Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moet ook ff de stad in, moet nog van alles hebben. Eigenlijk nog even afwassen en vanavond iets leuks doen, maar ik weet niet wat, manlief heeft het verzonnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef Ferb het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag, mensen?
Ik ga nog even naar de stad en dan weer even uitrusten van een slapeloze nacht.
Maar hij had toch rode vlekjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet ziek hoor, hij heeft gewoon stippen
Ik was aan het MPGen en dacht, laat ik eens het goede voorbeeld geven en reageren met OAiaanse Multiquotes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes die posts van jou MPGGeweldig
HoiiAlles goed?
Zo, stofgezogen en ben daarna gelijk maar ff gaan douchen. Ff optutten en dan naar de stad, horloge scoren voor mn lief
De laatste keer dat de de vis van Muck en mij dat had, ging ie doodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet ziek hoor, hij heeft gewoon stippen
Eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
Dag lieverdsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs en ik gaan naar opa en oma, en dan ga ik lekker even werken![]()
Oh Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik moet ook ff de stad in, moet nog van alles hebben. Eigenlijk nog even afwassen en vanavond iets leuks doen, maar ik weet niet wat, manlief heeft het verzonnen(voor onze trouwdag, was woensdag, 2 jaar inmiddels, en mijn verjaardag morgen
)
dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
Wasda?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was aan het MPGen en dacht, laat ik eens het goede voorbeeld geven en reageren met OAiaanse Multiquotes.
Thanks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh Gefeliciteerd![]()
( Trouwdag )
Geniet van je dag.
Morgen even extra vroeg op om je te feliciteren
Zo'n post zoals die van mij, waarin een heleboel quotes afgewisseld worden met antwoorden erop:quote:
Senk joequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n post zoals die van mij, waarin een heleboel quotes afgewisseld worden met antwoorden erop:
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw inspiratie is ook snel uitgeput dan... het is pas je tweede topic.
wokquote:
silquote:
Thanksquote:
WOKquote:
Ja? Hier is het wel oké, bewolkt, harde wind, maar (nog) geen regen volgensmij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een ...weer![]()
straks het zwembad maar laten leeglopen![]()
dat zullen we voorlopig ook niet meer nodig hebben
nou jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
hier lijkt het wel herfstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Hier is het wel oké, bewolkt, harde wind, maar (nog) geen regen volgensmij.
quote:
laters enferquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zonde. Hier wordt het zelfs wat lichter.
Nou, ik ben ff naar de stad, tot straks
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zonde. Hier wordt het zelfs wat lichter.
Nou, ik ben ff naar de stad, tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
Dat moeten ze gewoon ook nog een keer helemaal platgooienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon ook nog een keer helemaal platgooien
[..]
[..]
Die optie is er (nog) niet helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm, nee dus, je kunt er ook gewoon niet heengaan he...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
PauzeIk hoop niet dat mini meneer van Suikertaartje een kinderziekte heeft, want dan mag ik niet meer op bezoek
(ik heb geen kinderziektes gehad
Behlave misschien de bof, maar m'n moeder is er niet voor naar de dokter geweest dus dat is een misschien
![]()
)
En weet je wat nog toffer is? Vanavond weer. En morgen. En overmorgen.quote:En tof dat het tof was MPG liebchen
Eenschquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leuk![]()
Nobel van jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
Tussen de middag heb ik een saucijzenbroodje gegeten. Eigenlijk wilde ik niet maar het saucijzenbroodje lag daar zo eenzaam en alleen te wezen, al zijn saucijzenbroodvriendjes waren al opgegeten. En ik vond het zo zielig als niemand hem zo eten anders kreeg hij misschien een minderwaardigheidscomplex. Dus heb ik mij maar opgeofferd.
Werk en weg ze nog Liebchenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekkere topic killer![]()
Maar goed, weer werk en dan weg, dus fijne dag allemaal
Dat schijnt ooit geprobeerd te zijn, maar ehm... iets met onkruidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje tactvol zijn is misschien ook wel handig... Herinner je je de 2e wereldoorlog nog? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ongepaste opmerking. Maargoed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier is het voor de verandering droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beetje tactvol zijn is misschien ook wel handig... Herinner je je de 2e wereldoorlog nog? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ongepaste opmerking. Maargoed.![]()
Ben echt precies op tijd weer terug, nu begint het hier te hozen![]()
Zozo!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het voor de verandering droog
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw inspiratie is ook snel uitgeput dan... het is pas je tweede topic.
ja hoor, een scheutje patat in je friet. Vieslakquote:
Ben ik nu aan het etenquote:
Een taxi tsssk echt bazen fietsenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
over driek wartier komt mijn taxi. En dan sweer naar huis. Wat een tiefesweer ook. Ik ga maar niet naar Duitsland dit weekend
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een taxi tsssk echt bazen fietsen
F5? Wat is dat?quote:
Ook met 60 cm staal in hun rug?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou, gewoon de F en de 5 tegelijk indrukken.quote:
Ligfietsquote:
Het werkt nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, gewoon de F en de 5 tegelijk indrukken.
[..]
Ligfiets
Niet in deze regen met een kind dat nog naar opa en oma moet en dat je dan ook nog representatief op je werk moet aankomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt het zwaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet in deze regen met een kind dat nog naar opa en oma moet en dat je dan ook nog representatief op je werk moet aankomen
Nee joh, mensen in Pakistan hebben het pas zwaarquote:
Oh nee dat is misschien niet zo'n goed ideequote:
Refresh? Het forum ververst automatisch, elke 10 seconden hoorquote:
Hun zijn daarop gebouwdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, mensen in Pakistan hebben het pas zwaar
Niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Refresh? Het forum ververst automatisch, elke 10 seconden hoor.
Dan is een auto toch wel een uitkomstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet in deze regen met een kind dat nog naar opa en oma moet en dat je dan ook nog representatief op je werk moet aankomen
Jaaaaaaquote:
Hier welquote:
Hoiquote:
Welkomquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, ik kom uit Brabant
Hij is al opgehouden met snurken.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Ferb het volgende:
Trouwens, weet iemand waar ik mijn naam kan veranderen op Fok?
Dat kan helaas niet. Wel kun je eventueel een nieuw account registreren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Ferb het volgende:
Trouwens, weet iemand waar ik mijn naam kan veranderen op Fok?
Suikertaartjes hoeven niet te fietsen als het regent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb roomboterkoekenquote:
Wat doe jij je kat aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Ik vond een kattensmilie [ afbeelding ]
Hij lijkt wel wat op de onze, alleen is die zwart
quote:
Oehhhhhhquote:
Het kan veel ergerquote:
neem er gerust een anders eet ik ze allemaal opquote:
Ik heb anders ook genoeg reserve hoorquote:
Nee, want dan smelt ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Suikertaartjes hoeven niet te fietsen als het regent.
*neemt* Lekker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
neem er gerust een anders eet ik ze allemaal op
Enfermera heb je misschien wat tips?:3quote:Net bij de tandarts mijn mondhoek een beetje gescheurd
Lastig kauwen + als er warm eten tegen aan komt doet het reette veel pijn
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Ferb het volgende:
[..]
Enfermera heb je misschien wat tips?:3
Morfinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Ferb het volgende:
[..]
Enfermera heb je misschien wat tips?:3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ooew jaa lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*neemt* Lekker!
Wil jij nog een theeleutje van me?
Precies, en dat willen we niet, want jij bent zo'n mooi suikertaartjequote:
Hell Yeahquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell Yeah!
Das lekker spul als je VEEL pijn hebt.
lijkt me pijnlijk om te gapenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Ferb het volgende:
Net bij de tandarts mijn mondhoek een beetje gescheurd![]()
Lastig kauwen + als er warm eten tegen aan komt doet het reette veel pijn
Omdat je dat (godzijdank) écht niet zomaar krijgt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef Ferb het volgende:
[..]
Waarom had ik dat niet genomen toen mijn lies was gescheurd![]()
Wij hebben het nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je dat (godzijdank) écht niet zomaar krijgt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, en dat willen we niet, want jij bent zo'n mooi suikertaartje.
of een mandarijn of sinaasappel of citroen etenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, en dat willen we niet, want jij bent zo'n mooi suikertaartje.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihi, ik mocht weer met het postopenmaakmachientje spelen![]()
moet je mijn post ook hebben!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
moet je mijn post ook hebben!
ook dat jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of een mandarijn of sinaasappel of citroen eten
hahahaaa, zout EN citroenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat ja
dat word geen tequila drinken
dan ga je kapot van de pijnquote:
daar is die morfine dan weer handig voor.quote:
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell Yeah!
Das lekker spul als je VEEL pijn hebt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordt
Dat klinkt echt als een übertof apparaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Daar had ik anders helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordt
Ik ben nog aan het werk, dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Ferb het volgende:
Gaan we zuipen?
Ik was even een intenst gesprek aan het houden met iemand
Ja, je doet zo de envelopjes pakken, en dan doe je dat machientje aan en dan doe je de envelopjes er 1 voor 1 doorheen floepsen en dan gaan ze OPENquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een übertof apparaat.
Bijna net zo tof als 'mijn' elektrische palletwagen:
[ afbeelding ]
[..]
Daar had ik anders helemaal geen last van.
Whoooaaaa! Das vet stoerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je doet zo de envelopjes pakken, en dan doe je dat machientje aan en dan doe je de envelopjes er 1 voor 1 doorheen floepsen en dan gaan ze OPEN![]()
Niet je vingers (of andere onderdelen) er in stoppen hoor, daar gaan ze stuk vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whoooaaaa! Das vet stoer.
Ik wil ook zoeen machien, later als ik groot ben.
dat zou ik dus wel doen kijken wat er doorheen pastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet je vingers (of andere onderdelen) er in stoppen hoor, daar gaan ze stuk van
alles.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik dus wel doen kijken wat er doorheen past
past wel, maar die maakt ie dan niet openquote:
dat is wel gaafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alles.
want het dingetje dat er bovenop drukt kan omhoog
* MPG propt er een stapel rekeningen inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alles.
want het dingetje dat er bovenop drukt kan omhoog
quote:
Vrolijk Kerstfeest dan maarquote:
spannendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Net ff boodschapjes gedaan, vanavond gaan we uit eten, weet nog niet waar, maar wordt gezelligweet ik nu al!
Mr heeft al zijn cadeautje in mijn tas gestopt
Wel netjes met nog een tasje eromheen zodat ik niet gelijk kan zien wat het is
Klinkt heel spannendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Net ff boodschapjes gedaan, vanavond gaan we uit eten, weet nog niet waar, maar wordt gezelligweet ik nu al!
heeyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel spannend
En hoiallemaal
quote:
quote:
Yupquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel spannend
En hoiallemaal
Hey LLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel spannend
En hoiallemaal
Geniet van je etentjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
zijn broer is morgen jarig, hij wordt 8 acht jaar oud, de schat. Hij vroeg aan Ferb een vlieger en heeft hem nog niet gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:19 schreef Ferb het volgende:
Mijn broer is morgen jarig![]()
Dik weekend wordt dit.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zijn broer is morgen jarig, hij wordt 8 acht jaar oud, de schat. Hij vroeg aan Ferb een vlieger en heeft hem nog niet gehad.
Binnekort op zekere morgen, zegtie broertje ga je mee.
quote:
LLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Ladylike het volgende:
'navond
zometeen weer arbeiten. De plamuur zit weer op mn gezicht
GFquote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF
heb mn foon al binnen. Ben nu mobiel aan het fokken via inet van mn schoonpa
eidt: en kan dat (miits sleutel) dus bij iedereen
dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef Ladylike het volgende:
wel een hele opgavee, op zo'n klein scherm
Dat went vanzelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef Ladylike het volgende:
Ik typ altijd veel foutenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef Ladylike het volgende:
nu de knopjes nog goed leren gebruikenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF
heb mn foon al binnen. Ben nu mobiel aan het fokken via inet van mn schoonpa
eidt: en kan dat (miits sleutel) dus bij iedereen
ze heeft een nokia N 97 miniquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat went vanzelf. Watvoor foon heb je?
Aaah, ja das nog een slagje kleiner dan mijn telefoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft een nokia N 97 mini
En daarna mag je hier de afwas doenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je hier toch fijn stofzuigen
HFquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.hairmaxx.nl/consument/salons
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon isquote:
Natuurlijk wel. Dat is een zaak, waar allemaal schone deernes werken, die je haar weer netjes wassen, knippen en in model brengen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon is
Hier in het westen ook niet hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon is
En ik ben vergeten te bellen om een afspraak te maken vandaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is een zaak, waar allemaal schone deernes werken, die je haar weer netjes wassen, knippen en in model brengen.
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Okee, een oudje, maar nog steeds steengoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!Welk lawaai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!Ervaring mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruiktquote:
Ik bedoelde je spoilerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruikt
Mij heeft het al een aantal uren schrobben bespaardquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruikt
?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Oke, dan is het goedin beide opzichte
ah.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat het nog nooit gebruikt heb en dat we over het zelfde hebben
Verdorie.quote:
Dat deed je gewoon expres hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat het zo'n mooi nummer is.
Ik vind het trouwens niet zo'n mooi nummer dus wat jij zegt klopt nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat het zo'n mooi nummer is.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat deed je gewoon expres hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
Helemaal niet.
Wat ben je toch ook een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vond het meer algemeenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook meer tegen ST dan tegen jou
Dat hij gewoon achteraf sorry zegtquote:
Maar nu lekker Top Gear kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hij gewoon achteraf sorry zegt
Mijn naam is aapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekeme ninja edit doen heh, maar je had je tekst in de quote gedaan
Heeft u een boek voor mij, boekenmeisje?quote:
Oke, mooi.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft u een boek voor mij, boekenmeisje?![]()
QFTquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
Oke, mooi.
Dan voeg ik nu in het volgende onderwerp.
Toetjes zijn lekker
Ik eet ze nu veel wat ik heb nogal last van mijn kiezen![]()
Dan offer ik mijn kiezen wel voor je opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oke, mooi.
Dan voeg ik nu in het volgende onderwerp.
Toetjes zijn lekker
Ik eet ze nu veel wat ik heb nogal last van mijn kiezen![]()
Na 5 toetjes heb ik eigenlijk al geen trek meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan offer ik mijn kiezen wel voor je op
Permissie om met borrelnootjes te gooien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Maxi-meneer zegt net dat hij de nieuwe Alfa's niet eens lelijk vindt![]()
Ik ben vrij nieuwquote:
Grantedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
Permissie om met borrelnootjes te gooien?
Ik doe meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gooi ze maar hier heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou juist, sufkopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als KLBer hoor je toch ook te weten wat QFT is
Ik was nog niet voldaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als KLBer hoor je toch ook te weten wat QFT is
* Fha offert heilige borrelnootjes op om maxi-taart zijn fout in te laten zienquote:
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwartquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
* Fha offert heilige borrelnootjes op om maxi-taart zijn fout in te laten zien
soms moet je echt heul grote offers maken voor het goeie doel![]()
Heel graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwart
Maar wat is er mis met een Alfa?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwart
Nou schrijf je me weer verkeerdquote:
Die zou je ook niet nodig moeten hebbenquote:
Oh jawel, want er zijn best wel mooie hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zou je ook niet nodig moeten hebben
Ik hou ook van jouquote:
Uitzondering die echt enorm de regel bevestigt:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
Oh jawel, want er zijn best wel mooie hoor
-fixed-quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou schrijf je me weer verkeerd![]()
Mijn dag was ehm...interessant![]()
Ik haat keuzes.
En de jouwe?
Dan moet ik voor straf straks zelf mijn haar wassen onder de douche?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie weten wel wat er gebeurt met je he. Als je loopt te vitten op Alfa's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |