaat vallen, hihi)

En thanks allemaal!

Ik ga nu even richting mijn ouders, m'n moeder heeft de bodems gemaakt voor een chocoladeschuimtaart, en ik ga die nu op elkaar plakken en 'bekleden' (met slagroom gemixt met nesquick :9 ).

Tot later allemaal :*
pi_85800729
Coco, gefeli! Je doorbreekt de traditie van de geheime jarigen :P Hoop dat je een fijne dag hebt Ga je nog wat leuks doen?

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat coco hier zegt:
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.
Dat dus, en ook omdat ik nogal veel dingen heb gedaan en als ik die er allemaal opzet denkt een werkever vaak van "wat een fladderaar", wat ik niet ben, ik doe gewoon graag veel dingen, ook al zijn ze maar voor 1 of 2 maanden voor een tijdelijke baan is het we een pre om die erop te zetten, maar voor een vaste baan niet, althans, ik ben er wel eens op afgewezen (te ambitieus :') ). Daarom wil ik er graag meerdere. Meestal pas ik ze ook aan op de sollicitatie die ik doe.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:16 schreef loveli het volgende:
Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.
Ah, mooi, dat heb ik gedaan dus dat zet ik er even bij :D
pi_85800738
Hier zag ik net een flits en nu een donder :'( buuuuh, ik wil zon!
pi_85800767
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
Coco, gefeli! Je doorbreekt de traditie van de geheime jarigen :P Hoop dat je een fijne dag hebt Ga je nog wat leuks doen?
Ik vertel het altijd aan iedereen :@ :') Jarig zijn O+

En ik ga niet iets bijzonders doen (er komen vanavond vrienden langs. Maar het is geen officieel feestje, want dat vind ik eng. Dan ben ik altijd bang dat mensen niet komen opdagen en dan voel ik me zielig :') En als ik niemand officieel uitnodig, is iedereen die toch komt mooi meegenomen en alleen maar extra leuk :P).

Nu ga ik me echt klaarmaken om die taart op te halen. Doei allemaal!

Perruche, succes met je cv!
pi_85800773
Gefeli Coco
Jarig zijn is ook heel leuk :D

Op tijd uit bed gegaan om van mn spaarrekening geld over te maken voor een nieuwe auto, doet dat ding niets overmaken in het weekend }:|
Dus moet ik maandag alles in 1x kunnen regelen. Benieuwd of dat kan! Zal als meneer wakker is eens bellen.
:)

Ow en we hebben nu Windows 7 en moet erg wennen
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:53:22 #55
236335 neen
schone schijn
pi_85800929
Gefeliciteerd coco geniet van dit jaar, het zal je laatste jaar als twintiger zijn. :P

Ik ga straks naar :') Harlingen :') visserijdagen oid met oud studiegenootjes, ben benieuwd of het wat is. Gisteren was ska3 er dus het zal wel minder suf zijn dan het klinkt. Als het weer maar goed is.
pi_85800946
Ohja voor de Slankies die ernaar gevraagd hebben: ik verhuis komende woensdag :P. Knoop is doorgehakt, een middag/avond de tijd om alles te verplaatsen en dan blijf ik er meteen slapen. Beetje spannend is het wel :@.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:56:02 #57
236335 neen
schone schijn
pi_85800966
Je hebt er toch al eens geslapen of niet?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:00:36 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85801017
Gefeliciteerd Cocooooooooo :D *O* *O* *O*
Die prinsessentaart, wat lief! :D _O-

Zo! Ik heb geZumbaat, en ben na afloop ZEIKnat geregend :') En nu schijnt de zon oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85801044
Gefeliciteerd coco *O* :*

en XM: wij zijn morgen in Den Haag :') en vandaag ben ik ook hele dag onderweg en zulks, vanavond verjaardag :Y
Ja doei.
pi_85801072
Gefeliciteerd Coco! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85801107
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_85801141
Ja, hop hop chico, wegwezen :P!!
pi_85801177
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85801194
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:56 schreef neen het volgende:
Je hebt er toch al eens geslapen of niet?
Ja 1x toen ik nog geen bed of vloer had :P.

SPOILER
pi_85801201
Oh het begint hier keihard te donderen en bliksemen, ik ga mn pc maar uitzetten en douchen/slapen ofzo :').
pi_85801222
SPOILER
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:12:05 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85801246
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd coco *O* :*

en XM: wij zijn morgen in Den Haag :') en vandaag ben ik ook hele dag onderweg en zulks, vanavond verjaardag :Y
Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen? :P :D ;)

En -O- ;( :*
pi_85801250
Oh, ik zit in een bliksembui :D!
pi_85801265
SPOILER
dank :*
Ja doei.
pi_85801281
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen? :P :D ;)

En -O- ;( :*
waar in Nijmegen kan je 'm ophalen? :+ opzich geen probleem denk ik :P
Ja doei.
pi_85801290
Ik heb ook een fatboy, die was gratis O+!
pi_85801301
Streberig als ik ben, wil ik vandaag mijn rooster in elkaar puzzelen, maar hij is zo chaotisch dat het niet lukt -O-
pi_85801319
Gefeli, Coco! *O*

Ik ben net zo natgeregend, tenminste mijn regenpak (zonder riem) en nu schijnt de zon weer. Weird.

Oh dat is geen goed nieuws, Mo! :{ :*

Lijstje:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, halve plak kaas
T: stukje koude kip
L: rauwkost met gerookte zalm en mayo
T: baconcrackers met filet Américain
S: hardlopen mits geen wolkbreuk
T: wodka
D: weet nog niet, maar ik heb nog broccoli. *) Moet nog even vlees halen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:17:27 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85801341
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
dank :*
SPOILER
pi_85801349
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2010 11:48:03 ]
Ja doei.
pi_85801535
Mo, heel veel sterkte voor jullie!
pi_85801759
Veel sterkte Mo! :* Wat een rottig nieuws..

[zeur modus]
Elke ochtend als ik opsta voel ik me zo beroerd :( weet alleen niet hoe het komt... na een paar uurtjes trekt dat weer weg.. :{ [/zeur modus]
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85801900
Oef mo, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte.
pi_85801907
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Swietje het volgende:
Veel sterkte Mo! :* Wat een rottig nieuws..

[zeur modus]
Elke ochtend als ik opsta voel ik me zo beroerd :( weet alleen niet hoe het komt... na een paar uurtjes trekt dat weer weg.. :{ [/zeur modus]
Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?
pi_85801941
als ze zich er net als de eerste keer doorheen slaat komt 't goed, maar 't is wel een flinke tegenslag ...

zo maar 's omkleden en op pad :) m'n nieuwe fietstassen uitproberen, lang die kookdemonstratie om 'ingewerkt' te worden, verjaardagscadeautje halen voor vanavond en een plantje voor mams voor morgen O+
Ja doei.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:49:32 #81
331 Merel
Be here now.
pi_85801942
Ik had nooit iets moeten zeggen over die riem! :') Maar jullie begrepen toch wel dat dat een grapje was? Toch? :o

Mo wat een rotnieuws, sterkte!

Coco, happy birthday :)

Net even de stad in geweest. De score: thermolegging en -shirt (in de aanbieding bij de Action, alvast handig voor als het koud wordt), nog twee corrigerende hemdjes, en een geweldig paar high heels voor een tientje in de uit-uit-uit-uit-allerlaaste-uitverkoop O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:06 #82
70532 loveli
N
pi_85801957
-O- kut
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:35 #83
70532 loveli
N
pi_85801968
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef Merel het volgende:
en een geweldig paar high heels voor een tientje in de uit-uit-uit-uit-allerlaaste-uitverkoop O+
Waar waar?
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:35 #84
331 Merel
Be here now.
pi_85801969
Lijstje:

O - hamkaascroissantje
L - yoghurt met muesli
T - diepvriesbramen
D - zal wel iets slechts worden, moet eten onderweg
T - flink wat biertjes
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:48 #85
70532 loveli
N
pi_85801980
Ik ben niet oppervlakkig :')
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:51:19 #86
331 Merel
Be here now.
pi_85801990
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar waar?
In Rijswijk :P

Waar ik heen ben gefietst 8-) Misschien morgen naar Hoek van Holland fietsen, als het weer een beetje meezit.
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:51:57 #87
70532 loveli
N
pi_85802004
O, te ver weg.
crap in = crap out
pi_85802023
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?
Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten. :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85802031
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef Swietje het volgende:

[..]

Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten. :')
-O- :* da's mooi klote :*
Ja doei.
pi_85802091
Lijstje:

S: kezen
Brunch: twee grofvolkoren boterhammen met een omelet van 2 kleine eitjes met rauwe ham
S: fietsen
T: knackebrodje oude kaas
T: banaan
D: gevulde kipfilet (gevuld met gepureerde rucola met knoflook, grana padano en ui) met daarop wat mozaralla light en eromheen rauwe ham en erbij 'italiaanse' sperzieboontjes met tomaten, knof en ui :9
T: 2 a 3 biertjes op verjaardag
Ja doei.
pi_85802393
SPOILER
Ik heb net weer lekker hardgelopen, wederom 5 km :9
Gewicht is nog hetzelfde. Broeken zakken wel af maar ik wil toch weer naar 68 kg, dus ff weer goed gaan eten.
Net gedoucht en nu ff klaarmaken om naar mams en stiefpaps te gaan, om een notebookje uit te kiezen O+
pi_85802415
Yaaaaaaaay! Mn auto doet het! Mn theedoek heeft een wonder verricht :p Meteen afspraak voor proefrit gemaakt voor een auto die ik al even op het oog heb!
Yay!
pi_85802474
Sterkte Mo!

Lijstje:

O: allbran+sinasappelsap
T: eitje + 1/2 komkommer
L: 1 roggebrood met nutella en 1 met filet american+ui
T: appel
D: Ga naar een Surinaams/Hindoestaans feestje dus dat wordt lekker eten :9 *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:13:10 #94
236335 neen
schone schijn
pi_85802526
Goed gelopen! Ik ga morgen weer een poging wagen, vanaf maandag met schule enzo moet er maat even iets goed gaan veranderen bij moi.
Je had toch al zon leuke laptop sdb of niet? :')

SPOILER
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:13:42 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85802547
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
S: kezen

Mengeling van :') en :9

:P _O-

Aurum: lekkerrrr! :9 Ik ga vanaaf misschien wokken met wat vrienden, eens kijken of we die last minute kunnen optrommelen O+ Zou leuk zijn om ze nog te zien voor ik weg ga! w/
pi_85802655
Goedemorgen-/middag!

Hier een verschrikkelijke rotnacht gehad, dankzij verkoudheid en een gestoorde onderbuurvrouw :O. Gelukkig schijnt vandaag de zon! Hopelijk blijft ´ie nog even.

Coco gefeliciteerd met je verjaardag! *O* En Mo, veel sterkte. Hoop dat het allemaal goed komt.
pi_85802681
zo, morgen DHL spelen voor XM en Duvel :+

nu even richting de keukenwinkel voor die kookmeuk :W tot vanmiddag :+
Ja doei.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:18:17 #98
236335 neen
schone schijn
pi_85802684
Wanneer ga je mijn land eigenlijk verlaten Maria?
pi_85802712
shinyyy, wil jij mij misschien helpen met mijn rooster :@ hoe maak je er een helder rooster van, jij had ook zo een raar ding toch?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:19:18 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85802716
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Wanneer ga je mijn land eigenlijk verlaten Maria?
Mehe!

als het goed is 15 september :Y

*spanning und sensatie* :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')