Omdat de HEIDEN het over aardappel had toen hij friet bedoeldequote:
Mmmmmmquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
het is nu bijna een week na dat klote ijsje in zandvoort en ben nog steeds niet helemaal lekker..........
Eens met Panda.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donker
Speciaal is ALTIJD met curry. Die idioten die denken dat het met ketchup moet zijn niet wijsquote:
De tijd vliegtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen alDat gaat snel...
Kontrustquote:[..]
Kontrust
Oeh oeh oeh en Nienk, ik krijg van Bianca een deel van Disturbed voor m'n verjaardag![]()
Avond lieve mensen
Llquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
woei, posten met mn nieuwe foon via thuisinternet luktkusje
Bij jullie ja, maar bij ons hier in Noord Holland is het standaard met ketchup en moet je vermelden bij je bestelling dat je speciaal met curry wilt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaal is ALTIJD met curry. Die idioten die denken dat het met ketchup moet zijn niet wijs.
[..]
quote:
zag alleen dat je een opleiding gaat volgen. Maar vertelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef Ferb het volgende:
[..]
![]()
Noem me maar Sil, ik heb reeks als kennis gemaakt met de avond KSC'ers.
Ik ben nooit zo vroeg op in de vakantie dus ik mis dit altijd
curry hoort erbijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij jullie ja, maar bij ons hier in Noord Holland is het standaard met ketchup en moet je vermelden bij je bestelling dat je speciaal met curry wilt.
Hij mag bij mij logeren johquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trev: Ja!
TJ: dat is een beetje ver weg van huis voor een jongetje van 2 jaar![]()
Hobbies etc?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag alleen dat je een opleiding gaat volgen. Maar vertel
Over dat die gefrituurde staafjes patat heten ipv friet toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trev: Ja!
Oh, en MPG:ik maak zelf wel uit wie ik voorlees en ik was het toevallig gewoon eens met wok
Ja, dat is heel lief, maar dan mis ik hem toch heel ergquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij mag bij mij logeren johMuck zorgt wel voor hem!
In de geciviliseerde provincies wel jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
Over dat die gefrituurde staafjes patat heten ipv friet toch?
Hoi skatje, lekker geslapen?quote:
we kunnen wel een bezoekersregeling treffen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is heel lief, maar dan mis ik hem toch heel erg
Nou ehm,quote:
Niet echtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi skatje, lekker geslapen?
Om 23 uurquote:
Pendulum is zooooo goed om 's ochtends na 5 uur 's middags mee wakker te wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd een beetje van drum & bass, pendulum enzo kan ik wel waarderen, vooral op de sportschool
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Fha het volgende:
Lol. Ik krijg net een mms van mijn exvriendDie staat in zijn zwembroek tot aan zijn knieen in het water
![]()
![]()
"Heb ik toch nog een zwemvakantie dit jaar
"
Goed planquote:
Guten Morgen Liebchenquote:
Jaaaaaaa! Was echt gezellig, Moss was geniaal (die heb ik op lowlands gemist, omdat ik op zondag tot HALF 4!?!?!?!? geslapen hadquote:[..]
Leuk gehad liebchen?
Werk zequote:[..]Hier is het nu redelijk droog *klopt af, dus hoop nu eindelijk eens droog over te komen naar m'n werk
En nu ontbijten en richting werk, tot later!
He bah! Beterschaap Muckiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad, maar anders had ik ze zeker gekregen ja
Nee, longontsteking
De derde al sinds december
Oh Noes! Beterschap!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft allemaal rode vlekjes in zijn gezicht![]()
quote:Oeh, en ik mag vanmiddag weer werken bij het leukste werk OOIT!![]()
jeuj voor zieken![]()
Tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
woei, posten met mn nieuwe foon via thuisinternet luktkusje
Fruitmand, ziekenbezoek, overdreven lief voor collega zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Panda72 het volgende:
heel fijn dat sommige collega's weer "ziek" zijn
Merelquote:
Graag gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |