quote:Haha meen je dat? Als ik de "normale" One echt veel spray (8 keer ofzo) dan heb ik er na 3 uur niks meer aan. Ruik ik dan aan m'n pols, is 80% van het luchtje verdwenenOp dinsdag 19 oktober 2010 23:51 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij niet.
Om 7 uur opgedaan, ruik hem nu nog, heb ik bij andere geurtjes juist niet.
quote:die heb ik ook vandaag....maar dan de Limited Edition
quote:Ik vind hem wel lekker ja, maar het is geen blijver.
quote:He bahOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef DeBassist het volgende:
Axe dark temptation
goedkoop en effectiefblijft helaas niet zo lang hangen
quote:Haha heldOp maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Natalie78 het volgende:
Een gevalletje van impulsaankoop. Maar wel een hele lekkere.![]()
[ afbeelding ]
quote:vaak zat complimentjes erover hoor
quote:Het is dan ook mijn meningOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vaak zat complimentjes erover hoor
quote:Voor mij wel. Bevalt zéér goedOp zondag 24 oktober 2010 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker ja, maar het is geen blijver.
quote:
quote:Hmm ik weet niet hoe het voor anderen is, maar dat is voor mij best moeilijk uit te leggen. Ik kan wel zeggen, fris en zoet maar dat kan voor iedereen weer wat anders zijn, en als ik sommige hoor praten over base en mid notes of wat dan ook, daar wordt het niet echt duidelijker op.Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef joostieh het volgende:
hugo boss night time ofzo
misschien wel leuk idee om er bij te vermelden waarnaar je geurtje ruikt ?
Daar zit niet zozeer een leeftijd aan. Ik had rond mijn 17e/18e genoeg van axe en toen ging ik over op de wat duurdere geurtjes. Het is gewoon wanneer je er zelf aan toe bent. Als jij nu al geurtjes wilt dragen dan moet je dat gewoon doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef idiot---boy het volgende:
Ben 14, draag nooit geurtjes, vanaf welke leeftijd is het eigenlijk verstandig een geurtje te gaan dragen?
okajquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar zit niet zozeer een leeftijd aan. Ik had rond mijn 17e/18e genoeg van axe en toen ging ik over op de wat duurdere geurtjes. Het is gewoon wanneer je er zelf aan toe bent. Als jij nu al geurtjes wilt dragen dan moet je dat gewoon doen.
Maargoed, mijn mening:quote:Van de Douglas-site:
Fahrenheit
Een revolutionaire geur, een unieke, onvergelijkbare mythe. Fahrenheit vertegenwoordigt de nieuwe mannelijkheid: een man zonder grenzen, op zoek naar de zin van het leven, die open staat voor de wereld en de natuur.
Ik had precies hetzelfde, 10 jaar geleden ooit een beetje geleend van een maat van mij... En ik herkende de geur meteen weer toen ik diverse luchtjes aan het proberen was in een Douglas-shop. Meteen een 100ml-flesje gescoord...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef joers1 het volgende:
Fahrenheit is een klassieker...mn eerste luchtje toen ik 19 wasEn dat is al 17 jaar geelden
Dat ziet er zo leuk uit, dat moet bijna wel lekker ruiken.quote:
als mensen praten gaat het goed, als mensen haten gaat het nog beterquote:Op maandag 27 september 2010 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kom je aandacht tekort? Wat een vreselijk overaanwezige stinklucht
Hey eau de parfum, dat moet nieuw zijn? Fijn,!quote:
Ja heerlijk is deze he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Natalie78 het volgende:
Hey eau de parfum, dat moet nieuw zijn? Fijn,!Want de eau de toilette is heerlijk maar na vijf minuten al verdwenen.
Zo doe ik het vrijwel elke dag, ruikt inderdaad heeeeerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef AIara het volgende:
[..]
Ja heerlijk is deze he?![]()
Maar nieuw is 'ie niet hoor, ik gebruik de eu de parfum al jaaaren. Nog lekkerder: eerst de bodylotion en dan het luchtje. Eerste kwartier wel even uit laten waaien, want dan is het supersterkmaar de rest van de dag blijft het heerlijk hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |