De eerste 5 dagen denk ik, nadat de acryl eraf was, heb ik constant gelakt met de verharder. Daarna als basecoat gebruikt voor nog een week of 2 ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan?
Alleen verharder en geen lak, of onder je lak ?
Ik heb ook verschillende plekken nagellak op mijn toetsenbord (en mijn witte bureauquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger.
En er zit nagellak op m'n toetsenbord. De N heeft een zilveren vlek.
Ik heb nog geen fotolinkjes voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef mirannie het volgende:
Las net op MUA dat OPI later vandaag een paar foto´s van Burlesque twittert![]()
Alleen heb ik geen twitter, dus kan iemand die please ergens hier plaatsen??
Oh ja, bureau.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook verschillende plekken nagellak op mijn toetsenbord (en mijn witte bureau)
OPI is busy today styling & shooting our models for the next collection! Stay tuned for some pics as the day goes on! about 4 hours ago via HootSuitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef mirannie het volgende:
Las net op MUA dat OPI later vandaag een paar foto´s van Burlesque twittert![]()
Alleen heb ik geen twitter, dus kan iemand die please ergens hier plaatsen??
Ja, dat verwacht ik ook helaas... maar goed, dan morgen ochtend maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
OPI is busy today styling & shooting our models for the next collection! Stay tuned for some pics as the day goes on! about 4 hours ago via HootSuite
Zal wel komen als wij al liggen te slapen.
Ik eigenlijk ook niet. Maar goed, dat dacht ik ook over salmiakijs en dat wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me daar dus geen ruk van voorstellen...sesamzaadijs
Je moet het gewoon een keer gaan proeven, het is niet uit te leggen, maar erg lekker!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me daar dus geen ruk van voorstellen...sesamzaadijs
Dat ken ik dan weer niet, waar eet je dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar goed, dat dacht ik ook over salmiakijs en dat was
Ik krijg pistache achtige smaakjes door...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer gaan proeven, het is niet uit te leggen, maar erg lekker!!
Dat hadden ze bij een of ander ijskraampje de laatste keer dat ik in Finland was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, waar eet je dat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij een of ander ijskraampje de laatste keer dat ik in Finland was.Helaasch nog niet in Nederland gespot
't Is er best leuk hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ver weg en Finland staat niet zo heel hoog op mijn to-do-reislijstje
Wat een kunstwerk lijkt het zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en vlekjes
[ afbeelding ]
Wielen lakken kan ik niet netjes.
Het toffe is dat het fijn kan blijven zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een kunstwerk lijkt het zo.
Succes met het vinden van voedselquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het toffe is dat het fijn kan blijven zitten.
Echt honger nu.*Gaat voedsel zoeken*
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
Heel veel plezier Debster!!![]()
Ik kruip zo lekker m´n bedje in. Welterusten allemaal!!
Ik had geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Succes met het vinden van voedsel. Ik moet me nog 1 uur vervelen, dan gaan we op vakantie. Yay!
Ik ben vaak HEEL hyper om daarna HEEL moe te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te zoeken
Vakantie, yay!
En om de een of andere reden ben ik hyper. Waarom ben ik hyper? Ik heb helemaal geen suiker op.
Oh dear, dat belooft wat. Het is mij redelijk vreemd, moet ik bekennen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vaak HEEL hyper om daarna HEEL moe te zijn.
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dear, dat belooft wat. Het is mij redelijk vreemd, moet ik bekennen.
En whoei, shippingding van TD. Maar dat wist ik al.
Oh, m'n slaapritme is sowieso vertiefd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.
Thanks! Ga nog even een sjaal in m'n tas proppen voor in het vliegtuig, kan ik ook nog gebruiken als leun-tegen-raam-kussentjequote:
Gnahaha, het lijkt hier eindelijk droog te gaan blijvenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en hier gíet hier!! Niet normaal zeg
Nou ja, ik hoef niet meer naar buiten,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gnahaha, het lijkt hier eindelijk droog te gaan blijven
Da's kak... opvouw-plu mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hier regent het ook behoorlijk. Wij moeten zo naar de bus lopen.
En ik maar voor de brievenbus liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(ik ben je wielen in aan het pakken, ein-de-lijk![]()
)
Ja... I knowquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik maar voor de brievenbus liggen
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... I know![]()
Maar ze zitten in een mooie a4 vlop, dat ding is huge, postzegels er op, en ze komen morgen jouw kant op, kun je het weekend lakken
Dat hoop ik wel ja, dat TNT een keer doen wat ze beloven en ze idd za bij jou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakken
Maar geeft niet hoor, vind het al super dat ik ze krijg
Were you talking bout me?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.
Ow jugh, dat heb ik soms ook dagen achter elkaar. En dan bovendien natuurlijk altijd als het weekend eraan komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word knettergek van die koppijn de hele tijd!
Oh graag! Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Were you talking bout me?Fijne vakantie meid!
Oh en tliciouz, vroeg jij niet naar de MAC in antwerpen? Heb er een fototje van gemaakt om even te laten zien hoe ik hem altijd zieDie zal ik morgen even showen. Maar hij viel ernstig tegen. Alleen de basiskleurtjes als rood, roze, zwart en nog wat saais hadden ze staan. En 1 flesje limited edition, beetje een zandkleurtje
Ze hadden wel veel flesjes hoor, maar dan rijen en rijen van dezelfde kleurDus ik ben heeeel even binnen geweest,
didn't even notice I was in there.. zegt genoeg!
Trusten ladies!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
giev zeh horrorpicture!
goedemorgen all
quote:
wie haalt er koffie?quote:
<senseogeluid>quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wie haalt er koffie?
Ik ben geen van beiden maar ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Thee is voor homo's en zwangere vrouwen!
Ik ga wel even naar de automaat
Tnx... 2 alevejes doen t voorlopig redelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ow jugh, dat heb ik soms ook dagen achter elkaar. En dan bovendien natuurlijk altijd als het weekend eraan komtVoel je je zo naar dat je niks aan je hele weekend hebt
Bweugh. Hoop dat je er snel van afbent
*roze Smartie doorschuift*
suiker in thee is voor mietjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Theee...Heerlijk.... allerlei smaakjes en veul suiker!
Eensch!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
suiker in thee is voor mietjes![]()
dat neemt juist de perfecte smaak van thee weg!!
Heb je d'r hartslag al gecheckt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf m'n zusje en ik zouden naar het winkelcentrum gaan vandaag, hadden afgesproken om om 11 uur daar te zijn (zij moet haar telefoon afgeven voor reparatie en dat moest blijkbaar om die tijd) maar nu ligt ze nog steeds in bed te meurenIk heb haar al 5 keer geroepen en ik heb haar wekker al drie keer gehoord, maar er gebeurt niks
Bwehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je d'r hartslag al gecheckt?
Misschien is ze Ondoodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwehehe
Ze heeft d'r wekker uitgedrukt en ik neem aan dat ze dat niet kan als ze geen hartslag heeft
Ja maar daarbij loop ik het risico dat ze die in mn gezicht gooitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nagellakremover onder dr neus houden
Nope alleen ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:24 schreef mirannie het volgende:
Heeft OPI nou al foto´s van Burlesque getwitterd??
But i neeeeeedz the sugarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
suiker in thee is voor mietjes![]()
dat neemt juist de perfecte smaak van thee weg!!
zeg die naam nou nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:24 schreef mirannie het volgende:
Heeft OPI nou al foto´s van Burlesque getwitterd??
Zal wel wishful thinking zijn...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope alleen dit
http://ow.ly/i/3rgp
http://ow.ly/i/3r4k
Er werd iets gezegd over dat ze geen foto's konden twitteren
Ik weet eigenlijk ook niet waar dat bericht vandaan komt want OPI heeft niet gezegd dat de lakken getweet zouden worden, alleen de shoot..
Volgens mij verschilt dat per Bruna.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Staat er bij de bruna altijd een postzak of niet bij allemaal?
Ik heb nog steeds de half zwarte lak erop die ik op de meeting ook al hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef mirannie het volgende:
Ik haat teennagels lakkenWat is het toch een pokkeklus!
Ja, zeker bij iemand die geen smoes heeft als een pens die in de weg zit om ze te kunnen lakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de half zwarte lak erop die ik op de meeting ook al had
en daar kreeg ik uiteraard commentaar op van de dames
ik wou zo'n ding halen die warm wordt, werkt dat nou echt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net voor het eerst een wimperkruller gekocht
foto...linkje... iets!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Theekoffie alleen cappuccino of latte machiato
Woot een mooi huisje aangeboden me wantz
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Met die knijper knijp ik te vaak in het velletje van mijn ooglidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wou zo'n ding halen die warm wordt, werkt dat nou echt?
slaapkamers: 3quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.zuidwestwonen.nl/woningaanbod/aanbod/details/1361
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit voor woningbouw zeg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee, dit is m'n eerste normale wimperkrullerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wou zo'n ding halen die warm wordt, werkt dat nou echt?
Zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor woningbouw zeg!
Echte killersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sharana![]()
Ik heb waakteckels hoor
ik weet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die rooie kan aardig eng doen hoor
Nice!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ah, jij vindt het dus ook een klote klus! Gelukkig kan ik het makkelijk rekken tot 1x per maand. Alhoewel, heb er nu een glitterlak op, weet niet of die het ook volhoudt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de half zwarte lak erop die ik op de meeting ook al had
en daar kreeg ik uiteraard commentaar op van de dames
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zeker bij iemand die geen smoes heeft als een pens die in de weg zit om ze te kunnen lakken
Ziet er goed uit! En wat veel kamers voor zo weinig geldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor dit is ietsje duurder dan waar we nu wonen en nu is het een beganegrond flatje met 2 slaapkamers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! En wat veel kamers voor zo weinig geld
Voor dat geld heb je hier een studio'tje (als je mazzel hebt)
ik heb ook een waakteckel, die komt ook mee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sharana![]()
Ik heb waakteckels hoor
Ik zou hier ook wel in het centrum willen wonen maar tja ik woon niet alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan woon je wel in het midden van érgens
DLG-ers!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel in het centrum willen wonen maar tja ik woon niet alleen
Kom naar dit brabantse gat dan, ik zie alleen maar weiland en niet eens 3g internetquote:
Ik wil het liefst een iPhone 4 of een Blackberry 3G, maar de eerste vind ik vrij prijzig (30/pm voor 150 belm/sms en dan nog 170 bijbetalen) en de tweede is nog niet verkrijgbaar. Ik heb ook gekeken naar de iPhone 3GS maar die is maandelijks even duur als de 4, alleen betaal je 100 euro minder voor het toestel bij aanvang van het abonnement.quote:
Ik heb een HTC Desire en die bevalt goed maar dat is ook net weer iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een iPhone 4 of een Blackberry 3G, maar de eerste vind ik vrij prijzig (30/pm voor 150 belm/sms en dan nog 170 bijbetalen) en de tweede is nog niet verkrijgbaar. Ik heb ook gekeken naar de iPhone 3GS maar die is maandelijks even duur als de 4, alleen betaal je 100 euro minder voor het toestel bij aanvang van het abonnement.
Lastig
Nu zit ik allerlei smartphones te bekijken maar naast twee eerder genoemden kan ik niet echt iets naar mijn smaak vinden
Huurprijzen bij ons (wilde "hier" schrijven, maar ben op Schipholquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor dit is ietsje duurder dan waar we nu wonen en nu is het een beganegrond flatje met 2 slaapkamers.
Maar als je huurt pak je verlies, dus dan heeft dat toch geen zin?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Huurprijzen bij ons (wilde "hier" schrijven, maar ben op Schiphol) zijn hoog over het algemeen. Koopprijzen ook trouwens. Maar ja, Randstad/ 't Gooi, dan kun je dat verwachten.
De prijzen zijn zo hoog momenteel bij mij in de straat dat ik er serieus over denk mijn huis te verkopen en iets te gaan huren. Maak zeker 30.000 winst. Ook wel eens leuk om een dikke spaarpot te hebbenMaar ja, de plek waar ik woon, is voor mij onbetaalbaar. Geloof dat ik me op geen enkele andere plek beter zou voelen (met uitzondering van een huis strak aan het strand van Scheveningen
)
kopen > hurenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Huurprijzen bij ons (wilde "hier" schrijven, maar ben op Schiphol) zijn hoog over het algemeen. Koopprijzen ook trouwens. Maar ja, Randstad/ 't Gooi, dan kun je dat verwachten.
De prijzen zijn zo hoog momenteel bij mij in de straat dat ik er serieus over denk mijn huis te verkopen en iets te gaan huren. Maak zeker 30.000 winst. Ook wel eens leuk om een dikke spaarpot te hebbenMaar ja, de plek waar ik woon, is voor mij onbetaalbaar. Geloof dat ik me op geen enkele andere plek beter zou voelen (met uitzondering van een huis strak aan het strand van Scheveningen
)
Weet ik wel, maar los nu ook nog niks af op mijn huis, zal dus ook nooit geheel in mijn bezit komen. En of ik nou elke maand rente betaal of huur, dat maakt wmb weinig verschil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar als je huurt pak je verlies, dus dan heeft dat toch geen zin?
Ja, klopt ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kopen > huren
je maakt met kopen op de langere duur veel meer winst!! kopen is investeren, huren is weggooien
Wat je zegt zet nog steeds geen zoden aan de dijk. Want je huis wordt meer waard, of je nou aan de bank "huur" betaalt of niet. dus als jij dertig jaar lang een aflossingsvrije hypotheek hebt, pak je nog steeds de winst van de waardevermeerdering van je huis over die dertig jaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar los nu ook nog niks af op mijn huis, zal dus ook nooit geheel in mijn bezit komen. En of ik nou elke maand rente betaal of huur, dat maakt wmb weinig verschil.
[..]
Ja, klopt ook.
Wat jullie zeggen klopt ook wel. Maar nogmaals, mijn huis afbetalen zal nooit gebeuren. Eigenlijk huur ik mijn huis gewoon van de bank. En echt heel veel meer zal mijn huis niet meer waard gaan worden.
En tuurlijk, later, later, later.... maar ik leef toch echt nu... ben niet zo'n lange termijn planner
pciesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat je zegt zet nog steeds geen zoden aan de dijk. Want je huis wordt meer waard, of je nou aan de bank "huur" betaalt of niet. dus als jij dertig jaar lang een aflossingsvrije hypotheek hebt, pak je nog steeds de winst van de waardevermeerdering van je huis over die dertig jaar.
Ja, maar fucking 30 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat je zegt zet nog steeds geen zoden aan de dijk. Want je huis wordt meer waard, of je nou aan de bank "huur" betaalt of niet. dus als jij dertig jaar lang een aflossingsvrije hypotheek hebt, pak je nog steeds de winst van de waardevermeerdering van je huis over die dertig jaar.
lekker verbrassenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar fucking 30 jaar(nou ja, 26 jaar
heb 'm al 4 jaar) is een lange tijd. Wat is de lol van spaargeld hebben als je 60+ bent, haha.
En ja, ik weet dat het echt allemaal niet über verstandig is enzo.
nou ja, mocht je het ooit echt nodig hebben, is een appel voor de dorst wel fijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar fucking 30 jaar(nou ja, 26 jaar
heb 'm al 4 jaar) is een lange tijd. Wat is de lol van spaargeld hebben als je 60+ bent, haha.
En ja, ik weet dat het echt allemaal niet über verstandig is enzo.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga iig noooooit meer huren, het drama!
quote:
Maar dat is het dus ook. Ik zal niet snel tevreden zijn met de plek waar een huis staat, omdat ik nu een top locatie heb. Eigenlijk is deze discussie dus vrij zinloos LOL.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, mocht je het ooit echt nodig hebben, is een appel voor de dorst wel fijn.
Daarbij: kopersgenot! Niet in zo'n afgeragd huurhuis te hoeven wonen waar je niks aan mag veranderen, waar je niks aan WIL veranderen omdat het geld down the drain gaat en je maar genoegen moet nemen met cheapass oplossingen die de woningstichting aanbiedt, vaak in een gare buurt?
Maar het is natuurlijk jouw leven, jouw keuzes
Niet zo dramatisch doen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, mocht je het ooit echt nodig hebben, is een appel voor de dorst wel fijn.
Daarbij: kopersgenot! Niet in zo'n afgeragd huurhuis te hoeven wonen waar je niks aan mag veranderen, waar je niks aan WIL veranderen omdat het geld down the drain gaat en je maar genoegen moet nemen met cheapass oplossingen die de woningstichting aanbiedt, vaak in een gare buurt?
Maar het is natuurlijk jouw leven, jouw keuzes
mirannie heeft een koophuis en ik doelde op haarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen hoorwij wonen zometeen in een goede buurt, in een niet afgeragd huis waar we zo veel mogen veranderen als we zelf willen.
En daarbij heeft niet iedereen de middelen om een koophuis te nemen (wij bijvoorbeeld)
Niet alle huurervaringen zijn slechte...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
En ik geef toe dat mijn huurwoningen allemaal gare krotten waren
Mijn wijkje was prachtigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef Loqi het volgende:
[..]ooh maar die staan er hier ook zat hoor, maar wij hebben de luxe op wijk te kunnen selecteren en inschrijven, dat filtert heel handig
Da's wel erg ruk ja. Ik kan me wel voorstellen dat je als single mom met 5! kids niet in een gammel huis wil wonen. Is er wel aanbod met meer dan drie slaapkamers?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken wt t handigst is...Urgentie aanvragen, waarbij ik erg gebonden ben aan bepaalde regels, of verlengde wachttijd...
Ik heb t woningaanbod eens bekeken en er is nie veel soeps hahaha enige wat ik echt leuk vind zit 20 euro boven de sociale huurgrens... En dr is natuurlujk niet veel aanbod in dat soort huizen, maar 4 ofzo...
Maar ja, ik wil wel in een redelijk buurtje terecht komen avec les enfants natuurlijk....
Mn hypotheek zit nu op iets meer als 600 euro, valt op zich reuze mee, maar t is gewooneen krot....echt wel iets leuks van te maken, maar daar heb ik absolut de financiële middelen niet voor...Ik ben zooooo blij dt er niets is gaan lekken met die regen!
Verbazingwekkend veel eigenlijk...maar vooral in buurtjes waar ik niet heen wil... Buurtje waar ik woonde voordat ik mn zusje uit kon kopen gaat heulemaal op de schop.. met veel koop en een paar (sociale) huurwoningen...Alleen een beetje jammer dat dat nog een jaar of 2 duurt voordat er gewoond kan worden, maar daar zou ik wel heen willen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel erg ruk ja. Ik kan me wel voorstellen dat je als single mom met 5! kids niet in een gammel huis wil wonen. Is er wel aanbod met meer dan drie slaapkamers?
Ga je kind zitten etteren!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
Ik vind het hier ook een beetje dood en ik heb geen bezoek
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, wat meer leven in de brouwerij dan
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagelsquote:
En soms zelfs allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagels
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagels
heejquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
Geen idee of jullie dit al wisten, maar met de code BN4U krijg je bij Bubsel 10% korting...
Ben op mijn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je kind zitten etteren!
Als ik een kind zou hebben was ze/hij echt de sigaar
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten wetenquote:
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zitquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Urrrrrr!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat is GWK, die hebben wij niet
Ik zit in de Preferred Banking Lounge vandaag
Jups, koffie zetten voor de rijke stinkerdsquote:
Totally agree on that onequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur beginnen met werken. Ik heb liever late dienst.
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Totally agree on that one
Heb ook veel liever late dienst en al helemaal in het weekend.
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.Gelukkig komen de klanten pas om 8 uur!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
ik kan je ff niet helpen, ik lig in badquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Haha, ja... ik vind het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstje
Ja, dat heb ik ook weleens gezien!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
sneu hčquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
En zelfs dan nog Fokken
Mijn aflos is onderweg naar mij, dus eindelijk zo roken, plassen, eten, roken
die wijven hebben ook allemaal ademende nagelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=615800
En je er dan ook nog druk om makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
bwhahahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwhahahaha![]()
oh .. ik dacht dat mijn pinpas altijd aan het huilen was, maar het zijn dus mijn nagels die huilen omdat met nog meer lakjes ze nog minder kunnen ademen!!!heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg binnenkort pathologie van de nagel dan kan ik het vragen![]()
Awwwwquote:4 wit
6 grijs/zilver/zilver glitter
1 zwart
1 geel
5 oranje/peach/koraal
6 rood
4 felroze, fuchsia
11 licht roze/ nude
5 bruin
6 groen/teal/mint
8 blauw
5 paars
en nog ik weet niet hoeveel soorten topcoats met glitters etc, en normale base/topcoats haha
Vintagebiatch createz teh dramaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even het hele draadje gelezen maar 90% van de reply's is positief over nagellak dus ik snap de fuss niet zo![]()
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Een nagellak gek vertelt welke kleuren ze in haar stash heeft:
[..]
Awwww
*update eigen draaitabel*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
Je bent 50 blauw vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
do share!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Jawel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Leuk!! Veel plezier!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Wij gaan zo naar KaneJammer alleen dat ik de laatste week constant misselijk ben en al vaker heb overgegeven dan ik op 1 hand kan tellen
voel me nu alweer bluh
maar heb er zin in
ofzo
* Puckzzz gaat ook ff lekker in badjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb vandaag mijn geweldige leren jasje thuis gekregenZal binnenkort even proberen foto's te maken
quote:
dat!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
[..]
Wat is er gebeurd?
1tje lijkt me wel watquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze FIGHT Like A Woman
Ship On Monday August 30th
op TD
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Veel vitamine c met cranberry werkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Oe da's zooo niet fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Thanks! En daar was ik al bang voor inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
Thnx allemaal![]()
En Joys veel plezier op de parkfeesten! En trek oude schoenen aan, het is een grote modderpoel
fotooooowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gesponst en het is tof!
ja ik skrikte ook! En pic volgt morgen in pic topic!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
fotooooow
Ow en Anton Geesink is overleden..... Gek toch altijd dat zulk nieuws zo onverwacht komt
* Rent....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Meiden, zijn jullie al op Viis geweest vandaag???
15% korting tot (of tot en met) morgen. En zelfs 30% op de cuticle remover.
Jullie raden vast wel wie er gefaald heeft
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Mwehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Kan je daar met paypal betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je daar met paypal betalen?
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
volgens mij moet je ze ff mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
auw! Mede daarom wil ik geen kunstnagels... Ik ken mezelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je ze ff mailen
ik heb daar namelijk ook wel eens besteld. volgens mij kun je er lief om vragen, dan doen ze 't wel
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, waar blijven jouw nagelfoto's lately?
ik heb toenertijd gemaild geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailen
gelukkig! Want anders blijft die schimmel zo in mijn hoofd spokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook al
ik lak wel hoor, alhoewel minder dan voorheen.
ik wijt het aan een combi ven revalidatie en geestelijke buh-heid.
ik heb toevallig van de week weer foto's gemaakt, dus er staan wel 2 mani's in de wacht..
en ben as we speak aan het lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |