hookedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
creed - green irish tweed
Deze heb ik vandaag op in de mannelijke vorm.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga zo voor een oudje
[ afbeelding ]
beetje lente gevoel creeren op deze grauwe natte herfstdag.
Ja blijft lekker gewoon.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag op in de mannelijke vorm.![]()
Mmh goeiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:14 schreef Aschkael het volgende:
ik lees meestal de reviews van geuren op Basenotes...ik weet onderhand wel zo'n beetje waar mijn voorkeur ligt, dat maakt het kiezen van een nieuwe geur een stuk makkelijker. Verder inderdaad gewoon heel veel geuren uitproberen.
hier:
[ afbeelding ]
Gewoon naar ICI gaan en met die dames kletsen. Werkt voor mij perfect en je leert nieuwe dingen kennen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:17 schreef Bravebart het volgende:
Vandaag een van de laatste druppels Jil Sander SunTijd voor een nieuwe
Hoe kiezen jullie eigenlijk je nieuwe geurtjes?Gewoon de winkel inlopen en 100 geurtjes proberen, op advies van anderen afgaan, weten wat je lekker vindt en kijken welke -nieuwe- geurtjes daarmee overeen komen?
Ik ben zelf van het eindeloos geurtjes testen in de winkel, maar volgens mij wordt dat wat raar gevonden als ik de reacties van het personeel wel eens zie
Die is inderdaad lekker, alleen de geur verdwijnt zo snel, dat vind ik persoonlijk wel jammer. Daardoor laat ik deze juist links liggen en doe ik liever de geurtjes op die wel blijven hangen.quote:
Nee hoor, bij mij niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekker, alleen de geur verdwijnt zo snel, dat vind ik persoonlijk wel jammer. Daardoor laat ik deze juist links liggen en doe ik liever de geurtjes op die wel blijven hangen.
quote:Ik ga vandaag ook voor deze.Op donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Nozomi21 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb niets anders meegenomen naar LondenMaar hij begint wat leeg te raken dus ik vind dat ik binnenkort wel een nieuwe mag kopen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze ga ik vandaag maar op doen. Eens kijken of hij echt lang blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |