En? Ze hebben geen nederlands bloed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Frollo het volgende:
Misschien waren ze wel in Nederland geboren.
Ik dacht ook al aan psygo_mocroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Je typt je TT alsof je zelf een allochtoon bent
Ervaring? Valt me mee dat nog niemand "herkenbaar" heeft gepost btw. Ik woon ook wel in de buurt van zo'n allochtonenprobleemwijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef Nezz het volgende:
Volgende keer ga je klappen uitdelen? Deze keer ben je meteen naar huis gefietst om een topic te openen? Begrijp me niet verkeerd, de types die je beschrijft zijn zwaar irritant, maar doe er dan meteen wat aan. En dan heb ik het niet over slaan, maar gewoon even flink je stem verheffen. Negen van de tien keer is dit genoeg om die mini-posers af te schrikken.
Mensen met jouw taalgebruik verdienen dit gewoon. Die hebben zelfs reeds het respect van kleine jongetjes verlorend. Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Precizionist het volgende:
Ik fiets net rustig en vredig van school,
en er loopt zo'n groep kleine kankerjochies leeftijd 6-14 langs,
Ik doe niks wil er rustig langsfietsen maar zon kleine kankerdebiel van het groepje roept iets en stapt bijna voor mijn fiets. NOU, ik kan je zeggen, de volgende die dat waagt bij mij, krijgt zo'n kankerharde stoot voor ze bek dat ie niet eens meer wat kan roepen.
Natuurlijk waren deze klotejochies weer allochtonen, het zal es niet.
LEER TOCH ES DAT WIJ JOU IN NEDERLAND LATEN, DUS RESPECTEER ONS, STEL KANKERDEBIELEN.
Klacht: Kleine onopgevoede respectloze kankerjochies.
Subklacht: TS is boos en gebruikt scheldwoorden overmatig.
Excuus voor het gekanker, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef TUFKAL het volgende:
Ik als Nederlander schaam me voor je taalgebruik.
Hoe ziet dat eruit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Alib99 het volgende:
[..]
En? Ze hebben geen nederlands bloed.
Ze hadden gewoon hun kaak gesloten moeten houden in first place.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef BoemBats het volgende:
Jij beledigt ze nu ook, dus je bent geen haar beter.
Ik heb niet het idee dat men valt over het gekanker. Maar meer over het volledig negeren van alle basisregels aangaande grammatica, spelling en interpunctie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Excuus voor het gekanker, je hebt gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |