Je hebt gelijk; sommige mensen proberen het een beetje uit te lokken. Provocatie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef najazeg het volgende:
[..]
vind ik ook. Sommige mensen hebben gewoon schijt aan de mods en de nieuwe regels, lijkt het.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef Dagonet het volgende:
Uit huis gestuurd worden omdat je iemand Autist noemt!
Vraagt om een slotje.
ik heb het topic helemaal opgeschoond, en als je in discussie gaat maakt de toon de muziekquote:
moderatie uitlokken is al een ban waardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; sommige mensen proberen het een beetje uit te lokken. Provocatie.
Ik vind dat provocatie überhaupt een ban waard is.
Nee, zelfs ik vond dat een kuttopicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
De naam Bart.
??? schieten jullie niet een beetje door. misschien?
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
De naam Bart.
??? schieten jullie niet een beetje door. misschien?
Ik vond 't meer BAG waardig, jammer dat die niet bestaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
oh ok, ik vond het net leuk worden. klb-waardig zeg maar.
Link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is m'n Thomas berge topic dicht?
Sinds 2.0quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:16 schreef 9611Niels het volgende:
Hé, sinds wanneer staat er
Klaagbaak
Klagen, klagen, klagen.. ?
wat een briljant vet idee. eindelijk een subforum met zonder mods. BAG it is! daar doe ik zelfs even mijn caps voor aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vond 't meer BAG waardig, jammer dat die niet bestaat.
joh, waarom zouden die dicht zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thomas Berge is een junk
en deze ook
Net 2 kinderen aan de deur
ja dat hebben we gehad, en wow, wat was dat een succesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een briljant vet idee. eindelijk een subforum met zonder mods. BAG it is! daar doe ik zelfs even mijn caps voor aan.
Die moderatie uitlokken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
joh, waarom zouden die dicht zijn?
Je weet dondersgoed dat we dergelijke topics niet meer willen in KLB.
Het zijn topics die moderatie uitlokken, en ik ga niet de rotzooi achter een ieders reet opruimen.
in het oude KLB had je vast gelijk, maar de zaken staan er nu anders voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die moderatie uitlokken?
Wat een fucking bullshit man, topics liepen gewoon normaal en er was geen mod nodig
fuck succes. als de users het maar fijn vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat hebben we gehad, en wow, wat was dat een succes
Dat was zo'n puinzooi dat ook voor de users de lol er snel af was, maar het was wel een paar dagen funquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fuck succes. als de users het maar fijn vinden.
gewoon 100 dagen per jaar openstellen. geen feedbackmodus, geen truttige slowchat functie. geen likkense mods. gewoon een arena waar we elkaar tesktueel mogen afmaken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was zo'n puinzooi dat ook voor de users de lol er snel af was, maar het was wel een paar dagen fun
hop terug je zandbak in, en blijf er gerust n weekje spelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Splutje het volgende:
Verdomme swarmahoer, waarom sluit je mijn Bigdik topic. Wat is er mis mee? En dan ook nog een note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |