quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Okee die is wel een beetje grappigquote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moest ook daaraan denken, Ayça. Ik zweer het.
Jij en mensen beschuldigen van blasfemiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
Beetje, Rookert? Béétje? Dat is verdomme de beste fokking commercial ooit, oké. Ga 's ergens anders blasfemeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Tjeerd.
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Heb je het nu over de wc of de vriendin?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.
![]()
Dat was de garp. Pfff.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het nu over de wc of de vriendin?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij en mensen beschuldigen van blasfemieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 22:39:55 ]![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik kop de open deur nog even in
Ben je gekauwd?quote:![]()
![]()
OMG ZEI IK NOU NET EEN TURKS WOORD ZONDER DAT IK HET DOORHAD EN HEEFT HET WERKELIJK WAAR HELEMAAL NIETS TE MAKEN MET DE EIGENLIJKE INTENTIE VAN MIJN WOORDEN? !1!quote:![]()
1
![]()
![]()
!1!
!
!!
!
!
!!
!11
![]()
!
![]()
Voor ons blijft het hilarisch, Tjeerd. Fok je eigenlijk intentie.
Tjeerd is her- en uitgekauwd.
Okee![]()
Ik wil naar Inception in IMAX, maar heb hem al gezien, maar kost 7.50 maar. En 25 minuten met trein ofzo![]()
![]()
...
Oké.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Contra: al gezien,
Pro: goedkoop, niet te ver, goede film
Heb je wat beters te doen?
Zo nee: gaan
maar dit is mijn mening
Forum Opties Forumhop: Hop naar: