Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb vandaag mijn geweldige leren jasje thuis gekregenZal binnenkort even proberen foto's te maken
quote:
dat!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
[..]
Wat is er gebeurd?
1tje lijkt me wel watquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze FIGHT Like A Woman
Ship On Monday August 30th
op TD
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Veel vitamine c met cranberry werkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Oe da's zooo niet fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Thanks! En daar was ik al bang voor inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
Thnx allemaal![]()
En Joys veel plezier op de parkfeesten! En trek oude schoenen aan, het is een grote modderpoel
fotooooowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gesponst en het is tof!
ja ik skrikte ook! En pic volgt morgen in pic topic!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
fotooooow
Ow en Anton Geesink is overleden..... Gek toch altijd dat zulk nieuws zo onverwacht komt
* Rent....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Meiden, zijn jullie al op Viis geweest vandaag???
15% korting tot (of tot en met) morgen. En zelfs 30% op de cuticle remover.
Jullie raden vast wel wie er gefaald heeft
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Mwehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Kan je daar met paypal betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je daar met paypal betalen?
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
volgens mij moet je ze ff mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
auw! Mede daarom wil ik geen kunstnagels... Ik ken mezelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je ze ff mailen
ik heb daar namelijk ook wel eens besteld. volgens mij kun je er lief om vragen, dan doen ze 't wel
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, waar blijven jouw nagelfoto's lately?
ik heb toenertijd gemaild geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailen
gelukkig! Want anders blijft die schimmel zo in mijn hoofd spokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook al
ik lak wel hoor, alhoewel minder dan voorheen.
ik wijt het aan een combi ven revalidatie en geestelijke buh-heid.
ik heb toevallig van de week weer foto's gemaakt, dus er staan wel 2 mani's in de wacht..
en ben as we speak aan het lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |