Nope... Ik wacht mijn sollicitatie af.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
was je motor al verkocht, bart?
nog steeds niets gehoord?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Nope... Ik wacht mijn sollicitatie af.
lastig is datquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
Dat wel, maar is complex verhaal. Ze moeten ff een en ander uitzoeken.
Maar had je dan interesse?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
was je motor al verkocht, bart?
Weet ik, maar dan s t zo stil hier...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Je kunt ook gewoon op het volg topic knopje klikken...
Eet smakelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan s t zo stil hier...
Ik ben eten, smakelijk allemaal!
nee vroeg het met af. ik had op het linkje geklikt vandaar.quote:
Als ie weg was, dan had het linkje daar ook niet meer gestaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nee vroeg het met af. ik had op het linkje geklikt vandaar.
nee das aarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ie weg was, dan had het linkje daar ook niet meer gestaan.
Je w is stuk.quote:
weet ikquote:
Nu doet ie het weer!quote:
Idd lunchtijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:
Weet ik, maar dan s t zo stil hier...
Ik ben eten, smakelijk allemaal!
ik heb over 10 minuten pas lunchpauze. mn brood is al op, had trekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd lunchtijdbeetje ren en vliegwerk altijd hier
ik ga even roken en krantje lezen. tot straksquote:
Handigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb over 10 minuten pas lunchpauze. mn brood is al op, had trek
Ik niet, de laptop staat wel op tafelquote:
Biancaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
Nog twee weken en ik moet weer actief gaan doen.
U hebt vakantie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
Mogguhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
Dat is wat je met kinderen moet doen.quote:
Dat zeg ik toch niet? Jij vroeg je af wat het was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ... en dat doe ik niet?
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Student, over twee weken weer college. Moet ik weer wennen aan vroeg opstaan.
(Verder zit ik er niet heel erg mee hoor, bijna drie maanden is lang...)
6.30 m'n bed uit vinnik vroeg. Gelukkig is dat niet dagelijks.quote:
Das dagelijkse kost voor mij...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
6.30 m'n bed uit vinnik vroeg. Gelukkig is dat niet dagelijks.
06.30 gaat mijn wekker 5x per week dus wat klets je nou met je actief doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
6.30 m'n bed uit vinnik vroeg. Gelukkig is dat niet dagelijks.
Bart & ik hadden een vak moeten leren...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
06.30 gaat mijn wekker 5x per week dus wat klets je nou met je actief doen.
Cytologisch analist in het MCAquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Bart & ik hadden een vak moeten leren...
Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Welke afdeling is dat? Wat analyseer je dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cytologisch analist in het MCA
Waarom niet? Kan je het huishouden doen, boodschappen enz?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jullie kunnen daar een routine van maken, ik ga niet om half 7 opstaan als mijn college pas om 15.30 begint!
Pathologie, cellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Welke afdeling is dat? Wat analyseer je dan?
Ik heb een vak geleerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Bart & ik hadden een vak moeten leren...
Uitvoerder bij Liander.quote:Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Hoezo niet? Kun je toch gewoon 07.30 opstaan en dan beetje wat in huis doen, huiswerk maken, tentamens leren, fokken, relaxen, gamen enz enz.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jullie kunnen daar een routine van maken, ik ga niet om half 7 opstaan als mijn college pas om 15.30 begint!
Dan gaat m'n moeder mekkeren dat ze niets te doen heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan je het huishouden doen, boodschappen enz?
Ik weet heus wel wat actief is hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Jij vroeg je af wat het was.
Woon je nog thuis dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaat m'n moeder mekkeren dat ze niets te doen heeft.
En dan nog ga ik dat niet om half 7 doen.
Waarom vraag je het danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat actief is hoor
Dat je zweetquote:Ik ben het alleen niet zo vaakEn dan hangt het er vanaf hoe actief en wat je onder actief zijn verstaat
Als ik dat doe, is m'n concentratie weg tegen de tijd dat ik op moet letten. Helaas ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kun je toch gewoon 07.30 opstaan en dan beetje wat in huis doen, huiswerk maken, tentamens leren, fokken, relaxen, gamen enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |