ik niet....uitgerangeerd...en niks beter dan Ooijer. Die hadden we beter gehouden...alleen kotsen sommige 'supporters" m nu uit, nu hij, clubloos als ie was, voor ajax koos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn jullie blij met de komst van Bouma?!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Programma
Donderdag 16 september 21.05 uur PSV - UC Sampdoria
Donderdag 30 september 19.00 uur FC Metalist Kharkiv - PSV
Donderdag 21 oktober 19.00 uur Debreceni VSC - PSV
Donderdag 4 november 21.05 uur PSV - Debreceni VSC
Woensdag 1 december 19.00 uur UC Sampdoria - PSV
Donderdag 16 december 21.05 uur PSV - FC Metalist Kharkiv
Ooijer kon het niveau gewoon niet meer aan, dat zag je duidelijk eind vorig seizoen. Bouma is veel jonger en heeft hele voorbereiding meegemaakt en meegespeeld dus ik ben er wel blij mee. Deze verdediging kan wel wat ervaring gebruikenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik niet....uitgerangeerd...en niks beter dan Ooijer. Die hadden we beter gehouden...alleen kotsen sommige 'supporters" m nu uit, nu hij, clubloos als ie was, voor ajax koos.
Kwalitatief is Ooijer gewoon (veel) beter dan Bouma
Ooijer was ooit kwalitatief beter maar vorig jaar werd hij door elke willekeurige Eredivisie aanvaller voorbij gelopen........ Dat doet Bouma nu beter. Het was gewoon op bij Ooijer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef joers1 het volgende:
...kan wel wat ervaring gebruiken....maar Ooijer is kwalitatief gewoon beter dan Bouma...ook al is die iets jonger
klote tijden voordat ik dan eens.thuis ben is het diep in de nacht.quote:
Het is overigens nog niet zeker of er daadwerkelijk tegen Debrecen gespeeld zal gaan worden.. In de 90e minuut(quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Morrigun99 het volgende:
Nog niets bekend m.b.t. Bouma?
In de papieren versie van het Brabants Dagblad en het AD staat vandaag het enthousiasme van Dzsudzsák over de EL loting tegen zijn oude club. Daarbij wordt temeer onderstreept dat hij bij PSV wil blijven voor het komende seizoen. Dikke prima dus, alhoewel er volgens mij niet al te veel geruchten rondom zijn persoontje bestonden.
Doet mij toch aan dit denken :quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:04 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is overigens nog niet zeker of er daadwerkelijk tegen Debrecen gespeeld zal gaan worden.. In de 90e minuut() hebben ze een niet speelgerechtigde speler in laten vallen..
Een van de straffen zou een reglementaire 3-0 nederlaag kunnen zijn... die zou dsn de 2-0 thuis winst te niet doen.. Hierdoor zou niet de ex-club van Balazs Dzsudzsak, maar de ex-club van Stanislav Manolev(Litex) in de EL komen
0-3/0-4 voor PSV.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Zonder Engelaar en Toivonen dus van het weekend. Moet alsnog wel lukken tegen ADO lijkt me
wel fijn om normaal de aftrap te halenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klote tijden voordat ik dan eens.thuis ben is het diep in de nacht.
Bakkal en Afellay hebben we daarvoor achter de handquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Zonder Engelaar en Toivonen dus van het weekend. Moet alsnog wel lukken tegen ADO lijkt me
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bakkal & Afellay hebben weinig toegevoegd eveneens als de gehele defensieHier wordt je toch helemaal simpel van
Tuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een waardeloze verdediging hebben we toch..... we gaan geen kampioen worden...dat heb ik vandaag maar weer eens gezien. Ajax speelde stukken sterker vandaag
Ik heb psv geen enkele keer tot nu toe super zien spelen. Tegen Heerenveen, AZ kwamen we goed weg. De tegenstander had het betere van het spel. Hoe lang denk je dat we dit vol gaan houden?quote:
Klopt, maar dan zou het toch gedeelt eerste plek moeten zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef stef040 het volgende:
[..]
Omdat de A nog altijd voor de P staat in het alfabet.
Is het toch ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou het toch gedeelt eerste plek moeten zijn?
Doen ze nooit ..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar op teletekst staat PSV op 2, terwijl die 2 juist weggelaten zou moeten worden
quote:Brands rekent erop dat Afellay niet meer verkocht zal worden
Ibrahim Afellay blijft nog minimaal een halfjaar bij PSV. Twee dagen voor het sluiten van de transferperiode, dinsdag om middernacht, heeft nog geen enkele club zich gemeld voor de middenvelder. Technisch directeur Marcel Brands rekent dan ook op een langer verblijf van de international, wiens contract in Eindhoven tot de zomer van 2011 doorloopt.
Afellay kwam tegen Sibir Novosibirsk niet in actie om interessant te blijven voor andere clubs die Europees voetbal spelen, maar het zorgde er niet voor dat Brands werd gebeld door geďnteresseerde verenigingen. “Ik ga er dus vanuit dat Ibrahim bij ons blijft'', zei Brands zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag tegen het ANP.
''Er speelt niets en ik kan me niet voorstellen dat er de komende twee dagen nog iets gebeurt. Ibrahim heeft het ook heel erg naar zijn zin bij ons'', zei Brands. De technisch directeur wil na het sluiten van de transfermarkt proberen om het contract van Afellay nog open te breken, maar de kans dat dit gaat gebeuren is niet groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |