Ik had precies hetzelfde, 10 jaar geleden ooit een beetje geleend van een maat van mij... En ik herkende de geur meteen weer toen ik diverse luchtjes aan het proberen was in een Douglas-shop. Meteen een 100ml-flesje gescoord...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef joers1 het volgende:
Fahrenheit is een klassieker...mn eerste luchtje toen ik 19 wasEn dat is al 17 jaar geelden
Dat ziet er zo leuk uit, dat moet bijna wel lekker ruiken.quote:
als mensen praten gaat het goed, als mensen haten gaat het nog beterquote:Op maandag 27 september 2010 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kom je aandacht tekort? Wat een vreselijk overaanwezige stinklucht
Hey eau de parfum, dat moet nieuw zijn? Fijn,!quote:
Ja heerlijk is deze he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Natalie78 het volgende:
Hey eau de parfum, dat moet nieuw zijn? Fijn,!Want de eau de toilette is heerlijk maar na vijf minuten al verdwenen.
Zo doe ik het vrijwel elke dag, ruikt inderdaad heeeeerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef AIara het volgende:
[..]
Ja heerlijk is deze he?![]()
Maar nieuw is 'ie niet hoor, ik gebruik de eu de parfum al jaaaren. Nog lekkerder: eerst de bodylotion en dan het luchtje. Eerste kwartier wel even uit laten waaien, want dan is het supersterkmaar de rest van de dag blijft het heerlijk hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |