Heerlijk toch, die Jip!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:
@greys, mijn broer en vriendin gaan op vakantie dus komt Luna hun Engelse stafford bij ons logeren.
Jip kreeg meteen een lik over z'n snoet en Luna als dank een blaas.
Maar Luna is al twee keer eerder hier geweest, dus het was even wennen en nu is het weer goed.
Jip ligt helemaal ontspannen uitgestrekt op de vensterbank te spinnen en Luna komt af en toe bij mij en bij Jip een kroel halen.![]()
En dat te bedenken dat Jip eigenlijk nooit honden gewend was en Luna geen katten.
Lekker genieten dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, hij is echt heel tolerant. Hij is zelfverzekerd geworden en hij wordt met de dag liever.
Vanochtend klopte hij op onze slaapkamer deur. Toen ik open deed kroop ie even voor een kwartiertje bij ons op bed en kreeg ik stapels kopjes op m'n hoofd en neuskusjes.
Zelfs mijn ik-vind-katten-stom vader vindt Jip leuk.![]()
Nouja, wie niet. Ik hoop in ieder geval dat ie heeeel oud wordt.
Hé Bamba!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Bamba!![]()
Ik ben vorige week gelukkig weer helemaal goedgekeurd door m'n endocrinoloog!
Ja, dat heeft Opa-Jip niet meer zo. ADHD-Pitbull is wel heul druk maar begrijpt de lichaamstaal van Jip perfect.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker genieten dus!
We hebben hier de laatste week killer Rufus, die vind dat hij kitten af is en iedereen als een ware Tarzan om z'n nek mag slingeren!
6.1 Ondanks de ziekenhuis opnames enzo. Hij vond het erg goed dat ik alles in eigen hand had gehouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi zo!!! Wat was je Hba1c?
De mijne vorige keer 10.5. Ik heb het helemaal gehad met de internist en dvk hier en krijg een second opinion in België (Brasschaat).
Ja, maar waar was jij?quote:
Ik spuit overdag 28 eenheden en voor de nacht 32 op het moment.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
[..]
6.1 Ondanks de ziekenhuis opnames enzo. Hij vond het erg goed dat ik alles in eigen hand had gehouden.
Er komt trouwens een nieuw medicijn aan hé, spuit jij veel insuline? Dan kan dat nieuwe medicijn een oplossing zijn. Er lopen een aantal proeven, alleen moet je daar vrij weinig insuline voor spuiten om in aanmerking te komen.
Ik doe sinds kort mee aam een internationaal onderzoek, 8 Universiteits ziekenhuizen in Nederland, plus verschillende in USA en UK doen hier aan mee. O.a ook veel genetisch onderzoek
Dat is goed, ik ben heel benieuwd!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
Pagan pist al in z'n broek van de kaartjes!
Hij is overweldigd, dus we gaan hier naar bed!![]()
Bedankt, hij komt zelf vanochtend wel weer online![]()
Bamba, dat nieuwe medicijn, ik stuur je morgen even een linkje, kan waarschijnlijk heel goed voor jou werken!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Strega het volgende:
Zo helemaal klaar.
Dat valt nog niet mee, kadootjes en andere dingen regelen als je zelf niet kunt lopen en de stad 20 km verder is, en je ook niet mag autorijden![]()
Gelukkig bezorgen de internet winkels aan huis!![]()
Alles toch gelukt voor Pagan's verjaardag, kadootjes, kaarten, kadootjes van de honden en katten en het reserveren van het restaurant was al gelukt, the Lucky Basterd, jarig in de restaurantweek.![]()
Kan hem morgen dus lekker fêteren![]()
Hij is nu uit met de honden, zal ik de kadootjes dan maar vast klaarzetten?
Oh ja, en morgen een heerlijk ontbijtje met een fijne Cava!.
Mogguh Kuu!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Qwea het volgende:
gefeliciteerd pagan!
Mogguh trouwens.
Nog steeds graf weer
Niet doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Kuu!
Ja het houdt nog niet echt op met regenen he?
Ik ga ff de vooruitzichten bekijken voor het weekend. Benieuwd of we daar vrolijker van worden.
Waarom zit je in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit tot 13:30 in het z-huis. Ik ben maar even weggelopen naar de i-net balie. Dat bieden ze als service aan op deze afdeling
Ik deed het toch. Eigenwijsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet doen
Ik ben blij dat ik onze Mysteryland kaarten verkocht heb
Wat een takke weer
Waarom kijk je dan ook, trutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zit je in het ziekenhuis?
Ivm je moeder?
[..]
Ik deed het toch. Eigenwijs
En het weer krijgt voor zondag een 1 ().
Heel de dag regen, regen en nog eens regen.
Dat zal me een lollig outdoor jazzfestival worden...
Dan kan ik nu in elk geval nog een plu meenemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook, truttold ya
Bron: http://www.zorgvisie.nl/K(...)tten-van-ouderen.htmquote:Den Helder heeft mantelzorg voor katten van ouderen
18 augustus 2010
Ouderen in Den Helder met een kat kunnen binnenkort mantelzorg voor hun huisdier aanvragen. Stichting de Kattenboet in Den Helder begint daartoe met de plaatselijke Vrijwilligerscentrale een speciaal project, zo meldde de gemeente Den Helder dinsdag.
Het initiatief moet voorkomen dat ouderen hun kat moeten wegdoen als ze er niet meer goed voor kunnen zorgen. Vrijwilligers helpen bijvoorbeeld bij het schoonmaken van de kattenbak en het borstelen. Ook kunnen ze met de kat naar de dierenarts of voor het dier zorgen als de eigenaar in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Huisdieren
De gemeente juicht het initiatief toe en ondersteunt de plannen om de zorg ook aan te bieden voor andere huisdieren, zoals honden en vogels. Volgens de gemeente is een huisdier vaak van groot belang voor ouderen, zeker als zij slechter ter been raken en hun sociale netwerk steeds kleiner wordt. (ANP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |