Leuk!! Veel plezier!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Wij gaan zo naar KaneJammer alleen dat ik de laatste week constant misselijk ben en al vaker heb overgegeven dan ik op 1 hand kan tellen
voel me nu alweer bluh
maar heb er zin in
ofzo
* Puckzzz gaat ook ff lekker in badjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb vandaag mijn geweldige leren jasje thuis gekregenZal binnenkort even proberen foto's te maken
quote:
dat!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
[..]
Wat is er gebeurd?
1tje lijkt me wel watquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze FIGHT Like A Woman
Ship On Monday August 30th
op TD
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Veel vitamine c met cranberry werkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Oe da's zooo niet fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Thanks! En daar was ik al bang voor inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
Thnx allemaal![]()
En Joys veel plezier op de parkfeesten! En trek oude schoenen aan, het is een grote modderpoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |