Heerlijk toch, die Jip!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:
@greys, mijn broer en vriendin gaan op vakantie dus komt Luna hun Engelse stafford bij ons logeren.
Jip kreeg meteen een lik over z'n snoet en Luna als dank een blaas.
Maar Luna is al twee keer eerder hier geweest, dus het was even wennen en nu is het weer goed.
Jip ligt helemaal ontspannen uitgestrekt op de vensterbank te spinnen en Luna komt af en toe bij mij en bij Jip een kroel halen.![]()
En dat te bedenken dat Jip eigenlijk nooit honden gewend was en Luna geen katten.
Lekker genieten dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, hij is echt heel tolerant. Hij is zelfverzekerd geworden en hij wordt met de dag liever.
Vanochtend klopte hij op onze slaapkamer deur. Toen ik open deed kroop ie even voor een kwartiertje bij ons op bed en kreeg ik stapels kopjes op m'n hoofd en neuskusjes.
Zelfs mijn ik-vind-katten-stom vader vindt Jip leuk.![]()
Nouja, wie niet. Ik hoop in ieder geval dat ie heeeel oud wordt.
Hé Bamba!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Bamba!![]()
Ik ben vorige week gelukkig weer helemaal goedgekeurd door m'n endocrinoloog!
Ja, dat heeft Opa-Jip niet meer zo. ADHD-Pitbull is wel heul druk maar begrijpt de lichaamstaal van Jip perfect.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker genieten dus!
We hebben hier de laatste week killer Rufus, die vind dat hij kitten af is en iedereen als een ware Tarzan om z'n nek mag slingeren!
6.1 Ondanks de ziekenhuis opnames enzo. Hij vond het erg goed dat ik alles in eigen hand had gehouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi zo!!! Wat was je Hba1c?
De mijne vorige keer 10.5. Ik heb het helemaal gehad met de internist en dvk hier en krijg een second opinion in België (Brasschaat).
Ja, maar waar was jij?quote:
Ik spuit overdag 28 eenheden en voor de nacht 32 op het moment.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
[..]
6.1 Ondanks de ziekenhuis opnames enzo. Hij vond het erg goed dat ik alles in eigen hand had gehouden.
Er komt trouwens een nieuw medicijn aan hé, spuit jij veel insuline? Dan kan dat nieuwe medicijn een oplossing zijn. Er lopen een aantal proeven, alleen moet je daar vrij weinig insuline voor spuiten om in aanmerking te komen.
Ik doe sinds kort mee aam een internationaal onderzoek, 8 Universiteits ziekenhuizen in Nederland, plus verschillende in USA en UK doen hier aan mee. O.a ook veel genetisch onderzoek
Dat is goed, ik ben heel benieuwd!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
Pagan pist al in z'n broek van de kaartjes!
Hij is overweldigd, dus we gaan hier naar bed!![]()
Bedankt, hij komt zelf vanochtend wel weer online![]()
Bamba, dat nieuwe medicijn, ik stuur je morgen even een linkje, kan waarschijnlijk heel goed voor jou werken!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Strega het volgende:
Zo helemaal klaar.
Dat valt nog niet mee, kadootjes en andere dingen regelen als je zelf niet kunt lopen en de stad 20 km verder is, en je ook niet mag autorijden![]()
Gelukkig bezorgen de internet winkels aan huis!![]()
Alles toch gelukt voor Pagan's verjaardag, kadootjes, kaarten, kadootjes van de honden en katten en het reserveren van het restaurant was al gelukt, the Lucky Basterd, jarig in de restaurantweek.![]()
Kan hem morgen dus lekker fêteren![]()
Hij is nu uit met de honden, zal ik de kadootjes dan maar vast klaarzetten?
Oh ja, en morgen een heerlijk ontbijtje met een fijne Cava!.
Mogguh Kuu!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Qwea het volgende:
gefeliciteerd pagan!
Mogguh trouwens.
Nog steeds graf weer
Niet doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Kuu!
Ja het houdt nog niet echt op met regenen he?
Ik ga ff de vooruitzichten bekijken voor het weekend. Benieuwd of we daar vrolijker van worden.
Waarom zit je in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit tot 13:30 in het z-huis. Ik ben maar even weggelopen naar de i-net balie. Dat bieden ze als service aan op deze afdeling
Ik deed het toch. Eigenwijsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet doen
Ik ben blij dat ik onze Mysteryland kaarten verkocht heb
Wat een takke weer
Waarom kijk je dan ook, trutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zit je in het ziekenhuis?
Ivm je moeder?
[..]
Ik deed het toch. Eigenwijs
En het weer krijgt voor zondag een 1 ().
Heel de dag regen, regen en nog eens regen.
Dat zal me een lollig outdoor jazzfestival worden...
Dan kan ik nu in elk geval nog een plu meenemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook, truttold ya
Bron: http://www.zorgvisie.nl/K(...)tten-van-ouderen.htmquote:Den Helder heeft mantelzorg voor katten van ouderen
18 augustus 2010
Ouderen in Den Helder met een kat kunnen binnenkort mantelzorg voor hun huisdier aanvragen. Stichting de Kattenboet in Den Helder begint daartoe met de plaatselijke Vrijwilligerscentrale een speciaal project, zo meldde de gemeente Den Helder dinsdag.
Het initiatief moet voorkomen dat ouderen hun kat moeten wegdoen als ze er niet meer goed voor kunnen zorgen. Vrijwilligers helpen bijvoorbeeld bij het schoonmaken van de kattenbak en het borstelen. Ook kunnen ze met de kat naar de dierenarts of voor het dier zorgen als de eigenaar in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Huisdieren
De gemeente juicht het initiatief toe en ondersteunt de plannen om de zorg ook aan te bieden voor andere huisdieren, zoals honden en vogels. Volgens de gemeente is een huisdier vaak van groot belang voor ouderen, zeker als zij slechter ter been raken en hun sociale netwerk steeds kleiner wordt. (ANP)
Beetje sneu wel ja. Maar goed, nu komt Wes vast weer met stoere praat over dat niemand aan z'n vrouwtje moet komen enzoquote:
Heel bekend Nederland word nu door Koefnoen of de TV Kantine en eerder door Kopspijkers gepersifleerd. En hij is de enige die huilie gaat doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja. Maar goed, nu komt Wes vast weer met stoere praat over dat niemand aan z'n vrouwtje moet komen enzo
Ja dat het journalistiek onjuist is om informatie te verspreiden zonder de feiten te checkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dat van Yo en Wes voorál een heul domme opmerking van hun management is geweest, over dat feiten checken enzo![]()
Nou, dat iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is grappig hé. Ik vind het ook echt weer zo'n Amerikaans dingEen lapje wat je aan je BH kan doen zodat dat shirtje met veel inkijk dan toch weinig inkijk heeft.
WAAROM KOOP JE DAN IN GODSNAAM EEN SHIRTJE MET VEEL INKIJK ALS JE NIET VAN INKIJK HOUDT
Ik zal ze zo ff mailen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dat van Yo en Wes voorál een heul domme opmerking van hun management is geweest, over dat feiten checken enzo![]()
Oh enneh...
Heeft er iemand nog leuke/grappige/rare vakantiefoto's?
Je moet er wel zelf (ook) op staan.
Hoeft niet van dit jaar te zijn. Je kunt er ¤ 100,-- aan (bad)kleding mee winnen!
Twee winnaars, een heer en een dame!
Hara en MissBliss wachten op jullie foto's!
[US Zomeractie] Win ¤100,- aan badkleding!
Kijk maar op die link in die prijsvraag, ze hebben namelijk ook andere kleding dan alleen badkleding. Zit vast wel iets bij waar je eventueel iets aan hebt als je zou winnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal ze zo ff mailen.
Nooit geschoten is altijd mis.
Maar wat moet ik met 100 euro aan badkleding.
Ik dacht al, ik heb één hooguit twee zwembroeken, en die zijn 2 tientjes het stuk ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar op die link in die prijsvraag, ze hebben namelijk ook andere kleding dan alleen badkleding. Zit vast wel iets bij waar je eventueel iets aan hebt als je zou winnen.
Of je moet op vakantie gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb één hooguit twee zwembroeken, en die zijn 2 tientjes het stuk ofzo.
Alleen jammer dat je nu weer een jaar moet wachten voordat je het kunt gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gistermiddag belden vrienden van ons of ze voor in de middag langs konden komen om taart te eten. Haske leuk natuurlijk. Vanochtend vroeg (10:30) belden ze dat ze om 11:50 bij de bushalte 4 kilometer verderop zouden zijn en of ik ze ff kon oppikken.Het huis aan kant maken is er dus niet meer van gekomen, maar het was wel erg gezellig.
Nu de rommel even opruimen en de bloemen op een vaas zetten. Mijn zwembroek werd net bezorgd, nu Strega aan hydrotherapie gaat doen is het voor mij ook wel handig om er eentje te hebben.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Mooi, even opzoeken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
Tof cadeau Pagan!
Er is een topic in CUL geloof ik over die rookkasten!
En WTF, da's wel héél vroeg in de middag ja
Heavy Metal RVS. Dat ding is best heel zwaar, volgens veel mensen de beste rookoven die ook op het fornuis binnen goed te gebruiken is.quote:
Mijn moeder heeft vandaag haar 2e kuur gekregen. Nog 6 te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Waarom zit je in het ziekenhuis?
Ivm je moeder?
Dit komt mij heel bekend voor van mijn moeder. Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag haar 2e kuur gekregen. Nog 6 te gaan.
Astu!quote:
Sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is minder, hoe gaat het met haar, veel bijwerkingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef Pagan het volgende:
Gooooeedemiddag allemaal.![]()
Bedankt voor al jullie felicitaties.![]()
![]()
![]()
Strega heeft me dik verwend, morgen begin ik weer met roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gistermiddag belden vrienden van ons of ze voor in de middag langs konden komen om taart te eten. Haske leuk natuurlijk. Vanochtend vroeg (10:30) belden ze dat ze om 11:50 bij de bushalte 4 kilometer verderop zouden zijn en of ik ze ff kon oppikken.Het huis aan kant maken is er dus niet meer van gekomen, maar het was wel erg gezellig.
Nu de rommel even opruimen en de bloemen op een vaas zetten. Mijn zwembroek werd net bezorgd, nu Strega aan hydrotherapie gaat doen is het voor mij ook wel handig om er eentje te hebben.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heel veel sterkte f_r.![]()
Herkenbaar. Dat doen alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt allemaal.
Mijn moeder vertelt dus niet alles. Ze was de vorige keer toch wel ziek geworden kwam ik vandaag achter.
Ook na de kuur merkte ik dat het niet zo goed ging. Volgens haar was er niets aan de hand
Erg goed iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef senesta het volgende:
Ik lees dit net pas, dit vind ik nou een goed doel, ik ga eens kijken wat de vereisten zijn voor vrijwilligers.
[..]
Bron: http://www.zorgvisie.nl/K(...)tten-van-ouderen.htm
Beterschap DM!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zit ziek op de bank met een hond op m'n voeten en een kat achter m'n hoofd.
Heuj! Ho! Niet te snel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef APK het volgende:
Ik heb wederom niets bijgelezen, maar ga gewoon door met F&F youtubes.
Mijn stiefvader doet ook chemo hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj! Ho! Niet te snel!
En ja, jij ook een goedenavond
Toch apart dat ze dat dan positief noemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stiefvader doet ook chemo hoor.
En zelf kreeg ik vandaag een bloed- en urinetest 'positief' terug.
Vooralsnog geen prostaatgedoe, ga er verder niet op in.![]()
quote:Hoi![]()
Nat maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Misschien weten jullie wat ik kan doen..
Ik heb hier nu de stafford van m'n broer en ze krijgt elk jaar van het begin van de lente tot het begin van de herfst last van ontzettende jeuk, ze krabt zichzelf gewoon tot bloedens toe. Op beide oren zitten wondjes en in haar nek zitten er ook twee. Ook haar kussentjes bijt ze kapot.
Schoonzusje gaat elk jaar met haar naar de dierenarts en die neemt elk jaar bloed af en kijkt of ze misschien last van vlooien heeft. Uitslag is altijd negatief dus geeft ie maar gewoon antibiotica mee. Die niet werkt.![]()
Alleen als ik haar zachtjes krab is ze opgelucht, maar ze weet echt niet waar ze het zoeken moet.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen om haar wat verlichting te bieden?
Doen de 3J's van een andere kant weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk wel op Uitzending gemist![]()
@Yns: goeeeeeeeedenavond!
@Senes
Gatver, da's altijd zo sneu.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Misschien weten jullie wat ik kan doen..
Ik heb hier nu de stafford van m'n broer en ze krijgt elk jaar van het begin van de lente tot het begin van de herfst last van ontzettende jeuk, ze krabt zichzelf gewoon tot bloedens toe. Op beide oren zitten wondjes en in haar nek zitten er ook twee. Ook haar kussentjes bijt ze kapot.
Schoonzusje gaat elk jaar met haar naar de dierenarts en die neemt elk jaar bloed af en kijkt of ze misschien last van vlooien heeft. Uitslag is altijd negatief dus geeft ie maar gewoon antibiotica mee. Die niet werkt.![]()
Alleen als ik haar zachtjes krab is ze opgelucht, maar ze weet echt niet waar ze het zoeken moet.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen om haar wat verlichting te bieden?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze is niet schilferig en nat maken helpt niet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver, da's altijd zo sneu.
Ik zou wel eens gewoon een andere dierenarts opzoeken. Er bestaat ook prikkies tegen jeuk. Bink had ook een paar jaar dat ze elke keer in de zomer jeuk kreeg, zonder vlooien oid. Prikkie er in en weer maanden jeukvrij.
Tabletjes halen tegen de jeuk en om de allergie te onderdrukken. Die heeft Elco hier ook. Ik heb op het punt gestaan om hem in te slapen omdat hij helemaal kaal en schilferig en jeukerig was door waarschijnlijk iets van hooikoorts. Hooikoorts bij honden uit zich namelijk ook vaak in huisproblemen en jeuk. Verder zijn er bij de dierenarts shampoos te krijgen tegen jeuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze is niet schilferig en nat maken helpt niet.
Whoopertje krabt ook nog steeds (wel minder) dus als je namen enz hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Tabletjes halen tegen de jeuk en om de allergie te onderdrukken. Die heeft Elco hier ook. Ik heb op het punt gestaan om hem in te slapen omdat hij helemaal kaal en schilferig en jeukerig was door waarschijnlijk iets van hooikoorts. Hooikoorts bij honden uit zich namelijk ook vaak in huisproblemen en jeuk. Verder zijn er bij de dierenarts shampoos te krijgen tegen jeuk.
Oh en een andere dierenarts zoeken!
Ik ga dit wel bespreken met m'n schoonzusje. Ze zegt ook elk jaar tegen de dierenarts dat ze denkt dat ie misschien een allergie heeft of iets dergelijks. Hij zegt altijd dat het niet kan maar dat ze gewoon een slechte weerstand heeft. Terwijl het volgens mij wel vaker voorkomt bij staffords, haar zusje heeft het ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver, da's altijd zo sneu.
Ik zou wel eens gewoon een andere dierenarts opzoeken. Er bestaat ook prikkies tegen jeuk. Bink had ook een paar jaar dat ze elke keer in de zomer jeuk kreeg, zonder vlooien oid. Prikkie er in en weer maanden jeukvrij.
Nou, toen ik verhuisde hoorde ik van de huidige dierenarts dat die prikjes op zich niet zo goed waren. Maar Bink is 14,5... dus zoveel kwaad kan het niet gedaan hebben dan, aangezien ze het al vanaf haar 3e elk jaar een keertje kreegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
echt?
Weet je watvoor prikjes dat zijn?
Allergie kan best idd, andere voeding kan al een stuk schelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga dit wel bespreken met m'n schoonzusje. Ze zegt ook elk jaar tegen de dierenarts dat ze denkt dat ie misschien een allergie heeft of iets dergelijks. Hij zegt altijd dat het niet kan maar dat ze gewoon een slechte weerstand heeft. Terwijl het volgens mij wel vaker voorkomt bij staffords, haar zusje heeft het ook.
Ze wil ook echt alleen maar op schoot zitten en ik moet haar de hele tijd krabben. Het is zo sneu.
Ow.. mja die jeuk is ook niets voor zo'n beestje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, toen ik verhuisde hoorde ik van de huidige dierenarts dat die prikjes op zich niet zo goed waren. Maar Bink is 14,5... dus zoveel kwaad kan het niet gedaan hebben dan, aangezien ze het al vanaf haar 3e elk jaar een keertje kreeg
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef DJJoris het volgende:
w00t, nog 6 weken en ik kan een topic aanmaken in het Fauna gedeelte over zo een ontzettend lieve poezel.
Hoe zit die in elkaar? Onze DA wilde stickers plakken..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef senesta het volgende:
Elco krijgt nu dexoral trouwens. Je kunt ook een allergietest laten doen trouwens op honden.
http://www.huisdierendokter.nl/allergie-hond.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga even kijken of ik wat kan vinden, misschien helpt het.
Ik heb nu d'r rug, wondjes op de oren, en in d'r hals ingesmeerd met dreamcream van lush en dat lijkt wat verlichting te geven voor nu.
Jip heeft d'r net een tik op d'r neus gegeven toen hij wilde slapen en zij wilde spelen.
Nu is ze diep gekwetst, en Jip slaapt wederom prinsheerlijk in z'n nieuwe mandje.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef DJJoris het volgende:
w00t, nog 6 weken en ik kan een topic aanmaken in het Fauna gedeelte over zo een ontzettend lieve poezel.
Met kleine sneetjes inderdaad geloof ik. Kan dat bij de dierenarts zelf?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe zit die in elkaar? Onze DA wilde stickers plakken..
Daar ga ik dus ook even achteraan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef senesta het volgende:
Elco krijgt nu dexoral trouwens. Je kunt ook een allergietest laten doen trouwens op honden.
Ja ze deed het zelf alleen het werkte dus niet echtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Met kleine sneetjes inderdaad geloof ik. Kan dat bij de dierenarts zelf?
Echt wondjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar ga ik dus ook even achteraan.
Het lijkt trouwens wel een beetje op hooikoorts, dus wel fijn als daarop getest kan worden.
Ze laat het gelukkig wel heel goed toe als ik de wondjes insmeer, gelukkig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
How much is that doggy in the window,
the one with the waggily tail?
Jeetje dan ben ik nog gelukkig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef senesta het volgende:
Het is ook zo zielig als ze zo'n jeuk hebben heElco was voor de helft kaal op een gegeven moment en niets hielp. Ik dacht echt dat we hem moesten laten gaan toen
![]()
Duurt wel effe voor hij gaat zingen.....quote:
Daarom was ik zo blij met dat prikkie, ook al was het dan niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef senesta het volgende:
Het is ook zo zielig als ze zo'n jeuk hebben heElco was voor de helft kaal op een gegeven moment en niets hielp. Ik dacht echt dat we hem moesten laten gaan toen
![]()
*klik*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt wel effe voor hij gaat zingen.....
Hmm ja zie nu waarom ik die tabletten niet kreeg..die mogen niet bij hartproblemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij met dat prikkie, ook al was het dan niet helemaal goed.
Bink is er toch mooi bejaard mee geworden
Oeeehhquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef DJJoris het volgende:
Alvast een voorproefje, dit is Talio (tenminste, die naam heeft ze gekregen van de eigenaresse van het nestje, misschien verandert die nog).
Wat doe je met dat ding in je handen?
[ afbeelding ]
Ahhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef DJJoris het volgende:
Alvast een voorproefje, dit is Talio (tenminste, die naam heeft ze gekregen van de eigenaresse van het nestje, misschien verandert die nog).
[ afbeelding ]
Lief hequote:
Hij heeft 's zomers wel nog steeds vaak een vettige vacht en soms moeten we pillen dagelijks geven i.p.v tweedagelijks. En echt geweldig is dit medicijn over zo'n lange periode dagelijks natuurlijk ook niet. Het idee was om hem de pillen te geven om de huid rustig te krijgen en dan met een shampoo o.i.d te onderhouden maar hij red het niet meer zonder pillen dus het is kiezen tussen twee kwaden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dan ben ik nog gelukkig.
Maar hij ziet er nu piccobello uit toch?
Goed idee, ik zal even wat foto's opzoeken dan van haar, ik bezocht haar vandaag en tilde haar op en ze begon mij gelijk te beklimmenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh!
Je mag ook best al een topic openen hoor! Voorpret FTW!
En dan vast die foto posten! En de foto's die je in de komende tijd nog krijgt.
En dan komen wij ons er mee bemoeien met wat je allemaal moet kopen enzo.
Haske leuk
Dexoral niet? Elco heeft ook hartproblemen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja zie nu waarom ik die tabletten niet kreeg..die mogen niet bij hartproblemen.
Leuk! Knuffelbezoekjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal even wat foto's opzoeken dan van haar, ik bezocht haar vandaag en tilde haar op en ze begon mij gelijk te beklimmen.
Duurt effe, maar dan gaat hij zingen over Eurovision Pigeons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*klik*
Volgens mij ken ik die niet, zo aan de titel te zien.
Hij heeft wel nog lol erin toch??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft 's zomers wel nog steeds vaak een vettige vacht en soms moeten we pillen dagelijks geven i.p.v tweedagelijks. En echt geweldig is dit medicijn over zo'n lange periode dagelijks natuurlijk ook niet. Het idee was om hem de pillen te geven om de huid rustig te krijgen en dan met een shampoo o.i.d te onderhouden maar hij red het niet meer zonder pillen dus het is kiezen tussen twee kwaden.
Testen en desensibilisatie is bij Elco geen optie meer, dat trekt zijn hart allemaal niet.
Voorlopig gaat het nu goed, hij ziet er goed uit en is zelfs weer wat aangekomen. Ik zucht altijd weer van verlichting als we weer een zomer hebben overleefd met hem hoor
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
AaPee, wat vind je van deze? Ook véry F&F!
http://diergeneesmiddelen.info/bestanden/Dexoral.html kopje waarschuwingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Dexoral niet? Elco heeft ook hartproblemen...
Nu wel weer gelukkig maar destijds....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij heeft wel nog lol erin toch??
Whoopje ieg wel en dat is de reden dat ze vrolijk rond huppelt want soms had ik ook wel zoiets van och jee dat gekrabbel moet dat duren?
Shampoo helpt goed ja en ze vindt wassen heerlijk gelukkig onder de warme douche en liefst met massagestraal,
Fijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nu wel weer gelukkig maar destijds....
Voer voor honden met gevoelige huid...
Eurovision Pigeons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt effe, maar dan gaat hij zingen over Eurovision Pigeons.
Bonjourrrrrrrquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Zo we hebben lekker gegeten![]()
Mijn hondje heeft ook veel last van jeuk. Ook allergisch, Wij geven nu vers voer en heeft ze oordruppels. Haar oren zijn het kwetsbaarst en vaak ontstoken.
Was het citydrink vanavond Greys?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Zo we hebben lekker gegeten![]()
Mijn hondje heeft ook veel last van jeuk. Ook allergisch, Wij geven nu vers voer en heeft ze oordruppels. Haar oren zijn het kwetsbaarst en vaak ontstoken.
Was het citydrink vanavond Greys?
Dat wist ik niet eens, ik wist wel dat het niet best voor zijn nieren is ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://diergeneesmiddelen.info/bestanden/Dexoral.html kopje waarschuwingen.
En deze is echt gericht op pollen enz. Whoopje heeft eiwitallergie als we het dmv uitproberen goed hebben.
Dat klinkt helemaal niet raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, ik wist wel dat het niet best voor zijn nieren is ook.
Maar dit is het enige dat werkt dus ik stop er niet meer mee.
Klinkt misschien een beetje raar maar hij is nu 11 en ik zie hem liever nog een half jaar gelukkig bij ons waarna hij dood gaat aan die pillen. Dan dan dat ik hem nog twee jaar bij me heb waarbij hij er aan toe was als voor die pillen. Het was echt een zielig hoopje hond destijds.
Ik wou dat ik wist hoe die goede (en dure!) shampoo ook alweer heette.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet raarJe hebt groot gelijk en ik zou hetzelfde doen.
Overigens heb ik het voer uit het topic ooken dat zelf gevonden
Nu nog speciale shampoo en Q had gelijk lam is niet goed, lamstokjes zorgden hier voor een geklapper met de oortjes.
Ok, dan was het iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr
Nee, The Citydrink is een paar maanden niet geweest ivm de zomer en vakanties enzo.
In september weer!
Hihi zo duur en de naam niet herinneren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist hoe die goede (en dure!) shampoo ook alweer heette.
CarO!quote:
Was er iets feestelijks in het WTC? Waren er rokende hangjongeren op de trappen?quote:
Ik ben jarig, proost, op mij!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef APK het volgende:
Ik heb wederom niets bijgelezen, maar ga gewoon door met F&F youtubes.
Uhuh!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
CarO!
We doen youtube-the-F&F-edition
Met eurovision pigeons. Dus dan weet je het wel!
quote:
Het was van Verbac ja, volgens mij de allerderm.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
https://www.medpets.nl/di(...)d+jeuk+vacht/58/1/1/ staat hij hierbij Senesta?
Hoi Mlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maes! Long time no see
Citydrink Greys?
En welke oordruppels Maes?
Nee dit was een maandelijks feest (volgens de bouncer) op de Kop van Zuid bij de Cruise terminal. Maar wel rokende jongeren buiten:)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Was er iets feestelijks in het WTC? Waren er rokende hangjongeren op de trappen?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was van Verbac ja, volgens mij de allerderm.
Thnx *noteert volgende week even halen tegelijk met nieuwe tabletjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi Ml![]()
Aurizon, voorgeschreven door de dierenarts.
frankquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dit was een maandelijks feest (volgens de bouncer) op de Kop van Zuid bij de Cruise terminal. Maar wel rokende jongeren buiten:)
De Frank borrel denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dit was een maandelijks feest (volgens de bouncer) op de Kop van Zuid bij de Cruise terminal. Maar wel rokende jongeren buiten:)
Oeh, die ga ik zo doen, CarO gaat nu een 'Flight of The' doen.quote:
Hee die is van mijquote:
Helaas, ik hoopte dat mijn buurman zijn uitllaatloze HD de deur uit ging tiefen, maar helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
http://link.marktplaats.nl/362651118
he Pagan, een van je buren doet z'n motor weg zie ik net
Je bent niet meer jarig!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Helaas, ik hoopte dat mijn buurman zijn uitllaatloze HD de deur uit ging tiefen, maar helaas, het is iemand anders....
nee, das gewoon natquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:13 schreef CarOnline het volgende:
Mijn dorp staat onder water. Is dat ook Flora of Fauna?
Nog niet. Morgen wellicht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
Ondergelopen durp!
Zelf nergens last van in huis enzo? Of ook natte voeten?
Gatver, dat lijkt mij ook niets idd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nog niet. Morgen wellicht.
Natte voeten wel, we zijn even het dorp ingelopen![]()
Staat echt finaal blank. Nog nooit zoiets gezien. De hele middag en avond sirenes, echt een beetje unheimlich.
Klopt, even nagenieten met een biertje en dan plat, ik wordt al wat ouder tenslotte.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niet meer jarig!
Leuke dag gehad? Rookkastentopique al doorgelezen?
Ja leuk die link, maar WAT heb je gegeten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, even nagenieten met een biertje en dan plat, ik wordt al wat ouder tenslotte.
Rooktopic ga ik op mijn gemakje doorlezen, jij en Tombo bedankt voor de linkjes.
Vanaaf met Stega en mijn ouders lekker wezen eten. Niet verkeerd om midden in de jaarlijkse restaurantweek jarig te zijn.
Hangmat ligt in de schuur, die verdedig ik met mn leven!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver, dat lijkt mij ook niets idd.
Hangt je hangmat hoog en droog?
Nee bah, ik hoop dat je er in huis niets mee te maken krijgt in elk geval.
Mijn moeder belde gister ook al. 'Ik hoorde op het journaal dat Bleiswijk onder water staat!!!!'.
EhmNou, mam, ik zit nu op het werk, maar dat valt nogal mee volgens mij hoor.
Bleek alleen de afrit vanaf de snelweg even afgesloten te zijn, verder niets (![]()
).
Amuse van huisgemaakte tartaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk die link, maar WAT heb je gegeten?
Spill the details, ouwe!
Haha dat doet me denken aan forse ballenquote:
Madeiraquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Amuse van huisgemaakte tartaar
Terrine van parelhoen met brioche brood en een coulis van paprika
Coquilles St Jacques met scampi's en kreeftensaus
Entrecote op een jus van maidera, runderstoof en eekhoorntjesbrood
Hierbij een passend wijnarrangement
Dubbele espresso met armagnac en huisgemaakte bonbons
Voor de kaasplank en het grande dessert was helaas geen ruimte meer.
Forse Ballen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha dat doet me denken aan forse ballen
"i whisper I love you"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha dat doet me denken aan forse ballen
Hmmm ik heb niet het idee dat het hier écht komt. Wij zitten aan de rand van het dorp, en iets hoger. Zei de buurman. Of die zit zichzelf ook moed in te pratenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
CarO
Aan de ene kant is het stiemem best spannend en ramptoeristerig (dat zou ik dan weer wel hebben denk ik als dat hier was![]()
) maar effe een uurtje ofzo, daarna is het niet leuk meer lijkt me.
Doen jullie ook aan het aloude zandzakken voor de deur bij jullie thuis? Of is het gewoon maar afwachten op morgen? Best eng!
quote:
Huilen mag je straks. Tijdens Kyteman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:57 schreef APK het volgende:
Eigenlijk best wel:![]()
Iemand hier die met mij mee wil huilen?
De batterij deed het eindelijk weer eens goed, tochquote:
Hallo DM, Ledum is een erg goed homeopathisch middel om bij onverklaarbare allergieën met jeuk te geven.quote:
Wat een cutie!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef DJJoris het volgende:
[ afbeelding ]
Heel goed! 48 minuten en zelf er mee gestopt, niet eens gedwongen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
De batterij deed het eindelijk weer eens goed, toch
Truste lieve CarO.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel goed! 48 minuten en zelf er mee gestopt, niet eens gedwongen!![]()
Maar de drie uur die we eerder deden halen we nooit meer denk ik![]()
Trusten
Pagan was gister harigquote:
Dankjewel! Waar kan ik dat halen, gewoon bij een drogisterij? Dan ga ik daar vanmiddag meteen even achteraan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hallo DM, Ledum is een erg goed homeopathisch middel om bij onverklaarbare allergieën met jeuk te geven.
Je kunt ook van Vetsem (VSM) een enorm goede huidlotion voor honden krijgen, de plekjes er mee insprayen, of wrijven. Haalt de jeuk weg, erg goed, ik gebruik het al jaren. Beter dan spuiten met corticosteroïden! Lief dat je zo goed voor Luna zorgt!
Ik vind het echt zo erg he, dit is echt zo'n verhaal die toch even flink aangrijpt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Welk gif wordt gebruikt bij zwambestrijding? (urgent)
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
Die kat kijkt ook echt zo van 'WTF, d'r zit een hond op mijn (mijn!!!!!!) vensterbank'
Slordig van die aannemer (of TS) ook om een kat binnen te laten (glippen)...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo erg he, dit is echt zo'n verhaal die toch even flink aangrijpt.
Mjah. Ik vind het niet slordig van TS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slordig van die aannemer (of TS) ook om een kat binnen te laten (glippen)...![]()
Ik neem aan dat die werklui juist instructie hebben alles potdicht te houden, zodat je niet per ongeluk iets vergiftigd wat binnenglipt, of het gif naar buiten stroomt
En douchen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet over een uur op het station staan en zit nu nog in m'n boxershort een loempia te vreten.
En ik moet nog pinnen.
En naar het postkantoor.
Tot 13:30.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En douchen?
En tanden poetsen (loempia 's ochtends![]()
)
En aankleden (hoewel, misschien verrassend om gewoon zó op het station te gaan staan!)
En pinnen en naar het postkantoor kan gewoon in één.
(Ist postkantoor nog wel open?)
Wat moet je allemaal dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Een dag vol verplichtingen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb![]()
Ik kijk nu al uit naar morgen
PSSSSSSSSSST!quote:
Eerst een bbq met de hele straat, minder leuk met dit weer en ik moet er nog eten voor kopen enzo. En dan snel door naar de verjaardag van de vriendin van m´n schoonvader. Woei.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal dan?
Mogguh!
[..]
PSSSSSSSSSST!
Je caps zit vast!
Allemaal bij de apotheek te krijgen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hallo DM, Ledum is een erg goed homeopathisch middel om bij onverklaarbare allergieën met jeuk te geven.
Je kunt ook van Vetsem (VSM) een enorm goede huidlotion voor honden krijgen, de plekjes er mee insprayen, of wrijven. Haalt de jeuk weg, erg goed, ik gebruik het al jaren. Beter dan spuiten met corticosteroïden! Lief dat je zo goed voor Luna zorgt!
We hebben net even de hele planning veranderd en ik ben gelijk weer zenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ja, dan loop je de hele dag te hollen ja, ik ken het![]()
Kinders, ik ben weg![]()
Fijne dag iedereen
Hihiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hebben net even de hele planning veranderd en ik ben gelijk weer zenFijne dag!
Ook niet bij een dierenwinkel met apotheek?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dankjewel! Waar kan ik dat halen, gewoon bij een drogisterij? Dan ga ik daar vanmiddag meteen even achteraan.
Vannacht heb ik d'r bij ons laten slapen, zodat ik haar af en toe zachtjes kon krabben als ze jeuk had.
Haar huid staat gewoon helemaal strak van de jeuk.
Zo te zien is Vetsem niet meer leverbaar.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pagan was gister harig![]()
Strega had het nog gemeldt
[ http://i285.photobucket.com/albums/ll64/krabbelmaar/sexy/vrouw/n50switch-1-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Pagan, alsnog hartelijk gefeliciteerd
Vreselijk, en je voelt je zo machteloos.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo erg he, dit is echt zo'n verhaal die toch even flink aangrijpt.
Nou... niet echt vergeten, maar het was redelijk druk gister. Dus ik nam me in de ochtend voor om je te bellen gisteravond. En toen was ik opeens later thuis en kwam er vanalles tussen. En TOEN ben ik het vergeten. Wat heb je allemaal gekregen van alle heksjes, katten en honden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
voor het leuke heksje, enne,
omdat je het vergeten was.
Het is uit de handel las ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook niet bij een dierenwinkel met apotheek?
Het werkt echt goed.
Hmm ik zal volgende week even bij de apotheek kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is uit de handel las ik.![]()
Vriend is nu even naar de dierenwinkel om te kijken wat ze daar hebben.
Ze heeft vannacht echt liggen kreunen en piepen en krabben.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt: [In Therapie] Win de DVD-box van het 1e seizoen!
Hebben ze bij de Ikea in Delft kattengras Nok? Weet jij dat toevallig?
Ik zoek een excuus om even naar de Ikea te gaan zometeen, omdat ik de kruisbessenjam uit dat winkeltje daar wil hebben en die chocolade snoepjes met dat harde stukkie er in
Ja, die!quote:
Er zijn ook dingen écht vies daar, maar die kruisbessenjamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Barendrecht stond het vorige week maar dat is voor jou wel verder.
Ik ren altijd voorbij die snoepjestoch eens meenemen dan, overigens is de siroop ook echt
Ik ga beginnen met rokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
Nou... niet echt vergeten, maar het was redelijk druk gister. Dus ik nam me in de ochtend voor om je te bellen gisteravond. En toen was ik opeens later thuis en kwam er vanalles tussen. En TOEN ben ik het vergeten. Wat heb je allemaal gekregen van alle heksjes, katten en honden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Pagan op 28-08-2010 17:02:05 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nou, je moest gewoon zelf wat eten meenemen en dan zagen we wel. Dus geen: buurman X neemt dat mee en buurvrouw Y dat. Dus wij nemen gewoon wat drinken mee en blijven daar twee uurtjes wat drinken, dan gaan we door naar die verjaardag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die!Echt zo lekker! Nog lekkerder dan die Merci Krokant dingetjes, al lijken ze er wel erg op.
Bij het omgooien van je dag, bleef de buren-bbq wel staan?
En voor welk eten moet jij zorgen?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk echt vreselijk, zo'n buren-bbq. Verplicht sociaal doen enzo.
Helemáál met slecht weer!
Hm, dit helpt vast niet echt om je spirit te liften he GB?![]()
Het is idd wel een goede middenweg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daarom vind ik het wel leuk dat we wél even langsgaan om ons gezicht te laten zien (ken de helft van het straatje niet eens) en dan daarna gewoon weg kunnen gaan. Het regent gelukkig niet, in ieder geval!
Nah, ik weet niet precies wie er komen, maar dat kan op zich wel gezellig wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd wel een goede middenweg.
En die verjaardag heb je wel zin in?
Slecht voor m'n kledingkast bedoel jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen écht vies daar, maar die kruisbessenjam![]()
En die daim snoepjes idd. Moet je echt eens proeven. Of niet, da's misschien beter
Wat lief! Camera wel in de aanslag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Als je als hond zo'n jeuk hebt is zo'n kat met z'n schuurtongetje die je wast best fijn.
quote:Sterren kraken hoge noten
Sommige programma’s zijn zo simpel als dat de titel doet vermoeden. Zo ook Van popster tot operaster. Popsterren proberen een opera te zingen en de kijker kijkt mee hoe hij of zij het ervan afbrengt. In Engeland zorgde dat voor verrassende goede optredens en de winnaar werd na zijn optreden zelfs gecast voor een hoofdrol in de opera Carmen.
Eenmalige uitzending
In Nederland wordt Van popster tot operaster geen langdurige talentenjacht, maar een eenmalige uitzending waarin ook aandacht is voor het werk van Oxfam Novib. Wolter Kroes, Lange Frans, Nikki, Jenny Arean, Loïs Lane en Glennis Grace gaan de uitdaging aan. Zij treden in de voetsporen van een aantal Nederlandse artiesten dat al eerder een voorproefje gaf in De wereld draait door.
Ontroerend
Presentator Ernst Daniël Smid vatte de kracht van het programma al in een notendop samen toen Miss Montreal, Do, Lange Frans en Martin Buitenhuis succesvol van zich liet horen in De wereld draait door. “Het is ongelooflijk ontroerend om mensen die dat vak niet echt beheersen zo te zien vechten voor die paar tonen."
Van popster tot operaster, Nederland 1, 20:25 uur
Ik zag!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je gezien wat er vanavond op tv komt? Ik ga zeker kijken en het lijkt me ook echt iets voor jou
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ah da's cute, DM!
Boor wast Bink ook wel eens. Stiekem, als Bink slaapt, anders vindt ze het echt niet goed
Ikea kruisbessenjam in tha house!
Ik las het in Tombo d'r topic ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
hoest verder hier?
2 katten op schoot typt trouwens moeilijk.
Jup, rode zak met heel veel d'r inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die neem ik de volgende keer ook mee. Die daims is dat een rode zak?
Cat!
Die zak moet je laten liggen hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die neem ik de volgende keer ook mee. Die daims is dat een rode zak?
Cat!
DOE!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zak moet je laten liggen hoor!
Ik eet hem altijd in één keer op
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het in Tombo d'r topic ja.Je miste een paar letters!
Boor is ook erg blij dat ik kruisbessenjam heb gehaald bij de Ikea.
Niet om de jam...
[ afbeelding ]
Nou, misschien in 2 x danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
DOE!
NORMAAL!
Hoe lekker ik ze ook vind, dat red ik echt niet hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
DOE!
NORMAAL!
Hoe lekker ik ze ook vind, dat red ik echt niet hoor
Zo'n hele zak?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zak moet je laten liggen hoor!
Ik eet hem altijd in één keer op
*jaloers*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:44 schreef Strega het volgende:
Oh, het begint hier lekker te ruiken!![]()
Pagan is zalm aan het roken!
Het percentage katten in de keuken ligt opeens ook erg hoog!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*
Gerookte vis is zo lekker. Mijn ouders rookten altijd forel.Toch eens informeren waarom dat heden ten dagen niet meer gebeurt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Het percentage katten in de keuken ligt opeens ook erg hoog!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nieuwe kippen!
En een haan, en ze gaan een keer kuikentjes nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |