Ook goeden morgen dokterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes die posts van jou MPGGeweldig
HoiiAlles goed?
Zo, stofgezogen en ben daarna gelijk maar ff gaan douchen. Ff optutten en dan naar de stad, horloge scoren voor mn lief
welke plaats/regio?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nou ehm,
Ik zit nog op de middelbare school.
En dat blijf ik nog wel even.
In mijn vrije tijd zit ik op Fok! en ga met wat vrienden om.
Daarnaast luister ik graag naar muziek ( Lounge [ Zero 7 etc ] DnB en soms wat andere dingen )
Voetbal doe ik nu ook al wat jaartjes alleen heb ik het niet veel kunnen meemaken.
Lies gescheurd 2x ( Lees 1.900 eind )
Waarschijnlijk ga ik weer terug naar de schietclub, Ben ik af gegaan omdat het druk werd.
Voor de rest lijdt ik een lekker rustig leventje
Of course ik zal die fruitmand overdreven lief ergens steken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Fruitmand, ziekenbezoek, overdreven lief voor collega zijn.
[..]
Lekker druk heb jij hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs en ik gaan naar opa en oma, en dan ga ik lekker even werken![]()
Ha, gij hier?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
phoe, dat valt nog niet mee, mobiel fokken![]()
hoe is het hier? Heb ik nog wat belangrijks gemist?
010 is de shit!quote:
ben ik zo slecht opgevoed danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
@ TJ: Sorry, maar mijn zoon gaat niet opgroeien in Rotterdam
nee, maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
010 is de shit!
[..]
ben ik zo slecht opgevoed dan
Klote dat je zo benauwd was zeg, gaat het nu beter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef Ferb het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag, mensen?
Ik ga nog even naar de stad en dan weer even uitrusten van een slapeloze nacht.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
Hij is niet ziek hoor, hij heeft gewoon stippenquote:
Het was vooral de lucht vochtigheid hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klote dat je zo benauwd was zeg, gaat het nu beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |