Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten wetenquote:
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zitquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Urrrrrr!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat is GWK, die hebben wij niet
Ik zit in de Preferred Banking Lounge vandaag
Jups, koffie zetten voor de rijke stinkerdsquote:
Totally agree on that onequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur beginnen met werken. Ik heb liever late dienst.
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Totally agree on that one
Heb ook veel liever late dienst en al helemaal in het weekend.
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.Gelukkig komen de klanten pas om 8 uur!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
ik kan je ff niet helpen, ik lig in badquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Haha, ja... ik vind het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstje
Ja, dat heb ik ook weleens gezien!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
sneu hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
En zelfs dan nog Fokken
Mijn aflos is onderweg naar mij, dus eindelijk zo roken, plassen, eten, roken
die wijven hebben ook allemaal ademende nagelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=615800
En je er dan ook nog druk om makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
bwhahahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwhahahaha![]()
oh .. ik dacht dat mijn pinpas altijd aan het huilen was, maar het zijn dus mijn nagels die huilen omdat met nog meer lakjes ze nog minder kunnen ademen!!!heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg binnenkort pathologie van de nagel dan kan ik het vragen![]()
Awwwwquote:4 wit
6 grijs/zilver/zilver glitter
1 zwart
1 geel
5 oranje/peach/koraal
6 rood
4 felroze, fuchsia
11 licht roze/ nude
5 bruin
6 groen/teal/mint
8 blauw
5 paars
en nog ik weet niet hoeveel soorten topcoats met glitters etc, en normale base/topcoats haha
Vintagebiatch createz teh dramaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even het hele draadje gelezen maar 90% van de reply's is positief over nagellak dus ik snap de fuss niet zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |