quote:
Cool!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JoepiePoepie
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
Cool!!!!
Wat een geinig koppie heb je. Beetje bijdehand en pinnig. Maar dat komt door je brilletje natuurlijk
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaarquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JoepiePoepie
Hoe dóen jullie da...wacht, laat maar, begrijp de uitleg toch nietquote:Op donderdag 2 september 2010 06:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaar
Tadaaa http://funphotobox.com/quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe dóen jullie da...wacht, laat maar, begrijp de uitleg toch niet
En goedemorgen
Oh, dat is handig! Bedankt!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tadaaa http://funphotobox.com/
Kies een plaatje, upload foto, beetje schuiven, en ping .. presto.
quote:Op donderdag 2 september 2010 06:25 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaar
Nou dagen zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik heb er dagen op zitten Photoshoppen/Painten/Gimpen
.
Het was dan ook een leugenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Bastard het volgende:
Nou dagen zal wel meevallen denk ik
Aha! Voor Bastard z'n usericonquote:
Whut? Staat bij mij gewoon een Burberry icoontje .. toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Voor Bastard z'n usericon!
Ja, daarom juist. Ik heb op dit moment mijn dikke -15 bril op, dus ik zie niet heel best, maar volgens mij staat er toch echt ook Burberry op de afbeelding die R0N1N posttequote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Bastard het volgende:
Whut? Staat bij mij gewoon een Burberry icoontje .. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |