ik heb vorige keer niet gekeken... maar dat was wel hotnews geloof ik... dus ik heb het wel gezien..quote:
Toch maar SYTYCD gekozen boven de andere programma's?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
Oh ja, hem vond ik irritant. En die vrouw ook. Dat wordt leuk.
Nee, op de bankquote:
Zijn we daar van af? GODDANK.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef JaneDoe het volgende:
van die ezteca (de BOM!) hebben we echt nooit meer wat gehoord
Die zwoele stemquote:
Ik neem Grenzeloos Verliefd op en Wegmisbruikers kijk ik wel via uitzending gemist. Robinson komt pas om half 10 zag ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar SYTYCD gekozen boven de andere programma's?
Jups met het klaptopje erbij, bak danio en gaanquote:
grenzeloos verliefd komt dat ook op uitzending sbs gemist?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem Grenzeloos Verliefd op en Wegmisbruikers kijk ik wel via uitzending gemist. Robinson komt pas om half 10 zag ik.
Volgens mij welquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
grenzeloos verliefd komt dat ook op uitzending gemist?
Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef j95 het volgende:
Ik kijk voor het eerstBenieuwd hoe lang ik het vol hou, ben niet echt van het dansen ofzo..
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezemquote:
Een van de dansers uit de eerste uitzending (die zo'n heel toneelstuk ervan maakte) haalde vorig jaar net niet de top 20 (Jakob heette die volgens mij).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.
Ik zie /kijk dit voor het eerst. Kende dr ook nog niequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezem' gebombardeerd is?
So you think you can fap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Vrouwen fappen niet.quote:
Ja en zo kut dat hij een dwerg is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Ik vind hem wel cute maar....quote:
Idd, daarom vind ik het ook niet echt leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Karina het volgende:
Probleem met dit is dat ik echt geen idee heb wat goed is, deze jongen vond ik dus helemaal niet leuk dansen. Maar was schijnbaar heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |