Ik gun het hem wel! Je ziet bij hem echt dat dansen z'n ding is.quote:
Ik ook. Gelukkig alleen de audities, dus dat valt nog mee. Al zijn die ook erg tof bij dit programma.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:20 schreef Cee het volgende:
Ik ga het natuurlijk volgen, voor zover het kan want ik ga halverwege op vakantie een paar weken.
Vlamoes wegquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
OP uitgebreid.
Ik zit vanavond voor de televisie, zonder internet weliswaar.
Bquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Vlamoeske weg.!
Gelukkig is Boezem er nog.
Haha viel me ook opquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
EnBoezem
is weer overduidelijk aanwezig
quote:
Dan is een koningquote:
Mja, was wel minder. Wel tof dat Marleen niet door mocht naar dit seizoen. of hoe heette die feeks ook alweer. Die danspartner van haar, ik heb nog medelijden met hem....quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:02 schreef Cee het volgende:
Och èrm Lorenzo. Ik schrok me de piemel toen.
Gatverdamme, die ja. Ik weet me er alleen van de herinneren dat ik 'r niet mocht.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, was wel minder. Wel tof dat Marleen niet door mocht naar dit seizoen. of hoe heette die feeks ook alweer. Die danspartner van haar, ik heb nog medelijden met hem....
Zonder leedvermaak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:04 schreef Karina het volgende:
Dit zijn gewoon audities zoals bij Popstars bijvoorbeeld?
Vlamoes deed niets.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Gatverdamme, die ja. Ik weet me er alleen van de herinneren dat ik 'r niet mocht.
Leuk dat Ona en Lorenzo nog steeds een stelletje zijn. Blijf het een aparte combi vinden, maar toch.
Jammer dat Vlamoes er niet meer in zit. Maar wel begrijpelijk.
ik heb vorige keer niet gekeken... maar dat was wel hotnews geloof ik... dus ik heb het wel gezien..quote:
Toch maar SYTYCD gekozen boven de andere programma's?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
Oh ja, hem vond ik irritant. En die vrouw ook. Dat wordt leuk.
Nee, op de bankquote:
Zijn we daar van af? GODDANK.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef JaneDoe het volgende:
van die ezteca (de BOM!) hebben we echt nooit meer wat gehoord
Die zwoele stemquote:
Ik neem Grenzeloos Verliefd op en Wegmisbruikers kijk ik wel via uitzending gemist. Robinson komt pas om half 10 zag ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar SYTYCD gekozen boven de andere programma's?
Jups met het klaptopje erbij, bak danio en gaanquote:
grenzeloos verliefd komt dat ook op uitzending sbs gemist?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem Grenzeloos Verliefd op en Wegmisbruikers kijk ik wel via uitzending gemist. Robinson komt pas om half 10 zag ik.
Volgens mij welquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
grenzeloos verliefd komt dat ook op uitzending gemist?
Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef j95 het volgende:
Ik kijk voor het eerstBenieuwd hoe lang ik het vol hou, ben niet echt van het dansen ofzo..
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezemquote:
Een van de dansers uit de eerste uitzending (die zo'n heel toneelstuk ervan maakte) haalde vorig jaar net niet de top 20 (Jakob heette die volgens mij).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.
Ik zie /kijk dit voor het eerst. Kende dr ook nog niequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezem' gebombardeerd is?
So you think you can fap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Vrouwen fappen niet.quote:
Ja en zo kut dat hij een dwerg is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Ik vind hem wel cute maar....quote:
Idd, daarom vind ik het ook niet echt leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Karina het volgende:
Probleem met dit is dat ik echt geen idee heb wat goed is, deze jongen vond ik dus helemaal niet leuk dansen. Maar was schijnbaar heel goed.
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Karina het volgende:
Probleem met dit is dat ik echt geen idee heb wat goed is, deze jongen vond ik dus helemaal niet leuk dansen. Maar was schijnbaar heel goed.
Da's inderdaad zo, soms denk je WAUW! en dan blijkt het technisch slecht te zijn geweest. En soms val je in slaap van verveling bij een wals en dank blijkt het wauw te zijn want technisch hoogstaand en zo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
tussen het liefhebben van elkaar nog tijd gevonden om te oefenen op dans
ik ook niet, want die eerste die door was, vond ik niet echt leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er nu ook achter dat ik totaal geen verstand heb van dansjes
Ik ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er nu ook achter dat ik totaal geen verstand heb van dansjes
Lorenzo kreeg een tweede kans na zijn knie. Het is niet zoals Idols waar je twintig keer Herman voorbij ziet komen.quote:
Oke, wel beterquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo kreeg een tweede kans na zijn knie. Het is niet zoals Idols waar je twintig keer Herman voorbij ziet komen.
Daarom zijn de liveshows ook in duo's denk ik, toch leuker voor het publiek.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind meestal groepen of duo's het leukst. Iemand die alleen danst vind ik minder.
Ah lekker nummer dit!
Dat is welquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zat vorig jaar in de top 20. Daar hebben ze elkaar ontmoet.
Ik kan het goede ook niet echt onderscheiden van het slechtequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet, want die eerste die door was, vond ik niet echt leuk
Wel mensen die in de voorrondes gestrand zijn, maar dat was zij niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:15 schreef Karina het volgende:
Dit is volgens mij slecht, zegt mijn lekenverstand.
Wij zijn zeker de nieuwelingen hierquote:
wat is er op nl 3?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het goede ook niet echt onderscheiden van het slechte
Schakel zo dus maar over naar Nederland 3
Dansen voor dummies.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij zijn zeker de nieuwelingen hier
Ik blijf in ieder geval de eerste aflevering kijken, niet zo snel opgevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het goede ook niet echt onderscheiden van het slechte
Schakel zo dus maar over naar Nederland 3
ooooww dat... geen leuke artiesten dit keerquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
De beste zangers... over een kwartiertje
Ze is wel ouder dan mijn vrouw.quote:
Daarom kijk ik deze wel, de andere niet meer, dat leedvermaakgedoe ben ik echt zat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef j95 het volgende:
Ik vind dit programma trouwens wel een voorbeeld voor vele andere talentenjachten, qua opzet. Het is gewoon goed gemaakt, en niet te veel poespas, lekkere sfeer etc.
Jan vind ik wel leuk jaquote:
Ik vind alleen 2 juryleden niet leuk, die vrouw en die jongen uit GTST.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef j95 het volgende:
Ik vind dit programma trouwens wel een voorbeeld voor vele andere talentenjachten, qua opzet. Het is gewoon goed gemaakt, en niet te veel poespas, lekkere sfeer etc.
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind alleen 2 juryleden niet leuk, die vrouw en die jongen uit GTST.
Er zit geen vrouw in de jury.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar in hun dansgebied zijn ze zeker wel goed. Ze weten waar ze het over hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef j95 het volgende:
Die zwoele stemquote:
Tja, ik erger me rot aan die 2, vooral die jongen. Ik weet niet hoe dat komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar in hun dansgebied zijn ze zeker wel goed. Ze weten waar ze het over hebben.
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Balletquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.
Geen idee. Tijd is relatief.quote:
Hoezo? Is het bedtijd?quote:
Scapino, daar heb ik nog trauma's van, die kwamen altijd bij mij op school en dan moest je meedansenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Ballet
eej cee, geen slecht woord over euvje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit geen vrouw in de jury.
Of bedoel je dat Yevgenia......![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar het is zo'n sjappie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Ballet
Ze is een harde kern ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eej cee, geen slecht woord over euvje!![]()
ze is wel van de harde kern
okquote:
nee dat niet... maar ik vroeg het me afquote:
Ja ik ook!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.
Dat hoop ik, dramatisch af en toe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef Misstique het volgende:
ik ben nog niet overtuigd van het camerawerk, al is het wel beter. hopelijk hebben we bij de liveshows dit jaar geen last van de lampen.
Robinson komt direct hiernaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Het zal ook wel weer uitlopen, half 10 wil ik OF Robinson OF Red mijn vakantie kijken.
Serieus? Dan had ik bij jou op school willen zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Scapino, daar heb ik nog trauma's van, die kwamen altijd bij mij op school en dan moest je meedansen
Inderdaad. Doet die muts het ook weer? Of is Daphne weer terug?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Oh nee BNTM komt er weer aan. Dit keer ga ik nog niet eens proberen te kijken. Grootste fail-versie ooit.
Ze heeft altijd een gelegenheid.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
boezen heeft ze voor de gelegenheid ingesmeerd lijkt t
Die mutsquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Doet die muts het ook weer? Of is Daphne weer terug?
Eerste klas van de middelbare school geloof ik. En ik vond het maar rare dansen (maar dat was dat experimentele natuurlijk).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Dan had ik bij jou op school willen zittenGeweldig dansgezelschap, wat die mensen met hun lichaam kunnen doen. Maar ik kan ook mij heel goed voorstellen dat het voor sommige mensen echt verschrikkelijk is. Qua muziek/geluid zijn ze namelijk best experimenteel vind ik waardoor er best een WTF moment kan komen haha.
Was ook heel blij dat mijn vriend het ook vet vnd om te zien toen ik hem had meegesleept
Elizequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk trouwens dat we nadat Memmens/Weening dit programma hebben overgenomen, we nooit meer van EliZe gehoord en gezien hebben.
samen met ezteca en zijn BOM! op een onbewoond eilandquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk trouwens dat we nadat Memmens/Weening dit programma hebben overgenomen, we nooit meer van EliZe gehoord en gezien hebben.
ha! GMTAquote:
Yup.quote:
Nergens een livestream, wel terug te kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:31 schreef maok het volgende:
Ah, leuk dat het weer begint. Ik heb alleen mijn tv de deur uit gedaan dus ik hoop wel dat het terug te kijken is via rtl gemist. Of wordt het ook ergens online uitzonden?
Volgens berichten wordt 't uitgedund, minder mensen op 't podium, orkestband i.p.v. orkest. Dus gewoon gezellig thuis blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Museumplein laat ik maar zitten, het regent nog steeds, om nou daar in de modder te gaan staan...
Wel sneu voor de mensen die dat hebben opgezet. Maar ja, wel begrijpelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens berichten wordt 't uitgedund, minder mensen op 't podium, orkestband i.p.v. orkest. Dus gewoon gezellig thuis blijven.
Neuh dan moeten ze over een paar uur nog een keer.quote:
Herkansing.quote:
Ah, okequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh dan moeten ze over een paar uur nog een keer.
Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.quote:
Duidelijk... dankuquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.
Schopje TVquote:
ja dat wel.... maar ik ga het gewoon weer kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Hoi, ik ook niet. Seks dan maar?quote:
Ehm nee laat maarquote:
De eerste pieper. Alhoewel, misschien kan hij wel wat, maar gewoon een vage gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, jongens ik wil alleen maar goede dingen zien. niet dit soort aardappels.
ik ga t maar es een keer kijkene danquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Eerste keer dat ze zo'n onverstaanbare jodel hebben.quote:
Glee is een superfoute maar superleuke nieuwe serie. High School Musical meets Mean Girls meets Musicals. En de rest moet je maar googlen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Funkel het volgende:
Haha wat een kul..
En wat is glee?? Of vraag ik nu iets doms
Ik versta 'm ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Mensjes, waarom verstaan jullie hem niet
Is het een erg teken dat ik hem wel versta![]()
Sorry maar ik versta het echt nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Ja, ik snap het wel. De passie voor dansen heeft hem gered.quote:
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.quote:
Megamandy is toch Belgischquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
"Nu begint mijn leven" .... dan heb ik de geboorte zojuist dus gemist
van zijn borsthaar kun je sjag draaien.quote:
Officieel Zuid-Limburgquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.
Lol, ik zie het nu ook pas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Oh shit dat is geen haar, dat is een tattoo
We moeten nog even inkomen joh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit vond ik helemaal niets aan, maar was dus weer hardstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |