*knuffel* en *boks*quote:
http://3vooR12.VPRO.nl/luisterpaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar vind ik luisterpaal?
Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap de link met iTunes niet zo?
Ooooo. En voor mijne danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.
Weet niet? Maar ik stel je gerust, ik vind heg eigenlijk alleen met een wifi verbinding fijn werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ooooo. En voor mijne dan?
Eels tof ja? Ik baal echt zo dat ik m'n rooster nog niet heb, over anderhalf week in oosterpoort maar ik mis liever geen college en het is op een maandagavond op dus 2.5 uur reizen :xquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers. De app is niet voor mij.
Eelshet was zo tof
en the flaming lips ook
Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tadaaaa! Leuk-beest-van-de-dag 28/08/2010![]()
[ afbeelding ]
holy moly die rechter is lelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tadaaaa! Leuk-beest-van-de-dag 28/08/2010![]()
[ afbeelding ]
Winston![]()
En nu ga ik slapen, welterusten allemaal!
Ik heb er heel veel zin inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:26 schreef Perruche het volgende:
Vikje, verhuizen! Spannend! Heb je er vee zin in? ken je eigenlijk al veel mensen in Den Haag, of alleen Slankies? Wanneer is je rondleiding ook al weer, of is er nog geen datum?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een keer naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Toen gebruikten ze allemaal onconventionele instrumenten. Ook een vibrator, geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik zou even twee kaartjes versturen via Hallmark.nl, maar m'n comp is zo traag en die site doet niet wat ik wil. Ik ben sneller klaar als ik naar de stad fiets en daar twee kaartjes haal.
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken?
In ieder geval een fatsoenlijk e-mail adres (dus professioneel. Lijkt overbodig, maar hoe vaak ik we niet rare e-mail adressen voorbij heb zien komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
[..]lang leve moderne technologie!
heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
[..]lang leve moderne technologie!
heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
gefeli! Hoe jong is de prinses gewordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray!![]()
Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria!
In de glo-ri-aaa, in de glooo-riiii-aaaaa![]()
![]()
![]()
En mijn man heeft deze taart voor mij besteld:![]()
[ afbeelding ]
Jarig zijn
Ik vind jarig zijn écht heel leuk
Yup, dat is de prinsessentaart van de Hemaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gefeli! Hoe jong is de prinses geworden![]()
Nog hartstikke droog hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Gefeliciflapstaart Coco!![]()
![]()
Een hele fijne dag (jammer dat het zowat stormt hier, maar misschien is dat in 't zuuden anders).
Wat coco hier zegt:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken?
Dat dus, en ook omdat ik nogal veel dingen heb gedaan en als ik die er allemaal opzet denkt een werkever vaak van "wat een fladderaar", wat ik niet ben, ik doe gewoon graag veel dingen, ook al zijn ze maar voor 1 of 2 maanden voor een tijdelijke baan is het we een pre om die erop te zetten, maar voor een vaste baan niet, althans, ik ben er wel eens op afgewezen (te ambitieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.
Ah, mooi, dat heb ik gedaan dus dat zet ik er even bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:16 schreef loveli het volgende:
Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.
Ik vertel het altijd aan iedereenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
Coco, gefeli! Je doorbreekt de traditie van de geheime jarigenHoop dat je een fijne dag hebt Ga je nog wat leuks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja 1x toen ik nog geen bed of vloer hadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:56 schreef neen het volgende:
Je hebt er toch al eens geslapen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd coco![]()
en XM: wij zijn morgen in Den Haagen vandaag ben ik ook hele dag onderweg en zulks, vanavond verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
Ja doei.
waar in Nijmegen kan je 'm ophalen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen?![]()
![]()
En![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2010 11:48:03 ]Ja doei.
Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Swietje het volgende:
Veel sterkte Mo!Wat een rottig nieuws..
[zeur modus]
Elke ochtend als ik opsta voel ik me zo beroerdweet alleen niet hoe het komt... na een paar uurtjes trekt dat weer weg..
[/zeur modus]
Waar waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef Merel het volgende:
en een geweldig paar high heels voor een tientje in de uit-uit-uit-uit-allerlaaste-uitverkoop
In Rijswijkquote:
Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net weer lekker hardgelopen, wederom 5 km![]()
Gewicht is nog hetzelfde. Broeken zakken wel af maar ik wil toch weer naar 68 kg, dus ff weer goed gaan eten.
Net gedoucht en nu ff klaarmaken om naar mams en stiefpaps te gaan, om een notebookje uit te kiezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Mengeling vanquote:
Mehe!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Wanneer ga je mijn land eigenlijk verlaten Maria?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
zo, morgen DHL spelen voor XM en Duvel
nu even richting de keukenwinkel voor die kookmeuktot vanmiddag
kijk....ik kan vrijdagochtend niet dus wil het vak met een andere klas volgen.quote:
Helemaal geen slecht idee. Ik vond het echt een verádeming om op mezelf te gaan wonen. Plus ik merkte dat de strijd tussen mij en mijn ouders (of eigenlijk: mijn vader) vanaf dat moment veel minder werd. Voor alle betrokkenen wel zo fijn.quote:
Gratis fatsoenlijk eten, geen corvee, geen was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Swietje het volgende:
Irritant allemaal NoukWaarom ga je niet sowieso op kamers?
Vik, ROZEMijn agenda is ook roze
O waar je het kan vinden weet ik ook niet, maar gewoon de roosters van jezelf en van de leraren die de vakken geven die je wil (verplaatsen) uitprinten, vakken er uitzoeken en kijken waar je het kunt invullen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
kijk....ik kan vrijdagochtend niet dus wil het vak met een andere klas volgen.
+ ik moet nog 2 vakken inhalen van het blok dat nu begint voor de reguliere klassen dus dat moet ik er ook in frommelen
En nu kan ik het rooster niet eens meer vinden!
Maar weet je wat het is. Toen ik op vakantie was, miste ik me ouders echt. Omdat het meestal echt wel gezellig is thuis. Vooral nu m'n vader geen werk meer heeft. Er is altijd wel iemand thuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht idee. Ik vond het echt een verádeming om op mezelf te gaan wonen. Plus ik merkte dat de strijd tussen mij en mijn ouders (of eigenlijk: mijn vader) vanaf dat moment veel minder werd. Voor alle betrokkenen wel zo fijn.
Hahahaha!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray!![]()
Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria!
In de glo-ri-aaa, in de glooo-riiii-aaaaa![]()
![]()
![]()
En mijn man heeft deze taart voor mij besteld:![]()
[ afbeelding ]
Jarig zijn
Ik vind jarig zijn écht heel leuk
Het stomme is, die vakken wijzigen iedere week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef neen het volgende:
[..]
Gratis fatsoenlijk eten, geen corvee, geen was.
[..]
O waar je het kan vinden weet ik ook niet, maar gewoon de roosters van jezelf en van de leraren die de vakken geven die je wil (verplaatsen) uitprinten, vakken er uitzoeken en kijken waar je het kunt invullen?
Hangt er ook vanaf hoe je huisgenoten zijn, maar bij mij ging het heel geleidelijk. Eerst elk weekeinde naar huis en soms tussendoor, maar op een gegeven moment niet meer volgens een vast schema. Toen ik een auto had was het nog makkelijker, omdat ik niet meer hoefde te regelen dat ze me van het station kwamen ophalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is. Toen ik op vakantie was, miste ik me ouders echt. Omdat het meestal echt wel gezellig is thuis. Vooral nu m'n vader geen werk meer heeft. Er is altijd wel iemand thuis.
En had toen ook weer zin om naar huis te gaan.
Of is dat juist iets waar je even doorheen moet?
Ja oké maar het is toch wel voor een hele periode bekend of ook niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het stomme is, die vakken wijzigen iedere week.
Niets moet hoor! Als jij het nog erg fijn hebt thuis en voor jouw gevoel de voordelen (gezellig, altijd iemand thuis, e.d.) opwegen tegen de nadelen (ruzie, minder zelf kunnen bepalen, ik noem maar wat), dan hoef je niet op stel en sprong op kamers te gaan en is thuiswonen ook een reële optie. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik het eng vond om opeens op eigen benen moeten staan, maar volgens mij vond ik het vooral erg fijn om echt mijn eigen leven te kunnen leiden. Mede dankzij de situatie thuis. Maar dat geldt voor iedereen weer anders, denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is. Toen ik op vakantie was, miste ik me ouders echt. Omdat het meestal echt wel gezellig is thuis. Vooral nu m'n vader geen werk meer heeft. Er is altijd wel iemand thuis.
En had toen ook weer zin om naar huis te gaan.
Of is dat juist iets waar je even doorheen moet?
Oh nog even. Je bent niet zwanger tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten.
je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Net een gesprek gehad met de mama van iemand, wel realistisch gesprek maar wel naarrr.
Of zo, ik voel mij nu kuttig.
Dingen uit het "roddelcircuit"?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhhh ja ze belde mij omdat ze het een en ander had gehoord. Vast wel waar, maar ja!
Precies dat iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan.Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer. Dat er wat meer afstand is maakt het wel weer des te gezelliger als ik bij ze blijf slapen nu af en toe een nachtje
Euh jawohl, je bedoelt met alles inplannen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
shinyyy, wil jij mij misschien helpen met mijn roosterhoe maak je er een helder rooster van, jij had ook zo een raar ding toch?
Ik soortvan halfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies dat idd. Ik was op m'n 17e al vertrokken
.
Ik riep altijd dat ik sowieso mn eerste jaar zou blijven, en dat is uiteindelijk 2 jaar geworden. Tussendoor periodes gehad dat ik het liefst a la minute zou vertrekken, maar ben blij dat ik nu uiteindelijk uit huis ga op het moment dat mijn ouders en ik het geweldig goed met elkaar kunnen vinden. En op dezelfde manier als Noukje wil: wel ingeschreven, maar niet actief op zoek. En toen liep ik tegen iets voordeligs op dus ging ik maar wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan.Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer. Dat er wat meer afstand is maakt het wel weer des te gezelliger als ik bij ze blijf slapen nu af en toe een nachtje
Chico: ik herken dat gevoel wel, dat het heel kang duurde voordat ik ook echt in mijn nieuwe huisje ging slapen omdat ik het een beetje eng vond. Na twee dagen was dat voorbij
Ik wilde ook echt heel graag weg op mijn 18e, vooral wanneer een studiegenoot van mij een kamer voor me had in hartje centrum Amsterdam, maar ik durfde het onderwerp 'op kamers' gewoon echtechtecht niet te laten vallen thuis. Mijn vader (lees: erg dominant) had me nooit laten gaan op die leeftijd, te meer omdat hij het hele aspect van studeren/op kamers gaan niet snapte (nog steeds niet, eigenlijk). Uiteindelijk is het me vlak voor mijn 20e verjaardag toch gelukt om uit huis te gaan, maar daar heb ik veel strijd voor moeten leveren. Ik kan me dus wel voorstellen dat het voor sommige mensen lastig is om uit huis te geraken. Maar goed, de heerlijke heerlijkheid toen het eindelijk zo ver was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan.Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef neen het volgende:
O ik heb wel chille ouders maar wilde graag weg maarja twijfels enzo, toch studie in dezelfde stad dus al het gedrink en gezellige gedoe van uitwonenden deed ik mee en ja stufi en kamer is chill dus ik wilde weg maar toen kapte ik dus, geen gratis geld is dis thuis blijven.
Toen andere stad op 55 minuten, viel mee maarja wel te vroeg dus ik wilde een chill kamertje. Had ik iets moois gevonden dacht ik ja als ik dit doe blijf ik ook als ik stop in deze waardeloze plaats dus nee dat wilde ik niet dan maar stoppen.
Nu 2 uur en 20 mins in de trein dus een kamer is wel handig, had ik dus even tijdens de introductieweek gefixt op de laatste vrijdag en de maandag erop beginnen met schoolin een bijna lege kamer met vloer (jawel die had ik er even snel ingelegd) matras en tv en natural wake up light.
Eigenlijk denk ik nu waarom post ik dit maarja boeiend anders heb ik dit voor niets getyped op m'n telefoon. Sorry hoor.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef neen het volgende:
Eigenlijk denk ik nu waarom post ik dit maarja boeiend anders heb ik dit voor niets getyped op m'n telefoon. Sorry hoor.
Ja, ik raak echt in paniek van dat rooster. Kan hem nu niet eens meer vinden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euh jawohl, je bedoelt met alles inplannen?
Neen: ja ik had een stoere maar die is gecrasht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Viking, een roze agenda
@Noukje, bah ik zou dat ook allemaal niet tof vinden
@Swietje, mischien een tekort aan iets? Of mischien slaaptekort?
Coco gefeliciteeeeeerd
, toffe taart!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Het komt vast omdat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens.
Je mutti is niet de enige.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn mutti kent Erwin Olaf niet
Bij mij was het mn pa die moeilijk was, en voor zover ik weet was dat geen vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Sterkte Mo! Wat ontzettend kut.![]()
Pfff wat had/heeft iedereen hier toch veel ruzie met ouders.Ik had nooit echt ruzie, maar natuurlijk wel kleine irritaties over en weer. Toen mijn vader een huisje kocht om te verhuren aan studenten, bedacht ik me dat ik daar ook wel kon gaan wonen en toen ging het opeens heel snel allemaal. Ik had het er gisteren nog met mijn vader over en die had dat totaal niet aan zien komen. Achteraf was het ook erg onhandig omdat ze toen nog niet zo lang twee honden hadden. Maar ik kon toen en nu nog steeds goed opschieten met m'n ouders. Het komt vast omdat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens.
Wie?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn mutti kent Erwin Olaf niet
Misschien is je vader niet de schuldigequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij mij was het mn pa die moeilijk was, en voor zover ik weet was dat geen vrouw![]()
Bij Maria wel m'n lieve.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien is je vader niet de schuldige
Yipyip. Waren geen leuke tijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja is goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef shinydiscoball het volgende:
PF ik kijk als ik vanmiddag achter de pc zit k?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli! http://www.nu.nl/gezondhe(...)iekte-van-crohn.html
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef Merel het volgende:
Even naar XM zwaaien vanuit de trein naar Utrecht
Mijn luchtbed en slaapzak liggen bij het pinautomaat, schijnt dat heel veel dronken bezoekers vergeten hun geld mee te nemen na het pinnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie gaat er volgend jaar met mij mee naar lowlands, dan slapen we in een camper!
(Ik zag wie er kwamen en dacht omg, alleen jammer van de hippies!)
Zwanger... Ik zou niet weten hoe dat gebeurd zou moeten zijn momenteelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh nog even. Je bent niet zwanger tochHeb je je bloedwaarden laten controleren enzo? Slaap je wel genoeg? Ik heb het een tijdje gehad (toen ik 17 was) bij mij kwam het door mijn "vegetarische periode" waarin ik ijzertekort ontwikkelde omdat ik niet genoeg vitamines binnenkreeg, toen voelde ik me slap en bweh.
Je kunt alleen muntjes pinnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn luchtbed en slaapzak liggen bij het pinautomaat, schijnt dat heel veel dronken bezoekers vergeten hun geld mee te nemen na het pinnen.
Slimquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Twee dozen ingepakt.
Had er eentje vol met boeken en toen kwam Nachtwacht op het geniale idee om kleren en boeken af te wisselen. Alleen heb ik veel meer boeken dan kleren
.
Dus ik lig in m'n slaapzak te wachten op biermuntjes?quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus ik lig in m'n slaapzak te wachten op biermuntjes?
(leg jij je slaapzak ernaast?)
Boeken waar ik niets meer mee doe zijn al wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Slim
Gelijk alles wegdoen wat je toch nooit meer draagt! (Ik zeg niets over de boeken![]()
)
Goed idee! Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo de stad in en iets leuks voor mezelf kopen omdat ik vind dat ik toch wel een beetje zielig ben met m'n rare gezicht.
Nog geen idee, maar als ik niet slaag dan ga ik een veel te dure creme voor op mn rare gezicht van Clinique kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Swietje het volgende:
[..]
Goed idee! Wat ga je kopen?Of heb je nog geen idee?
Gelukkig is het middagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef neen het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat brakke feministes vinden dat ik 's ochtends teveel praat.
wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo de stad in en iets leuks voor mezelf kopen omdat ik vind dat ik toch wel een beetje zielig ben met m'n rare gezicht.
Foei!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Het komt vast omdat doordat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens.
Je gaat iig íets kopen! Maakt niet uit wat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar als ik niet slaag dan ga ik een veel te dure creme voor op mn rare gezicht van Clinique kopen.
Hoe was de sfeer op Sziget? Op Lowlands issie geweldig. Net als de organisatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga misschien wel weer naar lowlands![]()
Alhoewel ik liever naar Sziget ga.
Moet maar even kijken aankomend jaar hoe ik zit qua geld e.d., anders ga ik zeker weer naar Sziget =D
P.F.(wanneer ben je jarig?)
maandag over een weekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga misschien wel weer naar lowlands![]()
Alhoewel ik liever naar Sziget ga.
Moet maar even kijken aankomend jaar hoe ik zit qua geld e.d., anders ga ik zeker weer naar Sziget =D
P.F.(wanneer ben je jarig?)
Herinner me er tzt maar aan voor een felicitados. Dan ben ik dat natuurlijk allang vergeten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maandag over een week
En zoveel vlees missen??quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou gaan bbqen met een cluppie van de opleiding, op zich hou ik er al niet van als andere mensen voorschrijven wat ik ga eten, maar nu werd het helemaal bont
100 dingen om mee te nemen, prefab sausjes, vleesige salades, vlees vlees vlees, wegwerpbordjes![]()
Dus nu kom ik na het eten met als excuus dat ik niet kan!
Groot gelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou gaan bbqen met een cluppie van de opleiding, op zich hou ik er al niet van als andere mensen voorschrijven wat ik ga eten, maar nu werd het helemaal bont
100 dingen om mee te nemen, prefab sausjes, vleesige salades, vlees vlees vlees, wegwerpbordjes![]()
Dus nu kom ik na het eten met als excuus dat ik niet kan!
Voor de vegetarische gasten heb ik altijd een salade en wat brood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef bluejean het volgende:
Kun je niet gewoon zelf een pakje vegaburgers of zelfgemaakte groentespiesjes meenemen? Of heb je eigenlijk gewoon helemaal geen zin?
Ik eet geen vlees bitches!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zoveel vlees missen??![]()
Zonde. Nooit jezelf uithongeren, baby.
Ja gadverdamme ik eet geen salade. Ja die eet ik wel maar sla+tomaat+mozzie als ik geluk heb, thanks, but no, thanks. En brood is ontbijt/lunch. Geen diner.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor de vegetarische gasten heb ik altijd een salade en wat brood.
Voor de echte mannen (m/v) gewoon alleen vlees. Daar draait een BBQ toch om!
Oh en marshmallows, die zijn goddelijk.
Zonde, je mist een hoop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees bitches!
Een lastige eter. Brr.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja gadverdamme ik eet geen salade. Ja die eet ik wel maar sla+tomaat+mozzie als ik geluk heb, thanks, but no, thanks. En brood is ontbijt/lunch. Geen diner.
En ik ben geen man en al helemaal geen echte man!
Ik heb wel zin maar geen zin om 15 euro te betalen en dan huismerk cola te drinken, vieze zoete witte wijn en kartonnen vegaburgers. Als ze er al aan gedacht hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef bluejean het volgende:
Kun je niet gewoon zelf een pakje vegaburgers of zelfgemaakte groentespiesjes meenemen? Of heb je eigenlijk gewoon helemaal geen zin?
Een lastige eterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lastige eter. Brr.
Stoere vrouwen eten ook gewoon lekker vlees mee. Heerlijk.
Bijen heb ik nog niet op. Mieren wel. Tis net popcorn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen."
Zo.
Ik viel er zomaar in en ja, ik lust broccoli.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:07 schreef loveli het volgende:
El_Matador, welkom, wat kom je hier doen en lust je broccoli?
Maar een salade moet eerst geselecteerd worden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een lastige eter![]()
Nee hoor ik eet ALLES. Als het maar met zorg en liefde klaar is gemaakt! En geen dieren
![]()
Je iets aantrekken van wat andere mensen vinden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar misschien maak ik wel wat lekkere dingetjes en kom ik wat vroeger. Hoop alleen niet dat ze dan beledigd zijn
De meeste mannen die een salade maken, kopen een krop veldsla, flikkeren daar een tomaat in eventueel een bol mozzie en een handje rozijntjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een salade moet eerst geselecteerd worden?![]()
Mijn salade is de lekkerste ooit. En ik houd zelf helemaal niet van sla, maar deze is echt goddelijk. Als er ooit een FOK!BBQ komt, neem ik hem mee.
Ik lust vlees en promoot broccoli.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik viel er zomaar in en ja, ik lust broccoli.
Wat jij?
Wat een mannenhaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De meeste mannen die een salade maken, kopen een krop veldsla, flikkeren daar een tomaat in eventueel een bol mozzie en een handje rozijntjes.
Als je gelukt hebt dan
Da's een goeie combi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lust vlees en promoot broccoli.
Ze mogen mij toch al niet geloof ik en daar trek ik mij ook nooit iets van aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van wat andere mensen vinden.
Moet ik nu bammetjes smeren voor vanavond, work, doei!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's een goeie combi.![]()
En verder?
Waarom ga je daar dan heen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze mogen mij toch al niet geloof ik en daar trek ik mij ook nooit iets van aan
Smakelijk, werkze en adios.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet ik nu bammetjes smeren voor vanavond, work, doei!
Een lekkere bbq met een heerlijke versgerookte zalm, etc. Kan ik waarderen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een mannenhaat.![]()
Ik ben bakker en kok geweest. Kan heerlijk koken hoor.
Wat een vertrouwen in de mensheid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een lekkere bbq met een heerlijke versgerookte zalm, etc. Kan ik waarderen hoor.Ik eet het alleen niet meer.
De speklapjes en prefabhamburgers aan twee zijden zwart, nah, nee.
Maar als de mensen je niet mogen en jij hen niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik net zo veel recht heb om er te zijnEn ik mij wel vermaak
Nou ik ben op menig bbq geweest met met menig zelfverklaarde echte mannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de mensheid.
Ik mag ze wel hoor? En het is een stukje netwerken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar als de mensen je niet mogen en jij hen niet.
Ik snap dat werkelijk niet.
Me "wel vermaken". Dan zijn er 100 andere dingen te doen die leuker zijn.
Oh nee, als je vooraf 15,- moet betalen zou ik het, zeker voor huismerk cola en persvleesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel zin maar geen zin om 15 euro te betalen en dan huismerk cola te drinken, vieze zoete witte wijn en kartonnen vegaburgers. Als ze er al aan gedacht hebben!
Dus ik bespaar mijzelf de discussie![]()
En dus zijn alle mannen zo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik ben op menig bbq geweest met met menig zelfverklaarde echte mannen.
Ervaring!
Dat laatste is handig inderdaad. Nou, veel plezier dan! Hier breekt de zon door.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik mag ze wel hoor? En het is een stukje netwerken.
Hihii, ja dat is ook meer mijn ding. Maar zie maar eens 10 andere mensen daarvan te overtuigenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh nee, als je vooraf 15,- moet betalen zou ik het, zeker voor huismerk cola en persvlees, zeker niet doen. Dat moeten sowieso wel stomme feestjes zijn. Ik zeg: voor dat geld lekker een fles prosecco / speciaalbiertjes en goed voedsel voor jezelf kopen.
En eventueel nog iemand anders uit te nodigen om alles op te eten/drinken. Veel leuker!
Vegetariers op een BBQ is net zoiets als mannen in een feministentopic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihii, ja dat is ook meer mijn ding. Maar zie maar eens 10 andere mensen daarvan te overtuigen![]()
Want weet je wat het is, mensen zeggen altijd, o je eet geen vlees, nee prima joh, komt goed! En te vaak vergeten ze het of ik krijg sla en de rest pizza? Dus ik eet/kook liever zelf. Het is wel goed bedoeld maar goede bedoelingen stillen de maag niet
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh nee, als je vooraf 15,- moet betalen zou ik het, zeker voor huismerk cola en persvlees, zeker niet doen. Dat moeten sowieso wel stomme feestjes zijn. Ik zeg: voor dat geld lekker een fles prosecco / speciaalbiertjes en goed voedsel voor jezelf kopen.
En eventueel nog iemand anders uit te nodigen om alles op te eten/drinken. Veel leuker!
Ja ik schuif aan voor de alcohol en eet thuis. Of ik kook hier iets en neem het mee!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:16 schreef Perruche het volgende:
Wat een non-discussie![]()
PF, gewoon niet gaan als je geen zin hebt toch? En anders alleen aanschuiven voor de alcohol.
Camper, dat is zondequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie gaat er volgend jaar met mij mee naar lowlands, dan slapen we in een camper!
(Ik zag wie er kwamen en dacht omg, alleen jammer van de hippies!)
Ik kom toch ook nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vegetariers op een BBQ is net zoiets als mannen in een feministentopic.
Dat laatste kan ermee te maken hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
En veel mannen kunnen inderdaad niet koken. Of althans, ik ken er maar 1 die beter kan koken dan iken ik ben wel een keukenprinses maar geen keukenkoningin. Nu ken ik wel vrij weinig mannen.
Jij zuipt de laatste drank op. Ook een methode.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kom toch ook niet![]()
![]()
Ik neem gewoon een flesje mee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zuipt de laatste drank op. Ook een methode.
Nog enig vooruitzicht op een leuke date scoren vanavond?
Ja, dat is inderdaad wel eens lastig. Ik eet wel vlees (weinig), maar toen ik een periode geen vlees meer at, maakte ik vaak hetzelfde mee. Zo ook een keer in het vliegtuig, waar er geen vegetarische avondmaaltijd was, kreeg ik een broodje ham/kaas waar ik het hamplakje vanaf moest pulken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihii, ja dat is ook meer mijn ding. Maar zie maar eens 10 andere mensen daarvan te overtuigen![]()
Want weet je wat het is, mensen zeggen altijd, o je eet geen vlees, nee prima joh, komt goed! En te vaak vergeten ze het of ik krijg sla en de rest pizza? Dus ik eet/kook liever zelf. Het is wel goed bedoeld maar goede bedoelingen stillen de maag niet
Die gaat snel op, erna begint de fun.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een flesje mee hoor.
Omdat ze altijd verliefd worden (m.u.v. een paar, 2 ofzo die zijn mijn vrienden) de rest heb ik afgezworen (buiten mijn vriendje om, ie mag zo lang verliefd blijven als ie wilquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste kan ermee te maken hebben.![]()
Waarom ken je weinig mannen?
Wat doe je jezelf aan, vraag ik me af?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:21 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel eens lastig. Ik eet wel vlees (weinig), maar toen ik een periode geen vlees meer at, maakte ik vaak hetzelfde mee. Zo ook een keer in het vliegtuig, waar er geen vegetarische avondmaaltijd was, kreeg ik een broodje ham/kaas waar ik het hamplakje vanaf moest pulken.![]()
Tegenwoordig neem ik wel vaak iets vegetarisch mee als ik naar een bbq ga, gewoon omdat ik weet dat vrijwel niemand anders het meeneemt. Of anders vooral veel salade eten. Ook lekker.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat ze altijd verliefd worden (m.u.v. een paar, 2 ofzo die zijn mijn vrienden) de rest heb ik afgezworen (buiten mijn vriendje om, ie mag zo lang verliefd blijven als ie wil)
Daarnaast ken ik wel mannen die denken dat ze kunnen koken maar vervolgens als ze het doen denk jeIk vind het ook goed als ze veel geld hebben zodat ze je mee uit eten kunnen nemen.
Zal ik een Spaans restaurantje voor 2 boeken vanavond?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat ze altijd verliefd worden (m.u.v. een paar, 2 ofzo die zijn mijn vrienden) de rest heb ik afgezworen (buiten mijn vriendje om, ie mag zo lang verliefd blijven als ie wil)
Daarnaast ken ik wel mannen die denken dat ze kunnen koken maar vervolgens als ze het doen denk jeIk vind het ook goed als ze veel geld hebben zodat ze je mee uit eten kunnen nemen.
Als quote ivm herkenbaarquote:
quote:Ik heb op lowlands weinig geslapen, maandag helemaal niet, dinsdag wel weer, maar vanaf woensdag op kamp geweest. Waar ik de donderdagavond half 5 pas erin lag (dus weer 4 uur geslapen), en vannacht een filmnacht waar ik ook weer 2 uur geslapen heb. Ik mis wat slaapen moet maandag weer fris lesgeven enzo. Oh en zometeen dus de hele avond naar een verjaardag.
Huh, wat precies? Ik heb er zelf verder geen moeite mee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan, vraag ik me af?
Dan houwen zo. Het lijkt me zo vermoeiend allemaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef bluejean het volgende:
[..]
Huh, wat precies? Ik heb er zelf verder geen moeite mee hoor.
ah kijk, nu weten we waarom je in dit vrouwen topic rondhangtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal ik een Spaans restaurantje voor 2 boeken vanavond?
Hehe nee hoor. Ik houd gewoon van lekker eten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
ah kijk, nu weten we waarom je in dit vrouwen topic rondhangt
My thoughts.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
ah kijk, nu weten we waarom je in dit vrouwen topic rondhangt
Bio-industrie verbieden idd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Perruche het volgende:
Ik eet trouwens wel vlees maar liefst biologisch. Zou het prima vinden als mensen in het algemeen beter nadenken over wat ze eten en waar het vandaan komt n plaats van allerlei "stoere" dingen te roepen en andere mensen te beoordelen om de (principiële) keuzes die ze maken m.b.t. eten en dergelijke.
/speech.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Perruche het volgende:
Ik eet trouwens wel vlees maar liefst biologisch. Zou het prima vinden als mensen in het algemeen beter nadenken over wat ze eten en waar het vandaan komt n plaats van allerlei "stoere" dingen te roepen en andere mensen te beoordelen om de (principiële) keuzes die ze maken m.b.t. eten en dergelijke.
/speech.
Dat geldt niet alleen voor vlees en eten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Perruche het volgende:
/speech.
Dat klopt. Eigenlijk zouden mensen in het algemeen meer moeten nadenken maarja. Kan niet alles hebben hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef neen het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor vlees en eten.
Mijn één na laatste ex vindt koken wel leuk, maar hij kan er niks van. Zo maakte hij ooit op wintersport coq au vin en had pp 1 kip gekocht en pp 1 fles wijn erdoor gedaan. (De huishoudpot was direct op.quote:
Dat is wel schattig als ze het dan proberenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn één na laatste ex vindt koken wel leuk, maar hij kan er niks van. Zo maakte hij ooit op wintersport coq au vin en had pp 1 kip gekocht en pp 1 fles wijn erdoor gedaan. (De huishoudpot was direct op.)
Ik was van de week bij hem en toen had hij een witlof/macaronischotel gemaakt. Ook geen succes.
Mijn laatste ex kan wel lekker koken, we kookten ook vaak samen. Gingen we receptjes uitproberen. Niet leukers dan dat!
Bestaan die ook in vegetarische variant?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn moeder eet een lempur naast mij en ze heeft er geen voor mij
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef bluejean het volgende:
[..]
Bestaan die ook in vegetarische variant?
Was alweer een jaar geleden denk ik.quote:
Uhu, maar weer andere vrienden denken dat ze het goed regelen en dan heb ik nog niets. Die vinden het ook maar niets als ik zelf iets mee neem. Dus doe het vanaf nu welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij een bbq met een grote groep neem ik altijd zelf vegaspullen mee, dat scheelt een hoop gedoe.
Nog nooit gezien. Lijkt me lekker! Sowieso lemperquote:
wauw, da's een meevaller!!! Heeft je pa eigenlijk al uitzicht op een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:38 schreef Noukjee het volgende:
Ik had jullie toch verteld over onze auto die was afgekeurd?
Die we toen naar de garage hebben gebracht,
Hij had 2400 euro aan onkosten en zou voor 2500 euro verkocht kunnen worden, dus zouden we 100 euro kunnen krijgen voor die auto.
M'n vader werd net gebeld door de garage, en hij kreeg gewoon 1100 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heel fijn!
Mooi. Als ik volgend jaar in Europa zit, dan ga ik er ook heen.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Ik ben net gewaarschuwd voor Indische lui door mijn vader. Oppassen voor die lui.
Indisch als in Nederlands-Indonesisch, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Ik ben net gewaarschuwd voor Indische lui door mijn vader. Oppassen voor die lui.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was alweer een jaar geleden denk ik.
De tijd vliegtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?
Snel het vriendje dumpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Mijn eigen stalker!quote:
Ik heb nog wel een kleurendief en een klewang op zolder liggen. Voor als de Indo's komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Ik heb zo m'n voorkeuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eigen stalker!
Nu kan ik waardig sterven...
U heeft helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n voorkeuren.
En waardig sterven is zo zinloos. Sterf gelukkig.
Je hebt een goeie kont.quote:
Dat lijkt me doodeng. Maar dapper.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef sigme het volgende:
* sigme heeft hele dure gelaserde oogjes
Gracias Maria.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |