Kortrijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je naartoe gelopen dan?
Geniet er van zo lang het nog kan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geniet er van zo lang het nog kan!
Wat je ver haalt is lekker heahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
De 4226.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Eens! In de originele ICM tenminste. In ICMm zit ik wel liever 1e klas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks misquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeftquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks mis?
Waar naartoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeft
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef Fixers het volgende:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.
't Is wel waar trouwens... De tafeltjes in de 1e klasse zijn boller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.
Volgens de site zou het komen doordat er een storing niet verholpen is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:32 schreef dennistd het volgende:
De stoomritten die morgen tussen Doetinchem en Varsseveld zouden plaatsvinden zijn afgelast: de beveiliging raakt in de war door de stoomtreinen....
http://www.ovm-doetinchem.nl/
Ik wil in september een ritje plannen met ICRm naar Maastricht (i.c.m. ICM over de IJssellijn)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Socios het volgende:
Rijden de 3557 en 3559 nog met ICRm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |