quote:I bought a toothbrush, some toothpaste, a flannel for my face
Pajamas, a hairbrush, new shoes and a case.
I said to my reflection, Let's get out of this place.
Passed the church and the steeple, the laundry on the hill
Billboards and the buildings Memories of it still
Keep calling and calling but forget it all I know I will
Het was ook gewoon een pure gok op het uiterlijk van de voorkant. Die kleurtjes horen bij het label van Gabriel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eeehhmmm...voor 2 pnt kan ik dat nét niet goed rekenen..
Ook niet helemaal maar good enough dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Burnett het volgende:
Temptation of the christ - peter gabriel
Oh, meneer Gabriel moet weer eigen kleurtjes bedenken hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
Die kleurtjes horen bij het label van Gabriel.
welke band isquote:Charles Haddon, de zanger van de Britse groep, heeft op het parkeerterrein van het Pukkelpop festival zelfmoord gepleegd. Dat laat de festivalorganisatie weten in een persconferentie. Volgens de Nederlandse persdienst ANP sprong Haddon op het backstage parkeerterrein van een mast.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Felagund het volgende:
Ou est le swimming pool?
Zoiets was het. Ik heb het nieuwsbericht wel gelezen, maar kende het bandje verder niet.
hij kan nétquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef belsen het volgende:
Wel een goede vervolgvraag, na een vraag geparkeerd te hebben.
Ik vond hem wel toepasselijk jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef belsen het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef belsen het volgende:
Formeel zal je gelijk hebben, maar om 22.04u gaf Schaap nog een antwoord op de openstaande vraag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
ff nieuwe vraag maar? en deze parkeren, staat al meer dan een uur open
Dat zeg ik, je zal formeel gelijk hebben...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
ah ik dacht dat het om de vraag ging en niet de antwoorden, my bad...en schaap001 was offline en van burnett is het niet te zien, maar ik dacht het wellicht nog wel ff ging duren.
Haast heb ik niet hoor, maar had wel zin in wat voortgang
Net aangehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
Net bij Holland's got talent bij een breakfance-act: welk nummer van wie? (Wel een andere uitvoering)...
I was delayed, I was way-laid
An emergency stop
I smelt the last ten seconds of life
I crashed down on the crossbar
And the pain was enough to make
A shy, bald, buddhist reflect
And plan a mass murder
zo'n ramp is het niet toch? Dacht dat het wel vaker gebeurde als het dreigde te stagneren zonder hints en verdere interactie of tekenen van leven, but correct me if I'm wrong...ik ben een newbie hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je zal formeel gelijk hebben...
EEN newbie, he, EEN..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
zo'n ramp is het niet toch? Dacht dat het wel vaker gebeurde als het dreigde te stagneren zonder hints en verdere interactie of tekenen van leven, but correct me if I'm wrong...ik ben een newbie hier
Prima zo, als er mensen willen spelen, dan moet het topic door. Het ligt hier al te vaak stil, wat mij betreft wordt de reactietermijn zelfs verkort naar 30 minuten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Formeel zal je gelijk hebben, maar om 22.04u gaf Schaap nog een antwoord op de openstaande vraag.
Hebben we ineens haast of zo?
Friekin +2quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Net aangehad.
The Smiths - Stop me if you think you've heard this one before
Of Stop me van Mark Ronson met Daniel Merriweather.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |