idemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer moeite mee dat het antwoord van felagund wordt foutgerekend omdat die de franse vervoegingen niet kent
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Friekin +2
Best wel apart daar een soort van hiphopversie van te horen..
Ik weet niet wie mijn grootste concurent is, maar ik ben op de hand van die ander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer moeite mee dat het antwoord van felagund wordt foutgerekend omdat die de franse vervoegingen niet kent
Vraag, vraag, vraag! We zijn eruit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.
Welke strenge lijn. Die Peter Gabriel-punten toekennen is het soepelste wat ik in maanden gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
allebei 1 punt danen Felagund ook een vraag of hoe wordt dit opgelost normaliter? Ik volgde amper de strenge lijn die n00bie inzette
De band kent? Het heeft overal op het nieuws gestaan, vraag me af wie de band echt kent. Bovendien was Gambolputty's antwoord een reactie op het antwoord van felagund.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef belsen het volgende:
Ik weet niet wie mijn grootste concurent is, maar ik ben op de hand van die ander.
Ontopic: Ik kan me voorstellen dat je, in het kader van de tweepuntenvraag, de punten geeft aan degene die de band echt kent, hoewel ik het ze beide gun. Zeker als er een bijna goed en geheel goed antwoord staan, kan ik mij voorstellen dat je dan toch het punt geeft aan het geheel goede antwoord.
gewoon nieuwe vraag doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
Is toch al wat ouder al hoor. Ik wacht wel met een vraag tot er besloten is hoe of wat hier.
N00b. Respect. 4 minquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
supremes - stop! in the name of love
sam brown - stop
michael jackson - don't stop til you get enough
hollies - stop stop stop
hollies - bus stop
mcfadden & whitehead - ain't no stoppin'us now
rihanna - don't stop the music
yarbrough & peoples - don't stop the music
bugz in the attic - don't stop the music
queen - don't stop me now
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Post 5 foto's van kale zangeressen/vrouwelijke muzikanten Op den schedel, ja.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Post 5 foto's van kale zangeressen/vrouwelijke muzikanten Op den schedel, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |