Als je wint is vrijwillig ruilen met de nummer 2 altijd een optie natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuke actie! Ik heb alleen al wel een abo op TGM
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je wint is vrijwillig ruilen met de nummer 2 altijd een optie natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Het is wel érg rustig vandaag met de inzendingen
En ze druppelen alweer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met Paint kan je ook prima dingenquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Topickick, kom op met die fotosoepkunsten; talent zat op FOK!
True, laat maar zienquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht altijd tot het laatste moment
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind hem top!
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, waarom duurt die inzendtermijn zolang?
Omdat die abonnementen aktie van TopGear zo lang doorloopt, en zo heeft iedereen ruimschoots de tijd om wat tofs te verzinnen en in te zendenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Maar, waarom duurt die inzendtermijn zolang?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iedereen al aan de top gear actie mee gedaan?
[WIN] TopGear Prijzen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
Maar goed dat ik zo'n photoshop koning ben dan
Het stormt al 2 dagen als de neten hierquote:Op zondag 12 september 2010 15:37 schreef rickyszz het volgende:
Het loopt ook niet echt storm![]()
En zonder photoshop kun je met paint ook heel wat![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |