En waar wil je die communicatie zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:08 schreef IemandNiemand het volgende:
mag wel wat meer gecommuniceerd worden waarom bepaalde topics wel op slot gaan en andere welke eigenlijk het zelfde zijn gesloten worden.
Bijvoorbeeld; mjah users gaan dan wss weer om de reden die een mod geeft zeuren dus misschien is transparantie over sommige acties niet zo slim.. mjah, soms worden topics gesloten waarvan ik persoonlijk denk dat ze gewoon -normaal- zijn en dan ook nog met "Slotje" of "Lief dagboek" of dingen waarvan je niet wijzer word wat nou fout is waardoor je wellicht later zelf een soortgelijk topic aanmaakt en dan heb je weer meer baggerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waar wil je die communicatie zien?
In de sluitpost?
Lijkt mij het fijnste ja, of desnoods in een PM als het niet in de sluitpost kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waar wil je die communicatie zien?
In de sluitpost?
Weet je, ik waardeer deze post meer dan je denkt. En ik waardeer het dat je het ook zo opvatquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Sorry voor het opruimen Symphonic. Dat was niet zo bedoeld. Het baggeren liep wat uit de hand maar die heb ik dan ook terug gekregen in de vorm van 2 notes.
Het is je tijd niet waard overigens om het desbetreffende topic schoon te maken lijkt me. Dat was vanaf het begin al baggeren
![]()
![]()
Als ik een topic sluit met lief dagboek, en je leest de OP nog eens, en dan weer de sluitpost, en dan weer de OP. Kijk eens goed naar de Op's waar ik dat als sluitpost gebruik (en ook heel goed naar de vervolgreakties). Het zijn voornamelijk de OP's die zonder Klacht: Subklacht: en Antiklacht: geen enkele "power" hebben. En we hebben nu zoveel goede voorbeelden van topics waar dat wel prima werkt, en waar ook best leuke discussies ontstaan. Natuurlijk zijn we af en toe absurd streng, maar de nieuwe manier van klagen moet eerst "common" zijn voor de teugels een stukje losser kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld; mjah users gaan dan wss weer om de reden die een mod geeft zeuren dus misschien is transparantie over sommige acties niet zo slim.. mjah, soms worden topics gesloten waarvan ik persoonlijk denk dat ze gewoon -normaal- zijn en dan ook nog met "Slotje" of "Lief dagboek" of dingen waarvan je niet wijzer word wat nou fout is waardoor je wellicht later zelf een soortgelijk topic aanmaakt en dan heb je weer meer bagger
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ook zijn er inderdaad een aantal users die echt hun best doen te boel op de rails te houden. Dat dit ook daadwerkelijk lukt komt door de tomeloze inzet van Symphonic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat de nieuwe vorm van KLB zeker goed is. Inderdaad ontstaan er betere discussies, word er wat serieuzer gereageerd en is het minder met de onzin reacties. Topics die echt nergens over gaan zouden inderdaad snel gesloten moeten worden en als een ban aan de orde is, dan ook gewoon uitvoeren.
Opgeruimd,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:39 schreef Pharkus het volgende:
Chef kan practical joke wel waarderen, maar kost me wel geld
Kleine jochies die over straat je beledigen
Mensen die pics van je zusje/nichtje/ma etc. vragen
Downtime
Kan dat nutteloze gekick niet bestraft worden met een hele erge foei? Het is er iedere dag wel eentje die 'grappig' kickt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgeruimd,
1 user in de kliko,
2 in de ban en 1 topic was relevant omdat we toen even down waren.
Ik vind het een stuk beter gaan nu. Alleen al de topics zijn stuk voor stuk te begrijpen en slaan ergens op. Vroeger was het meestal eén zin dat de klacht vormde, nu zijn het bijna allemaal verhalen van twee alinea's. Ook zijn reacties waarin TS wordt afgezeken een stuk minder geworden. En jullie mods houden de boel behoorlijk strak en dat is ook wel nodig. Goed werk dus en hou nog even vol. Dan kan het straks wat minder streng maat blijft het wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Oké, we zijn een week bezig.
Het is voor beide partijen wennen, voor ons net zo goed.
Merken jullie verbetering?
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
EDIT: Zie dat hij ook al geklikeerd is; alleen topic is nog open.quote:
Is al weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
Nieuwe deur
1.0 topic met klacht 1, 2 en 3 en roept (niet heel onterecht) op tot het bashen van friezen
Ja heel leuk, ik ben in mijn sas als een pedo in de speeltuin met de nieuwe klb, echt waar hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
Nee, het is flauwer geworden. Het gaat meer om de klachten en niet om het klagen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
Ik denk hè, als niet-mod zijnde waardoor ik dus niet zoveel invloed op het geheel heb, dat mensen momenteel een beetje zijn aan het aftasten wat wel en wat niet kan. Bijvoorbeeld dat topic van SSB is best wel ludiek maar toch helemaal KLB2.0, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, het is flauwer geworden. Het gaat meer om de klachten en niet om het klagen.
De klachten vind ik niet interessant, ik kan er toch niks aan doen.
Het ging me in KLB om de manier van klagen. Of iemand op een mooie grappige manier van een mug een olifant kan maken, dat vond ik mooi. Dat zie ik minder.
De topics zijn nu ook allemaal zo braaf en een beetje geforceerd. Komt ook doordat een aantal users ineens geforceerd leuk mee aan het posten zijn heb ik de indruk.
Er is wel minder onzinnige bagger, dus dat is alleen maar goed.
vind ik ook. Sommige mensen hebben gewoon schijt aan de mods en de nieuwe regels, lijkt het.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef Dagonet het volgende:
Uit huis gestuurd worden omdat je iemand Autist noemt!
Vraagt om een slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |