quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Okee die is wel een beetje grappigquote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moest ook daaraan denken, Ayça. Ik zweer het.
Jij en mensen beschuldigen van blasfemiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
Beetje, Rookert? Béétje? Dat is verdomme de beste fokking commercial ooit, oké. Ga 's ergens anders blasfemeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Tjeerd.
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Heb je het nu over de wc of de vriendin?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Over potten gesproken. Ik moet naar de wc en ik moet een vriendin zo even bellen.
![]()
Dat was de garp. Pfff.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het nu over de wc of de vriendin?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij en mensen beschuldigen van blasfemieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 22:39:55 ]![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik kop de open deur nog even in
Ben je gekauwd?quote:![]()
![]()
OMG ZEI IK NOU NET EEN TURKS WOORD ZONDER DAT IK HET DOORHAD EN HEEFT HET WERKELIJK WAAR HELEMAAL NIETS TE MAKEN MET DE EIGENLIJKE INTENTIE VAN MIJN WOORDEN? !1!quote:![]()
1
![]()
![]()
!1!
!
!!
!
!
!!
!11
![]()
!
![]()
Voor ons blijft het hilarisch, Tjeerd. Fok je eigenlijk intentie.
Tjeerd is her- en uitgekauwd.
Okee![]()
Ik wil naar Inception in IMAX, maar heb hem al gezien, maar kost 7.50 maar. En 25 minuten met trein ofzo![]()
![]()
...
Oké.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Contra: al gezien,
Pro: goedkoop, niet te ver, goede film
Heb je wat beters te doen?
Zo nee: gaan
maar dit is mijn mening![]()
![]()
Niye?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
O.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je ging net slapen toen zij weer terug was.Het spijt me, Aaitsj.
Jij gaat het einde van de dag niet halen, geep.quote:
Ik was m'n zieke zusjes net aan het verzorgen, de barmhartige broer die ik ben. Zegt m'n zusje zo heel zielig: "Lamelleri aç da, içime nur konsun." Ik moest lachen.
En goedemorgen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was m'n zieke zusjes net aan het verzorgen, de barmhartige broer die ik ben. Zegt m'n zusje zo heel zielig: "Lamelleri aç da, içime nur konsun." Ik moest lachen.
En goedemorgen.
![]()
![]()
Dat geloof ik best, ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachenThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oké, Tjeerd.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als mijn zus dat zou zeggen zou ik ook moeten lachen![]()
![]()
Nee, dat zou wel een faal zijn. Zó hard regent het ook weer niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef IHVK het volgende:
Nog straten ondergelopen bij jullie daar?Cool story, Hansel.![]()
http://www.nufoto.nl/onderwerpen/slecht-weer/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel een faal zijn. Zó hard regent het ook weer niet.![]()
Damnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/onderwerpen/slecht-weer/. Maar hier valt het op wat wind en constante regen na wel mee.
Cool story, Hansel.![]()
Het regent al sinds ik wakker ben nonstop, nu wat minder hard, maar de afvoerputten op straat kunnen het niet meer aan nu. Bij volgende hoosbui van een uur staat het blank gok ik![]()
![]()
Ah, de echte regen valt wat noordelijker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn altijd leukCool story, Hansel.![]()
quote:
Echt, hè, al die Turken hier met ondertitels waarin door Nederlanders gemaakte fouten staan.
Cool story, Hansel.![]()
Is een vriendin van me.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
GB, ik vond die Nabila het leukst en jij kent haar?
Verkapte ik-wil-daten post?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tof, hoe oud is ze en hoe is ze qua karakter?Cool story, Hansel.![]()
Nee, hij wil weten of hij wel op haar moet stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 22.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, hij wil weten of hij wel op haar moet stemmen.Ik ga niet stemmen, ik vind het idee van zo'n verkiezing maar beetje zinloos, maar ze best wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 22.
![]()
22 is dan weer beetje ambitieus..![]()
Ik moest ook lachen, ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een lachje waard.
Die Nabila heeft serieus een poster van die verkiezing op haar FB staanEn leuke foto op jouw FB Genus
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, ik vind het idee van zo'n verkiezing maar beetje zinloos, maar ze best wel leuk![]()
22 is dan weer beetje ambitieus..
![]()
Jij was... 19?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Of course! Ze moet lobbyen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef Rookert het volgende:
Die Nabila heeft serieus een poster van die verkiezing op haar FB staanEn leuke foto op jouw FB Genus
Thanks.
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: