Bedankt voor je feedback manquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hop terug je zandbak in, en blijf er gerust n weekje spelen
"Alleen maar crap" doe normaal man, azijnzeikerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Flikker toch op. Kutkleuter. Alleen maar crap openen en dan nog gaan zitten janken ook.
Jij vindt je reacties en topics getuigen van enige inhoud? Zou je dat kunnen motiveren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Alleen maar crap" doe normaal man, azijnzeiker
Ik vind dat je niet moet kwetsen met mensen uit suriname!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon 100 dagen per jaar openstellen. geen feedbackmodus, geen truttige slowchat functie. geen likkense mods. gewoon een arena waar we elkaar tesktueel mogen afmaken.
noem het BOX. vanwege doos/ring/vastgestelde plek en het vechten. en vanwege het gebaar dat ik met mijn surinaamse familie maak als ik ze weer eens zie als ze honger hebben.
dus? dan kom je niet in BOX. met je zachte gestel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet moet kwetsen met mensen uit suriname!!!!!!!
Er is een verschil tussen iedereen mod en geen mods, hè.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat hebben we gehad, en wow, wat was dat een succes
dat bedoel ik. maar nee, de mods moesten weer roet in het eten strooien, op basis van 'remlofs law' ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iedereen mod en geen mods, hè.
MODS!!!! Zeg hier wat van!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus? dan kom je niet in BOX. met je zachte gestel.
Stel het voor in FB, hier kunnen we er niets mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat bedoel ik. maar nee, de mods moesten weer roet in het eten strooien, op basis van 'remlofs law' ...
oh nee sorry, nu gun ik hem iets teveel kredits...
Dat is jouw probleem, azijnzijker. Mijn topics worden anders niet vaak voortijdig geslot. En alles is beter dan jouw nietszeggende bijdragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij vindt je reacties en topics getuigen van enige inhoud? Zou je dat kunnen motiveren?
Ik heb er namelijk niets in kunnen ontdekken behalve het bewijs voor jouw infantiele geestelijke gesteldheid.
Staat mij niet iets van bij dat het een lemming was. Wat is het origineel dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
Waarom is dit topic weggehaald?
baggerlemming, hebben we geen behoefte aan
Is dat niet in de hausse "mensen die" weggehaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Arcee het volgende:
mensen die nog steeds denken dat
Waarom is dit topic weggehaald?
zelfs voor onz te matigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:46 schreef trolololo het volgende:
PAS OP!
Tong80 topic:
Thomas Berge heeft een drugsprobleem
Nee, dat topic is al ruim ouder (17 juli).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef yvonne het volgende:
Is dat niet in de hausse "mensen die" weggehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |