Ow, het staat misschien ietwat ongelukkig in de tekst.quote:
http://u.kexx.net/img2918.pngquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, het staat misschien ietwat ongelukkig in de tekst.
Maar 3 voorbeelden van wallpapers die je kunt gebruiken.
Niets mis met mijn computer hoor. Bij mij bestaat " http://i.fokzine.net/upload/100825_50937_wallpaper002.jpg " alleen nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk jaar je computer komt, maar in 2010 hoort het er zo uit te zien![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het prima hoor, zie alles gewoon netjes in de OP. Maar alle wallpapers zijn ook te vinden op de site van TopGear Magazinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niets mis met mijn computer hoor. Bij mij bestaat " http://i.fokzine.net/upload/100825_50937_wallpaper002.jpg " alleen niet.
Jammer dan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Goede prijsvraag want m'n abo op TGM is net afgelopen![]()
quote:Voor abonnementen in België geldt een toeslag van 1 euro per nummer. Abonnementen lopen tot wederopzegging met uitzondering van proef- en cadeau-abonnementen. Proef- en cadeau-abonnementen stoppen automatisch na de abonnementsperiode. Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt en alleen als je de afgelopen zes maanden geen abonnement hebt gehad.
Je mag *iets leuks* photoshoppen van die wallpapers. Of een onderschrift verzinnen. Of er een user icon van maken. Je mag er eigenlijk mee doen wat je wiltquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef drumminggod het volgende:
Dus je moet er gewoon iets bij photoshoppen van 1 van die wallpapers? Sorry... Zal wel dom zijn. Snap er niet zo héél veel van
Ik zal het even navragen aan mijn contact. Maar dat komt vast goedquote:
Verkeerd gelezen, dacht dat 08gnoT. het over de aanbieding van 40% korting had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef senesta het volgende:
Ik zal het even navragen aan mijn contact. Maar dat komt vast goed
Neuh gewoon over de prijzen an sichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, dacht dat 08gnoT. het over de aanbieding van 40% korting had.
wel erg breed allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Je mag *iets leuks* photoshoppen van die wallpapers. Of een onderschrift verzinnen. Of er een user icon van maken. Je mag er eigenlijk mee doen wat je wilt. Als het maar leuk/grappig/creatief/whatever is!
Als je wint is vrijwillig ruilen met de nummer 2 altijd een optie natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuke actie! Ik heb alleen al wel een abo op TGM
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je wint is vrijwillig ruilen met de nummer 2 altijd een optie natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Het is wel érg rustig vandaag met de inzendingen
En ze druppelen alweer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met Paint kan je ook prima dingenquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Topickick, kom op met die fotosoepkunsten; talent zat op FOK!
True, laat maar zienquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht altijd tot het laatste moment
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind hem top!
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, waarom duurt die inzendtermijn zolang?
Omdat die abonnementen aktie van TopGear zo lang doorloopt, en zo heeft iedereen ruimschoots de tijd om wat tofs te verzinnen en in te zendenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Maar, waarom duurt die inzendtermijn zolang?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iedereen al aan de top gear actie mee gedaan?
[WIN] TopGear Prijzen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
Maar goed dat ik zo'n photoshop koning ben dan
Het stormt al 2 dagen als de neten hierquote:Op zondag 12 september 2010 15:37 schreef rickyszz het volgende:
Het loopt ook niet echt storm![]()
En zonder photoshop kun je met paint ook heel wat![]()
quote:
Dat mag ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje. Moet er een wallpaper in z'n geheel inzitten of is het ook goed als je de auto eruit sloopt en op een andere achtergrond zet?
Het is niet echt een stormloopactie geweestquote:Op woensdag 22 september 2010 08:18 schreef Anne het volgende:
Na vandaag nog maar één dag om mee te doen!
Hij staat erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef krioro het volgende:
Zo, mijn inzending is verstuurd. De concurrentie kan wel inpakken nu.
Zou wel flauw zijn ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef Miendientje het volgende:
Alleen niet op zichzelf lijkt me.
Okequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Helaasch.
Ik heb je reactie in het stemtopic even weggehaald. Alleen stemmen daar![]()
.
Het aantal stemmers valt ook nogal tegenquote:
Ik vond het wel origineelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:10 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ach, jij hebt tenminste een aantal stemmen
Ik nul!
Stemmen zijn geteld, ik gok dat vanavond de uitslag bekend wordt gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat er zo weinig mensen gestemd hebben...![]()
is de winnaar al officieel bekend? Word nog spannend tussen Anne en 08gnoT denk ik als ik snel ff keek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, little fuckupquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Beach het volgende:
Huh Sounddragon ik sta niet eens vermeld.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef rickyszz het volgende:
Gefeliciteerd
Klets niet, ik vond de jouwe juist stoer omdat je anders durfde te zijn als de rest; keep on doing that; eenheidsworst is er al genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer gewoon weer meedoen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
Ach, ja ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klets niet, ik vond de jouwe juist stoer omdat je anders durfde te zijn als de rest; keep on doing that; eenheidsworst is er al genoeg![]()
Volgende keer gewoon weer meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |