Ik vind alleen 2 juryleden niet leuk, die vrouw en die jongen uit GTST.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef j95 het volgende:
Ik vind dit programma trouwens wel een voorbeeld voor vele andere talentenjachten, qua opzet. Het is gewoon goed gemaakt, en niet te veel poespas, lekkere sfeer etc.
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind alleen 2 juryleden niet leuk, die vrouw en die jongen uit GTST.
Er zit geen vrouw in de jury.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar in hun dansgebied zijn ze zeker wel goed. Ze weten waar ze het over hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef j95 het volgende:
Ik vind dit programma trouwens wel een voorbeeld voor vele andere talentenjachten, qua opzet. Het is gewoon goed gemaakt, en niet te veel poespas, lekkere sfeer etc.
Die zwoele stemquote:
Tja, ik erger me rot aan die 2, vooral die jongen. Ik weet niet hoe dat komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar in hun dansgebied zijn ze zeker wel goed. Ze weten waar ze het over hebben.
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Balletquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.
Geen idee. Tijd is relatief.quote:
Hoezo? Is het bedtijd?quote:
Scapino, daar heb ik nog trauma's van, die kwamen altijd bij mij op school en dan moest je meedansenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Ballet
eej cee, geen slecht woord over euvje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit geen vrouw in de jury.
Of bedoel je dat Yevgenia......![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar het is zo'n sjappie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is zo'n goede danser! Heb het geluk gehad dat ik hem vaker heb mogen zien bij het Scapino Ballet
Ze is een harde kern ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eej cee, geen slecht woord over euvje!![]()
ze is wel van de harde kern
okquote:
nee dat niet... maar ik vroeg het me afquote:
Ja ik ook!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Volendam / Urk idee bij die GTST dude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |