idemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer moeite mee dat het antwoord van felagund wordt foutgerekend omdat die de franse vervoegingen niet kent
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Friekin +2
Best wel apart daar een soort van hiphopversie van te horen..
Ik weet niet wie mijn grootste concurent is, maar ik ben op de hand van die ander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer moeite mee dat het antwoord van felagund wordt foutgerekend omdat die de franse vervoegingen niet kent
Vraag, vraag, vraag! We zijn eruit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.
Welke strenge lijn. Die Peter Gabriel-punten toekennen is het soepelste wat ik in maanden gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
allebei 1 punt danen Felagund ook een vraag of hoe wordt dit opgelost normaliter? Ik volgde amper de strenge lijn die n00bie inzette
De band kent? Het heeft overal op het nieuws gestaan, vraag me af wie de band echt kent. Bovendien was Gambolputty's antwoord een reactie op het antwoord van felagund.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef belsen het volgende:
Ik weet niet wie mijn grootste concurent is, maar ik ben op de hand van die ander.
Ontopic: Ik kan me voorstellen dat je, in het kader van de tweepuntenvraag, de punten geeft aan degene die de band echt kent, hoewel ik het ze beide gun. Zeker als er een bijna goed en geheel goed antwoord staan, kan ik mij voorstellen dat je dan toch het punt geeft aan het geheel goede antwoord.
gewoon nieuwe vraag doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.
N00b. Respect. 4 minquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
supremes - stop! in the name of love
sam brown - stop
michael jackson - don't stop til you get enough
hollies - stop stop stop
hollies - bus stop
mcfadden & whitehead - ain't no stoppin'us now
rihanna - don't stop the music
yarbrough & peoples - don't stop the music
bugz in the attic - don't stop the music
queen - don't stop me now
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Post 5 foto's van kale zangeressen/vrouwelijke muzikanten Op den schedel, ja.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Post 5 foto's van kale zangeressen/vrouwelijke muzikanten Op den schedel, ja.
en die laatste naam niet copy-pasten he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
damn toch eens dat tinypic proberen ipv fok uploads
wie zijn die eerste en laatste ranja?
de eerste is Joan Jett, heeft ook een kale periode gehad; de laatste is Gail Ann Dorsey, had midden jaren 80 een bijna hitje met Where is the Love.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
damn toch eens dat tinypic proberen ipv fok uploads
wie zijn die eerste en laatste ranja?
... owja, en ze is ook de bassiste van David Bowie op zijn (overigens geweldige) DVD Reality Tourquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste is Gail Ann Dorsey, had midden jaren 80 een bijna hitje met Where is the Love.
De vraag stond niet bij mij, wel de antwoorden; ik: heuh???quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef ranja het volgende:
RIP Anton Geesink.
Mag ik een lijstje van 10 liedjes (titel + uitvoerende, alleen complete lijstjes) die iets met vechtsport van doen hebben, eventueel mee te maken zouden kunnen hebben?
Nou ja, ik kon het ergens wel begrijpen, het is midden in de bandnaam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef ranja het volgende:
prima...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
carl douglas - kung fu fighting
a tribe called quest - can i kick it?
simple minds - kick it in
tony orlando & dawn - knock three times
posies - fight it (if you want)
ll cool j - mama said knock you out
simon & garfunkel - the boxer
status quo - roll over lay down
guns n roses - get in the ring
boney m - brown girl in the ring
quote:During the 1970s,owned a flat at 12 Curzon Place in London. In 1974, Cass Elliot, formerly of The Mamas and the Papas, was performing at the London Palladium.
allowed Elliot to use his apartment while he was out of the country. On 29 July 1974, Mama Cass was found dead in the bedroom of
's apartment, of heart failure. She was 32.
Keith Moon, eccentric drummer of The Who, had also stayed at's flat on Curzon Place. On 7 September 1978, after attending the premier of The Buddy Holly Story, Moon returned supposedly to the same room in the flat where Mama Cass had died. He was killed by a fatal overdose of a prescription anti-alcohol drug. Moon, like Cass, was 32.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |