Nee. Ten alle tijde hoort iedere volwassene een kind te beschermen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:57 schreef WilburQuant het volgende:
Ik zie in de OP niet staan of die 13 jarige het overal mee eens was. Beetje suggestief bericht dus. Het wordt gebracht alsof het bijna verkrachting was en dat is toch - wat mij betreft - wel enigszins belangrijk. Het mag sowieso niet, dat is waar.. maar hoe het meisje over de relatie dacht is wel van belang vind ik.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nee. Ten alle tijde hoort iedere volwassene een kind te beschermen.
Niet mee eens. Als een 13 jarig meisje het helemaal prima vond, dan verdient wat mij betreft de leraar flink wat minder straf dan dat het voor het meisje hell on earth was zegmaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nee. Ten alle tijde hoort iedere volwassene een kind te beschermen.
Nee, is het belangrijk voor je om dat te weten? Ga je als ze het lekker vond op dit nieuws fappen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:26 schreef DroogDok het volgende:
Maar niemand weet dus wat het meisje er zelf van vond?
Als de vrouw 39 was en de jongen 13 was het namelijk wel goed geweest. Daarom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:29 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee, is het belangrijk voor je om dat te weten? Ga je als ze het lekker vond op dit nieuws fappen?
Is zeker wel relevant, sex tegen de zin van het meisje is natuurlijk vele male erger dan sex met haar welbevinden. Ik vraag me verder bij dit soort berichten altijd af, wat als het een 13 jarig jochie met de 39 jarige buurvrouw was geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:29 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee, is het belangrijk voor je om dat te weten? Ga je als ze het lekker vond op dit nieuws fappen?
Het meisje is 13 (en ten tijde van de aanvang van het misbruik 11?) en heeft gewoon niet het overzicht om zulke beslissingen te nemen. Het is irrelevant wat ze ervan gevonden heeft. Lullig van moeder natuur, maar mensen ontwikkelen zich lichamelijk voordat ze geestelijk volwassen zijn. Dus al heeft ze memmen als een zeekoe en okselhaar tot op haar knieën, geestelijk is ze niet rijp genoeg om te beslissen dat ze lekker in de tepelklemmen wil hangen met de buurman, laat staan om te beslissen "dat ze verder wil als ze 18 is".quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als een 13 jarig meisje het helemaal prima vond, dan verdient wat mij betreft de leraar flink wat minder straf dan dat het voor het meisje hell on earth was zegmaar.
Het kan best zijn dat hij bedoelde dat hij oprecht van het kind hield.. En dat dat niet zoveel met haar leeftijd te maken had.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
"Ik hou van iemand met de verkeerde geboortedatum"
Zeker, je kan me classificeren als broeder!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alaikoum salaam. Kan ik je classificeren als een broeder?
Ja, gaat goed. Ik vind het alleen niet zo fijn als ik bij klanten kom en ze me tijdens een gesprek bijna kussen, zo dichtbij komen ze. Als ik dan vol uitblaas breng ik ze in coma.²
Juist een leraar dient te weten hoe de ontwikkeling van een puber verloopt en concluderen dat een meisje van 13 nog geen volwaardige partner kan en mag zijn voor een duidelijk volwassen (18 is ook volwassen, maar dat is anders) man van tegen de 40.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:50 schreef servus_universitas het volgende:
Dat de man geen enkele spijt heeft, vind ik niet opmerkelijk. Hij zal hoogstens spijt hebben van het feit dat zijn seksuele relatie met het meisje aan het daglicht is gekomen. Tegenover politie, justitie en de maatschappij, maar waarschijnlijk vooral tegenover zijn gezin. Maar ervan uitgaande dat het meisje altijd heeft ingestemd met het seksueel contact, zal er voor de man weinig reden zijn om dat contact te betreuren.
Natuurlijk wist hij beter, maar dat maakt voor dat soort mensen niet uit. Die hechten nu eenmaal meer belang aan hun eigen genot dan aan het welzijn van de ander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste vind ik dat die vent leraar is en dus beter wist. Hij heeft elke dag te maken met zulke miepjes, heeft een opleiding gedaan waarin de ontwikkeling van kinderen wordt aangehaald en toch doet hij dit.
Ik beredeneerde het vanuit het perspectief van de man. Het spreekt voor zich dat hij zich heeft schuldig gemaakt aan een strafbaar feit en derhalve gestraft moet worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist een leraar dient te weten hoe de ontwikkeling van een puber verloopt en concluderen dat een meisje van 13 nog geen volwaardige partner kan en mag zijn voor een duidelijk volwassen (18 is ook volwassen, maar dat is anders) man van tegen de 40.
Het is het recept voor een gekwetst jong-volwassene.
Die leraar moet beter weten en daarom zit ie fout. Als hij dat niet begrijpt, dan denkt ie er maar over na in de cel. Tijd genoeg.
Ja, maar waar is die beredenering nuttig voor dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik beredeneerde het vanuit het perspectief van de man. Het spreekt voor zich dat hij zich heeft schuldig gemaakt aan een strafbaar feit en derhalve gestraft moet worden.
Omdat in de berichtgeving (en ook in de TT) expliciet wordt vermeld dat de man geen spijt heeft. Kennelijk is daar verontwaardiging over, terwijl het mij, gezien de situatie, vrij logisch lijkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar waar is die beredenering nuttig voor dan?
Het is niet logisch, omdat een leraar WEL spijt hoort te hebben. Die hoort in te zien wat hij met zijn zelfbevredigende daden aanricht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Omdat in de berichtgeving (en ook in de TT) expliciet wordt vermeld dat de man geen spijt heeft. Kennelijk is daar verontwaardiging over, terwijl het mij, gezien de situatie, vrij logisch lijkt.
Jullie zouden toch voorstander moeten zijn van de liefde van deze man. Er is immers een groot voorbeeld (de profeet muhammed) die het met een 9 jarige deed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zeker, je kan me classificeren als broeder!
Dit vind ik overigens een geweldige man om naar te luisteren. Sheik Imran Hosein! Hij zegt echt wijze dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |