Dat hoop ik wel ja, dat TNT een keer doen wat ze beloven en ze idd za bij jou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakken
Maar geeft niet hoor, vind het al super dat ik ze krijg
Were you talking bout me?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.
Ow jugh, dat heb ik soms ook dagen achter elkaar. En dan bovendien natuurlijk altijd als het weekend eraan komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word knettergek van die koppijn de hele tijd!
Oh graag! Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Were you talking bout me?Fijne vakantie meid!
Oh en tliciouz, vroeg jij niet naar de MAC in antwerpen? Heb er een fototje van gemaakt om even te laten zien hoe ik hem altijd zieDie zal ik morgen even showen. Maar hij viel ernstig tegen. Alleen de basiskleurtjes als rood, roze, zwart en nog wat saais hadden ze staan. En 1 flesje limited edition, beetje een zandkleurtje
Ze hadden wel veel flesjes hoor, maar dan rijen en rijen van dezelfde kleurDus ik ben heeeel even binnen geweest,
didn't even notice I was in there.. zegt genoeg!
Trusten ladies!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
giev zeh horrorpicture!
goedemorgen all
quote:
wie haalt er koffie?quote:
<senseogeluid>quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wie haalt er koffie?
Ik ben geen van beiden maar ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Thee is voor homo's en zwangere vrouwen!
Ik ga wel even naar de automaat
Tnx... 2 alevejes doen t voorlopig redelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ow jugh, dat heb ik soms ook dagen achter elkaar. En dan bovendien natuurlijk altijd als het weekend eraan komtVoel je je zo naar dat je niks aan je hele weekend hebt
Bweugh. Hoop dat je er snel van afbent
*roze Smartie doorschuift*
suiker in thee is voor mietjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Theee...Heerlijk.... allerlei smaakjes en veul suiker!
Eensch!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
suiker in thee is voor mietjes![]()
dat neemt juist de perfecte smaak van thee weg!!
Heb je d'r hartslag al gecheckt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf m'n zusje en ik zouden naar het winkelcentrum gaan vandaag, hadden afgesproken om om 11 uur daar te zijn (zij moet haar telefoon afgeven voor reparatie en dat moest blijkbaar om die tijd) maar nu ligt ze nog steeds in bed te meurenIk heb haar al 5 keer geroepen en ik heb haar wekker al drie keer gehoord, maar er gebeurt niks
Bwehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je d'r hartslag al gecheckt?
Misschien is ze Ondoodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwehehe
Ze heeft d'r wekker uitgedrukt en ik neem aan dat ze dat niet kan als ze geen hartslag heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |