Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Maraca het volgende:
Oh nee.. de zaterdagavondshow lijkt teveel op mooi weer de leeuw!_!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
leeg?quote:
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
Film afgekeken. Spannend! Ik neem nog 1 wijntje denk ik.
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
Nee alleen het laatste stukje moest ik nog even afkijken, ik had hem voor Popstars opgezet. Ik kijk wel vaker films in stukjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurde
Oja, met Hans van der Togtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenteren_!
Nou, vullen die hapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's gezond, zegt 'men'
[..]
Het glas he, niet de fles
Dat laatste, dat schiet meer opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
Morgen maar wat wijn bijhalen denk ik, Prosecco van de slijter denk ik of een fles wodka, kan ook
Bier... dus proostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.quote:
Ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo triest geworden.
sitcom.. geen reality soapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |