Ook qua vervolgvraag op de brontosaurusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat moet meen ik 20th Century boy zijn van T-Rex
Dat geldt voor mij ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
Vond het een erg gaaf nummer destijds (vd reclame dan, dat andere heb ik niet meegemaakt), dus heb toen nog ooit lopen zoeken naar de uitvoerende
Ik bedoelde dus Children of the Revolution als 1 van de andere 'goede' nummers op die cdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit en bijv Children of the Revolution dan weer wat minder. Doe mij maar de wat 'zwoelere' T. Rex.
Reet Petite wist ik niet zeker, maar dat was 1987 blijkbaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef ranja het volgende:
Steve Miller Band - The Joker
Muddy Waters - Mannish Boy
Sam Cooke - Wonderful World
The Clash - Should I Stay or Should I Go
Jackie Wilson - Reet Petite
paar gokjes of die uit díe reclame serie komen
quote:One day I'm gonna write a poem in a letter
One day I'm gonna get that faculty together
Remember that everybody has to wait in line
look out world you know I've got mine
She got Latin roots
She got everything
Ik was ook al uit nieuwsgierigheid aan het googlen naar een mooi verhaal over Bowie en Levi'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef ranja het volgende:
[..]
het was een 'denk vooral in deze richting' premature hint
Ik was benieuwd of hij inderdaad ook ooit aan die potloodsnorren deed (antwoord is nee voor zover ik kan zien), dus ik was even gaan foto-googlen op 'Sam Cooke'. Blijkt er ook een dj-end fotomodel te zijn dat onder die naam optreedt.quote:
Daar raak je wel van de Cooke van jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:16 schreef Grobbel het volgende:
edit: even over je schouder kijken of er geen vriendinnen/vrouwen met deegrollers achter je staan en je dan hier vergapen aan de nieuwe Sam Cooke.![]()
![]()
http://www.smartshanghai.com/print/event.php?event=9451
Ow!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, dat was die van the Four Seasons...
Die weet ik dan weer wel.![]()
Die was ook een tintje lichter...quote:
Wat nou "Very Best of T.Rex", daar klopt geen zak van. Koop gewoon een reissue van Electric Warrior of the Slider, dan heb je veel meer waar voor je geld. Deze CD kun je na 5 nummers al afzetten......quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus Children of the Revolution als 1 van de andere 'goede' nummers op die cd
Deze trouwens: http://rateyourmusic.com/(...)_very_best_of_t_rex/
I Love to Boogie, Born to Boogie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |