Okee, dan.. de stemmen en punten zijn geteld, evenals de steekpenningen, en wij zijn tot de conclusie gekomen dat er maar één uitslag mogelijk is

:
De nummer 1, en dus winnaar van het Top Gear Jaar abonnement is geworden, met 18 punten : 08gnoT

Gefeliciteerd ermee, ik koop hem regelmatig, en ik heb er altijd wel een weekje of wat leeswerk aan; wmb één van de weinige bladen die hun geld waard zijn
De numero 2, en dus winnaar van de DVD box is geworden, met 11 punten;Anne

Ik kom hem wel een keertje kijken
De nummer 3, met 8 punten ook niet bepaald onverdienstelijk, de gelukkige nieuwe eigenaar van het Top Gear autoboek; Krioro

----------------------------------------------
De runners up : 4e plaats :
Miendientje, 7 punten
5e plaats :
Qaox &
Sweety Pie, allebei 6 punten
6e plaats :
Darkside, 5 punten
7e plaats :
Umberrella, 4 punten
8e plaats :
toimoi, 3 punten
9e plaats :
giant-infidel, 2 punten
10e plaats :
Byte Me, retouw82 & Beach, met allemaal 1 punt
rouwe111, Ach, Harley, Rickyszz, cptmarco en
Supertaste, hebben helaas geen punten gekregen voor de gedane moeite, desalnietteplus waren het toch allemaal leuk en grappige inzendingen, top dat jullie mee hebben gedaan

Misschien de volgende keer beter, hou PTA in de gaten, er zitten nog meer Top Gear ideeën in de pipeline
De winnaars; allereerst van harte met de prijzen

jullie zullen vanzelf benaderd worden, wacht rustig af tot je bericht krijgt, de prijzen komen zsm jullie kant op.
Verder wil ik alle inzenders en stemmers bedanken voor hun inzet, en ik hoop dat jullie de volgende keer weer mee doen, wellicht met een wat stevigere concurrentie
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 01-10-2010 21:12:06 ]