Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
Heel veel plezier Debster!!![]()
Ik kruip zo lekker m´n bedje in. Welterusten allemaal!!
Ik had geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Succes met het vinden van voedsel. Ik moet me nog 1 uur vervelen, dan gaan we op vakantie. Yay!
Ik ben vaak HEEL hyper om daarna HEEL moe te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te zoeken
Vakantie, yay!
En om de een of andere reden ben ik hyper. Waarom ben ik hyper? Ik heb helemaal geen suiker op.
Oh dear, dat belooft wat. Het is mij redelijk vreemd, moet ik bekennen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vaak HEEL hyper om daarna HEEL moe te zijn.
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dear, dat belooft wat. Het is mij redelijk vreemd, moet ik bekennen.
En whoei, shippingding van TD. Maar dat wist ik al.
Oh, m'n slaapritme is sowieso vertiefd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.
Thanks! Ga nog even een sjaal in m'n tas proppen voor in het vliegtuig, kan ik ook nog gebruiken als leun-tegen-raam-kussentjequote:
Gnahaha, het lijkt hier eindelijk droog te gaan blijvenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en hier gíet hier!! Niet normaal zeg
Nou ja, ik hoef niet meer naar buiten,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gnahaha, het lijkt hier eindelijk droog te gaan blijven
Da's kak... opvouw-plu mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hier regent het ook behoorlijk. Wij moeten zo naar de bus lopen.
En ik maar voor de brievenbus liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(ik ben je wielen in aan het pakken, ein-de-lijk![]()
)
Ja... I knowquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik maar voor de brievenbus liggen
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... I know![]()
Maar ze zitten in een mooie a4 vlop, dat ding is huge, postzegels er op, en ze komen morgen jouw kant op, kun je het weekend lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |