quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Okee die is wel een beetje grappigquote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moest ook daaraan denken, Ayça. Ik zweer het.
Jij en mensen beschuldigen van blasfemiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
Beetje, Rookert? Béétje? Dat is verdomme de beste fokking commercial ooit, oké. Ga 's ergens anders blasfemeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Tjeerd.
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Heb je het nu over de wc of de vriendin?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.
![]()
Dat was de garp. Pfff.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het nu over de wc of de vriendin?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij en mensen beschuldigen van blasfemieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 22:39:55 ]![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik kop de open deur nog even in
Ben je gekauwd?quote:![]()
![]()
OMG ZEI IK NOU NET EEN TURKS WOORD ZONDER DAT IK HET DOORHAD EN HEEFT HET WERKELIJK WAAR HELEMAAL NIETS TE MAKEN MET DE EIGENLIJKE INTENTIE VAN MIJN WOORDEN? !1!quote:![]()
1
![]()
![]()
!1!
!
!!
!
!
!!
!11
![]()
!
![]()
Voor ons blijft het hilarisch, Tjeerd. Fok je eigenlijk intentie.
Tjeerd is her- en uitgekauwd.
Okee![]()
Ik wil naar Inception in IMAX, maar heb hem al gezien, maar kost 7.50 maar. En 25 minuten met trein ofzo![]()
![]()
...
Oké.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Contra: al gezien,
Pro: goedkoop, niet te ver, goede film
Heb je wat beters te doen?
Zo nee: gaan
maar dit is mijn mening![]()
![]()
Niye?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
O.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je ging net slapen toen zij weer terug was.Het spijt me, Aaitsj.
Jij gaat het einde van de dag niet halen, geep.quote:
Ik was m'n zieke zusjes net aan het verzorgen, de barmhartige broer die ik ben. Zegt m'n zusje zo heel zielig: "Lamelleri aç da, içime nur konsun." Ik moest lachen.
En goedemorgen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was m'n zieke zusjes net aan het verzorgen, de barmhartige broer die ik ben. Zegt m'n zusje zo heel zielig: "Lamelleri aç da, içime nur konsun." Ik moest lachen.
En goedemorgen.
![]()
![]()
Dat geloof ik best, ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachenThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oké, Tjeerd.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachen![]()
![]()
Nee, dat zou wel een faal zijn. Zó hard regent het ook weer niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef IHVK het volgende:
Nog straten ondergelopen bij jullie daar?Cool story, Hansel.![]()
http://www.nufoto.nl/onderwerpen/slecht-weer/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel een faal zijn. Zó hard regent het ook weer niet.![]()
Damnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/onderwerpen/slecht-weer/. Maar hier valt het op wat wind en constante regen na wel mee.
Cool story, Hansel.![]()
Het regent al sinds ik wakker ben nonstop, nu wat minder hard, maar de afvoerputten op straat kunnen het niet meer aan nu. Bij volgende hoosbui van een uur staat het blank gok ik![]()
![]()
Ah, de echte regen valt wat noordelijker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn altijd leukCool story, Hansel.![]()
quote:
Echt, hè, al die Turken hier met ondertitels waarin door Nederlanders gemaakte fouten staan.
Cool story, Hansel.![]()
Is een vriendin van me.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
GB, ik vond die Nabila het leukst en jij kent haar?
Verkapte ik-wil-daten post?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tof, hoe oud is ze en hoe is ze qua karakter?Cool story, Hansel.![]()
Nee, hij wil weten of hij wel op haar moet stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 22.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, hij wil weten of hij wel op haar moet stemmen.Ik ga niet stemmen, ik vind het idee van zo'n verkiezing maar beetje zinloos, maar ze best wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 22.
![]()
22 is dan weer beetje ambitieus..![]()
Ik moest ook lachen, ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een lachje waard.
Die Nabila heeft serieus een poster van die verkiezing op haar FB staanEn leuke foto op jouw FB Genus
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, ik vind het idee van zo'n verkiezing maar beetje zinloos, maar ze best wel leuk![]()
22 is dan weer beetje ambitieus..
![]()
Jij was... 19?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Of course! Ze moet lobbyen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef Rookert het volgende:
Die Nabila heeft serieus een poster van die verkiezing op haar FB staanEn leuke foto op jouw FB Genus
Thanks.
Wat aandoenlijk.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Geen wonder als je het zo opschrijftquote:![]()
Jammer dat ik geen 20 vingers heb, want dan had ik die één voor één opgestoken en dan een halve erbij gedaan terwijl ik met trotse ogen omhoog keek![]()
![]()
Over een knap, slim, leuk meisje dat meedoet aan een verkiezing waar ik voorbij kwam en die GB persoonlijk kent.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rookert op 26-08-2010 17:52:31 ]![]()
Het meisje die?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef Rookert het volgende:
Over een knap, slim, leuk meisje die meedoet aan een verkiezing waar ik voorbij kwam en die GB persoonlijk kent.Cool story, Hansel.![]()
Lolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelukkig wordt met een mede spellingnazi die Helga heet![]()
Hopelijk wel, ja. Alhoewel ik meer op Olga's en Heidi's val.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelukkig wordt met een mede spellingnazi die Helga heetCool story, Hansel.![]()
Surinamers en namenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:55 schreef Ayca het volgende:
Ik ken een Surinaamse die Helga heet......
Cool story, Hansel.![]()
Je zag dat hij zo heette? Knap, hoor, ik zou willen dat ik kon zien hoe mensen heten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef IHVK het volgende:
Ik zag laatst een Surinaner die Jan Kees heet.Cool story, Hansel.![]()
Haha..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zag dat hij zo heette? Knap, hoor, ik zou willen dat ik kon zien hoe mensen heten.
Ik ken ook een Surinamer die Jan Willem heet._!
![]()
Je mag wel wat meer info geven hoor..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Nou zeg het maar. Wordt het Ciardi, Mandelbaum, Musa of toch Henry Cary?
![]()
![]()
Die verslaggeefster van de NOS: Hennah Draaibaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Surinaamse achternamen... Pauw, Leeuwin, Hond
...
![]()
![]()
Die mieren daar beneden in je zaakje, hè. Kriebelt dat niet gewoon heel erg?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zag dat hij zo heette? Knap, hoor, ik zou willen dat ik kon zien hoe mensen heten.
Ik vind deze opmerking onder de gordel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die mieren daar beneden in je zaakje, hè. Kriebelt dat niet gewoon heel erg?
![]()
Vond je het geen goeien garp?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die mieren daar beneden in je zaakje, hè. Kriebelt dat niet gewoon heel erg?Cool story, Hansel.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking onder de gordel.
Bijna wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vond je het geen goeien garp?
Ik wil The Divine Comedy kaufen maar ik kom er niet helemaal uit met welke vertalers enzo. En aangezien hier een aantal literatuur stuudjes zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer info geven hoor..
AFC AJAX![]()
Oké, wie is het garpigst?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Wat een goeien garpen op deze pagina....
Volgens mij maar 1 hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wil The Divine Comedy kaufen maar ik kom er niet helemaal uit met welke vertalers enzo. En aangezien hier een aantal literatuur stuudjes zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 18:13:39 ]![]()
Wat?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
tregten klagte aajtstjaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Wat een goeien garpen op deze pagina....
Cool story, Hansel.![]()
Ik snapte die heus wel. Ik vond het gewoon niet grappig, dus ik negeerde de werkelijke intentie. Doe ik wel vaker bij Tjeerd.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Je vindt hem wel vaker niet garpig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik snapte die heus wel. Ik vond het gewoon niet grappig, dus ik negeerde de werkelijke intentie. Doe ik wel vaker bij Tjeerd.Cool story, Hansel.![]()
Thanks voor de subtiliteitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik snapte die heus wel. Ik vond het gewoon niet grappig, dus ik negeerde de werkelijke intentie. Doe ik wel vaker bij Tjeerd.
![]()
![]()
En ik probeer niet eens garpig te zijn.quote:
Meneer de intrigant is wakker hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vindt hem wel vaker niet garpig?
![]()
![]()
You're welcome, pop.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vindt hem wel vaker niet garpig?
![]()
Ik vind iedereen vaker wel 's niet grappig. Maar goed, volgens Burakius ben ik dan ook net een ongestelde Saharaanse.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayça is echt een draaikont. Of zoals ze bij ons zeggen: fırıldax.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aite, dan issut goeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça is echt een draaikont. Of zoals ze bij ons zeggen: fırıldax.
![]()
![]()
quote:
Zo, vijf hele puntjes!quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
Honger. Ik ga even naar buiten, of zo.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ja ik keek ook met mijn broertje maar opeens moest hij bellen met zijn vriendin.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Dat kijk ik ook altijd met mijn broertje.
Maar er zijn nieuwe afleveringen dus als je wil kijken kijk nu![]()
![]()
Eet ze !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:52 schreef GenusButeo het volgende:
Honger. Ik ga even naar buiten, of zo.![]()
Vazgeçtim.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Wil je zeggen dat ik chagrijnig ben?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
nee aardig en heel zorgzaamquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik chagrijnig ben?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.![]()
Er is helemaal niets Turks aan dit topic![]()
Yada hepiniz Hollandalimisinz ve Google'dan birkaç Türkçe kelime'mi aliyorsunuz![]()
![]()
We zijn gewoon goed geïntegreerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef Poemgirl het volgende:
Yada hepiniz Hollandalimisinz ve Google'dan birkaç Türkçe kelime'mi aliyorsunuz
(Nee, het is gewoon niet fijn voor de niet-Turken als er alleen maar Turks gesproken zou worden, dus de voertaal is gewoon Nederlands.)The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oh het temperament is er wel hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef Poemgirl het volgende:
Yada hepiniz Hollandalimisinz ve Google'dan birkaç Türkçe kelime'mi aliyorsunuz![]()
![]()
Nerelisin?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef Poemgirl het volgende:
Yada hepiniz Hollandalimisinz ve Google'dan birkaç Türkçe kelime'mi aliyorsunuz
![]()
neen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik chagrijnig ben?![]()
Haha, een hevige ruziepartij hoort erbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Altijd gezellie daar in huize ihvk.![]()
Oké.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Bilmem. Nooit gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB betekent het dat bb uitstaat als er bij ping geen d of r staat...
Denk het.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik ga alleen met Kerst, bruiloften en begrafenissen naar de kerkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een keer naar de moskee ga. Omdat het kan.
![]()
Oja, en op vakantie in mooie oude kerken/kathedralen etc![]()
![]()
Goed zo, jongen. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een pure Turk.![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geldverspilling. 350 uitgegeven.
![]()
Tijdens Ramadan is het gebruikelijk. En ik ga ook op vakantie naar Kerkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga alleen met Kerst, bruiloften en begrafenissen naar de kerk![]()
Oja, en op vakantie in mooie oude kerken/kathedralen etc![]()
![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed zo, jongen. Ik ben trots op je.![]()
Het verbaast me hoe snel geld opgaat, terwijl ik bijna niets heb gehaald?quote:
Je laatste zin is raar. Alsof je op vakantie naar kerken gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tijdens Ramadan is het gebruikelijk. En ik ga ook op vakantie naar Kerken
Hani. Ik wil me kudo's.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef msnk het volgende:
Ik heb vandaag in principe 11, bijna 12 uur gevastAFC AJAX![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zeker gevast door luiheid. Niet de goede intentie.Ben aan 't bijspijkerenquote:
AFC AJAX![]()
Ik ben nog nooit in een moskee geweest en de meeste in Nederland zijn volgens mij ook niet het bezoeken waardquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tijdens Ramadan is het gebruikelijk. En ik ga ook op vakantie naar Kerken
Waar staan de mooiste moskeeën binnen/rond Europa? Turkije ofzo?
![]()
![]()
Wat heb je dan gekocht wat zoveel wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het verbaast me hoe snel geld opgaat, terwijl ik bijna niets heb gehaald?
![]()
![]()
Maar wel 350 euro uitgeven he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bana mikrofon alda sana ogretim!!AFC AJAX![]()
Die bij Waspik schijnt prachtig te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een moskee geweest en de meeste in Nederland zijn volgens mij ook niet het bezoeken waardWaar staan de mooiste moskeeën binnen/rond Europa? Turkije ofzo?
AFC AJAX![]()
http://www.google.nl/imgr(...)land_anders_belicht_(fotoblog)&usg=__RVBeVGrehuKTz3G8a220bKSrnWc=&h=469&w=700&sz=51&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=wRQpk1mgIbeRkM:&tbnh=134&tbnw=198&prev=/images%3Fq%3Dzaandam%2Bmoskee%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1003%26bih%3D574%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=105&ei=-Mp2TPOuJMS6OPi3te8F&oei=-Mp2TPOuJMS6OPi3te8F&esq=1&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=125&ty=98quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een moskee geweest en de meeste in Nederland zijn volgens mij ook niet het bezoeken waardWaar staan de mooiste moskeeën binnen/rond Europa? Turkije ofzo?
Schoenen 70quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat heb je dan gekocht wat zoveel was
Jas achtig iets 50
Trui 15
Trui 20
Tas 50
Rok 15
Jurk 25
Trui 45
2 blousjes 30
2 beetje basis ook 30
Ik heb officieel geen leven.![]()
Maar ik val nog mee, dit is pas erg:
k ben geldverslaafd
*zo verslaafd dat ik blijkbaar al minnetonka's begon te droomen ofzo hahahaha:F
*ik droom altijd over bepaalde kleding in me dromen is me opgevalleen
*toen ik laatst die droom ha
*d
*droomde ik dat ik een wedstrijd moest doen
*door een
*ballorig achtig zwembad
*en dat ik dan
*een jurk
*of leren jas won
*en ik koos de leren jas
*jonge ik voelde hem in mn droom aan mn lichaam gewoon
*alsof ik het echt aan had:FIk ben een pure Turk.![]()
Turkije uiteraard. Duhh.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Een keer heel eventjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
Zit de azijnpisser te fokken in de moskee?
Volgens mij heb ik nu al meer gefokt in de moskee.![]()
Welk plaatje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat derde plaatje is zo leuk![]()
![]()
De moderne moslim FOK!t in de moskee jonguhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
Lol te vroeg. Ik ben de enige in de moskee.
![]()
![]()
quote:
Supermarkt roostert me doordeweeks in, ik wil dat niet, maar heb een opzegtermijn... Zou het uitmaken als ik gwn niet kom opdagen (als referentie)Ik ben een pure Turk.![]()
Ja. Of denk jij dat ze goede dingen over je gaan zeggen als je niet het fatsoen hebt om op een normale manier je contract te beeindigen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Supermarkt roostert me doordeweeks in, ik wil dat niet, maar heb een opzegtermijn... Zou het uitmaken als ik gwn niet kom opdagen (als referentie)Cool story, Hansel.![]()
trekken ze die referenties dan ook echt naquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Of denk jij dat ze goede dingen over je gaan zeggen als je niet het fatsoen hebt om op een normale manier je contract te beeindigen??
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een keer naar de moskee ga. Omdat het nu het nog kan.
Doemscenario.Cool story, Hansel.![]()
Wik.
Ik dacht, laat 's een profiel aanmaken op Gay.nl. Gewoon omdat het kan. Krijg ik net een berichtje van deze hier.
Wat kom je nou haten.quote:Ik zou het wel willen zien, maar ik wil niet naar die site gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik dacht, laat 's een profiel aanmaken op Gay.nl. Gewoon omdat het kan. Krijg ik net een berichtje van deze hier.![]()
. Eigenlijk wil ik het dus niet zien.
Cool story, Hansel.![]()
De verloedering van het geloof! Tevens generalisering van jewelste.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef IHVK het volgende:
Damn de moskeeën zijn wel echt leeg tegenwoordig. Hoogstens een man of 10.Cool story, Hansel.![]()
Stel je niet aan, Wik. Geen naakt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Maar wel een nicht met een gouden onderbroek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
Stel je niet aan, Wik. Geen naakt.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik dacht, laat 's een profiel aanmaken op Gay.nl. Gewoon omdat het kan. Krijg ik net een berichtje van deze hier.
quote:Rol in bed: Ik slaap in bed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 00:17:48 ]![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef IHVK het volgende:
Damn de moskeeën zijn wel echt leeg tegenwoordig. Hoogstens een man of 10.Kabinet is nog niet gevormd maar de PVV heeft het gros van de moslims al het land uit?
AFC AJAX![]()
Hilarisch, toch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een nicht met een gouden onderbroek.
Die is echt zo uitgekauwd.quote:
[Bridge:]
Every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
Ev-ev-every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
[x3]
[Red Foo:] (I see my dream son)
[Verse: Red Foo]
Every time I dive in my pool
It's hard to be humble
When I do the breastroke through an underground tunnel
And come up on the other side in a jacuzzi
Being greeted by two naked models with suds on there booties
They give me hugs and lots of kisses
And they ask me what my wishes
I say go and call your bitches
Cause there's gonna be a party
Next they wash my body as a team
And then the say "foo your royal penis is clean"
And I'm like
[Chorus:]
Yes it's on and poppin
Yes the partys rockin
Yes the cutie shockin
Yes and there ain't no stoppin
[x2]
Every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
[Verse: Sky Blu]
Wakin up next to a beautiful girl
Step outside to say hello to my beautiful world
Grandmas cookin breakfast she makes pancakes the best
I check my myspace and I got alotta friend requests YESS
I get to dancin cause I
Walk throungh my mansion cause I
Own property from california to the hamptons and I
Sip sum of my water fountain that spits soda
Look out the window and wave down my next door neighbour opera huh
I go check and see how my albums doin today
The group LMFAO goes double platnium hayyy
I got a party man that's how I live
So I take my elevator to the club in my crib like
[Chorus:]
Yes it's on and poppin
Yes the partys rockin
Yes the cutie shockin
Yes and there ain't no stoppin
[x4]
Every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
Every day I see my
Every day I see my dream
Every day I see my dream
[x2]![]()
gayyyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:21 schreef msnk het volgende:
nu heb ik homo.nl in mijn geschiedenis staan!
hij houdt van eenhoorntjes![]()
![]()
Önemli degil, Türklügümü inutmadigim önemliquote:
Verder ben ik zelf ook goed geïntegreerd hoor, alleen ik dacht dat je bij een turkentopic wel Turks hoorde te praten :p![]()
Goed geïntegreerd en (een dansende) Osama als gebruikersicoon hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Önemli degil, Türklügümü inutmadigim önemli
Verder ben ik zelf ook goed geïntegreerd hoor, alleen ik dacht dat je bij een turkentopic wel Turks hoorde te praten :p
Cool story, Hansel.![]()
Ik zag lapohunt?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dan dacht je verkeerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Verder ben ik zelf ook goed geïntegreerd hoor, alleen ik dacht dat je bij een turkentopic wel Turks hoorde te praten :p
Want er zijn niet alleen Turkse users in dit topic plus de moderatie moet het ook kunnen begrijpen hea.![]()
Nja het is nog altijd een turkentopic op een nederlands forum. Als je turks wilt praten kan je altijd nog naar hababam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Verder ben ik zelf ook goed geïntegreerd hoor, alleen ik dacht dat je bij een turkentopic wel Turks hoorde te praten :p![]()
![]()
What was I thinking?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:33 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
echt zo'n sbs 6 woord, hilarisch
racistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja het is nog altijd een turkentopic op een nederlands forum. Als je turks wilt praten kan je altijd nog naar hababam.![]()
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 00:42:00 ]![]()
Jaquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog eventjes.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:50 schreef msnk het volgende:
Ik versnel het wel even, anders word ik morgenochtend wakker in een slotje topicAFC AJAX![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:50 schreef msnk het volgende:
Ik versnel het wel even, anders word ik morgenochtend wakker in een slotje topic
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Orka's waren nooit de shit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Sensin![]()
Als kind vond ik orka's echt dé shit
Slotje, nu.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lapo voor ThaTim!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: