seans?quote:
Dat is dan wel weer waar, de OP klinkt wat ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb begrepen dat tijgerbalsem ook heel stimulerend werkt
Ik heb zo het idee dat ik daar geen foto's van wil zienquote:
en dan een paar uur laten inweken? zodat er een theetje van kan worden getrokken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef seasushi het volgende:
ach, er zijn mensen (ws uit dezelfde seans) die gefermenteerde gemberwortel anaal of vaginaal inbrengen. (Figging )
Schijnt ook zo geweldig te zijn.....
gek genoeg is het haast ongeloofwaardig dat iemand niet weet waar ze groeien dan dat eimand ze over zijn eikel haaltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
Dan moet je googlen waar brandnetels groeien. Jongen toch! Mag jij eigenlijk wel alleen naar buiten van je moeder?
Diehard jongenquote:Ik kwam hervatte mijzelf en overdacht mijn dwaasheid.
En een stuk goedkoper/makkelijkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb inmiddels mijn vriendin de deur uitgezet, brandnetels is all you need.
Even wassen met dikke bleek, is de jeuk zo weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb een douche genomen. Mijn zaakje geschrobt. Mijzelf geweekt in bad.
Maar niets doet de jeuk verdwijnen.
Het jeukt nu nog.
En hoewel ik weet dat het niets zal uithalen is daar die onweerstaanbare drang om te krabben.
Ik ben bang dat ik het vel eraf krab.
Volgens mij gaat het nooit meer over!
epicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen geloof niet wat de TS zegt!
Ik heb het geprobeerd (dom dom dom) en het was vreselijk! Gelijk de hel!
Zoals TS zei naar het park gegaan en wat brandnetels meegenomen. (een hele bos, hoe kon ik zo naief zijn)
Toen meteen naar huis gegaan en de gordijnen dichtgedaan. Toen mezelf uitgekleed en lekker ontspannen op de bak gaan zitten.
Ik pakte toen de hele bos en wou beginnen toen ik kort een ingeving kreeg om het niet te doen.
Had ik maar geluisterd!
Eigenwijs en wellustig als ik was legde ik de bos op mij penis.
Ik voelde niet direct iets dus meteen wreef ik de bos richting mijn ballen tot plots...
Aaaaahhh!!
VUUR!!
PIJN!!
Mijn eikel stond in lichterlaaie! En toen de rest van mijn lul.
Mijn fout was nog maar net tot me doorgedrongen toen ook mijn ballen ontvlamden.
NEE!
Nee nee nee!
Ik smeet de bos brandnetels van mij af maar het was al te laat.
Daar lag ik dan. Op de bank.
Een halve eeuwigheid stond mijn kruis in brand.
Ik wist zeker dat de legers van satan gezamenlijk lava over me uitgoten!
Langzaam brandde het vuur door mij heen.
Echter, omdat het vuur zonder vlammen was werd ik alleen voor mijn gevoel verteerd!
Mijn lichaam bleef echter branden.
Instinctief probeerde ik mijn edele delen te bedekken maar wreef de brandnetelsappen alleen maar meer in mijn vel.
Maar aan alles komt gelukkig een eind.
Toen ik dacht dat de pijn eeuwig zou duren ebde zij weg.
Ik heb het doorstaan! Wat een opluchting!
Ik kwam hervatte mijzelf en overdacht mijn dwaasheid.
Met blijdschap stelde ik vast dat de marteling voorbij was toen een nieuwe sensatie zich van mij meester maakte.
JEUK!!!
Vreselijke jeuk!
Gruwelijk onvindbare jeuk!
Mijn gehele penis en ballen jeukten door en door.
Maar waar ik ook wreef of krabde nergens vond ik dat ene plekje waar de jeuk ophield.
Maar het houdt vanzelf op hiled ik mij voor.
gewoon flink zijn en de jeuk negeren.
Maar dat was te lichtvaardig gedacht.
Deze jeuk was nog erger dan het vuur.
Ze blijft almaar aanwezig op de achtergrond kriebelen, jeuken, zeuren.
En zodra je krabt op de plaats van de jeuk verplaatst zij zich naar een andere plaats.
Het jeukt nu nog.
En hoewel ik weet dat het niets zal uithalen is daar die onweerstaanbare drang om te krabben.
Voor mij is het te laat maar laat mijn verhaal een waarschuwing zijn!
*Scene'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Stout66 het volgende:
NEE! Ik ben geen werkeloze verknipte met een zieke geest!!
Kom op! Iedereen doet 't en iedereen is op z'n tijd GEIL!! Zo!! punt uit!
Ik las laatst op internet iets over dat "brandnetels" bij bepaalde vormen van sex gebruikt worden. (BDSM).
Ik nieuwsgierig als altijd (zeker op t gebied van sex) en op dat moment súper hitsig.... ff op Google gekeken waar "brandnetels" groeien... nou voornamelijk langs de waterkant dus.
Thuis een leeg Nesquick blik en een nwe schone tuinhandschoen meegenomen en naar de waterkant!!
Blik vol geplukt (beetje op 'n plek waarvan ik ZÉKER wist dat ze niet onder gezeken waren door honden).
Thuis aangekomen (reeds opgefokt en vol verwachting), aan de steel één exemplaar uit t doosje gehaald SHIT! toch enkele stekeltjes in m'n vinger... maar goed! en héél voorzichtig over m'n eikel gehaald!! TERINKIE!! Dat steken voelde HÉÉL anders aan dan bv in je vingers of aan je handen!!!! ÈCHT!!! M'n piemel was BINNEN een paar seconden zo hard als staal en m'n duitse helm werd knetterhard en opgezwollen.
Natuurlijk zou jij nu kunnen denken: yep sure... die gozùrr wil me gewoon proberen te fucken!!
Nou... sla dan bv eerst internet erop na en zie dat brandnetels ÈCHT gebruikt worden binnen bepaalde seans. Alleen is het (nog) niet zo bekend.
Het gloeien niet te heftig! (ÈRG prettig en ebt binnen een paar minuten weg).
Niet te vergelijken met op je hand,arm en/of been waar je bv soms de volgende dag nog last of jeuk van kan hebben.
Ik zou zeggen: probeer het, en laat het me op dit forum weten!!
NOGMAALS: voorop/bovenlangs en langs de zijkant van je eikel is het prettigst (is nml wel gevoelig maar wel dikker/stugger dan je huid), je piemel vind ik iets minder en tegen je zak steekt t meer dan dat het je geil maakt!!
Suc6 !!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef T42 het volgende:
heb ergens een filmpje dat een vrouw een hele bos in der doos propt
Ik weet niet wat zorgwekkender is. Dat er zo'n filmpje bestaat of dat jij het in je bezit hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef T42 het volgende:
heb em nie maar weet waar die online staat danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zorgwekkender is. Dat er zo'n filmpje bestaat of dat jij het in je bezit hebt
link?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef T42 het volgende:
[..]
heb em nie maar weet waar die online staat dan
Donequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef T42 het volgende:
[..]
die mag ik hier niet geven wil niet weer een ban van 3 weken aan me laars
pm me maar
donequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:22 schreef jeroen25 het volgende:
Post het hier: http://forum.fok.nl/topic/1400444/1/80
quote:
heb idd ook ff voor een filmje gegoogled.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef T42 het volgende:
Ah thanks, dat ga ik eens even bestuderenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:12 schreef verrektemongool het volgende:
[..]
heb idd ook ff voor een filmje gegoogled.
google eens op: bdsm nettle
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Gruwsome het volgende:
Ik heb speciaal om te reageren op dit topic een account aangemaakt om iedereen af te raden brandnetels op zijn of haar geslachtsdelen te gebruiken.
Net als de TS heb ik een lichte interesse voor bondage en BDSM, en had al vaker gehoord over het gebruik van brandnetels binnen het BDSM spel. Na het verhaal van de TS gelezen te hebben besloot ik dit ook meer eens te proberen. We wonen vlak bij een slootje met veel water en het vinden van de brandnetels was geen enkel probleem (voor de plantenkenners, het was de "Grote Brandnetel" http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_brandnetel).
Thuisgekomen leek het me een goed plan de plant eerst even zelf uit te proberen voordat ik ze gelijk zou gebruiken in een spel en dit heb ik geweten! Na de plant eerst op me arm gebruikt te hebben ontstonden er al grote witte bulten die enorm jeukte en leek het me al direct geen goed idee meer om ze op de wat "gevoeligere plekken" van me huid te gebruiken. Zo stom als ik was besloot ik het toch te proberen, ik nam een v.d. planten en haalde de kant met de haren over de gehele oppervlakte van me penis. Tien tellen later lag ik met trandende ogen op de grond, m'n gehele penis was wit opgezwollen en ik kan je vertellen, dat was geen prettig gezicht.
Ruim een uur later was de pijn niet minder geworden en leek me penis nog steeds op de besneeuwde bergtoppen v.d. Hymalaya. Omdat ik m’n kans op kinderbijslag met de minuut kleiner zag worden moest ik actie te ondernemen. Ik besloot naar de EHBO van het ziekenhuis te gaan, maar schaamde me natuurlijk dood. Daarom nam ik weer een v.d. brandnetels en streek deze over me benen en buik en ook hier kreeg ik dezelfde heftige reactie. Na een korte maar zeer pijnlijke autorit was ik dan eindelijk bij het ziekenhuis en vertelde dat ik tijdens het zwemmen in een struik met brandnetels gevallen was (de arts leek me gelukkig te geloven). Hier kreeg ik een injectie en een stapel pilletjes mee voor thuis. Nu ruim twee dagen later is de zwelling nog niet helemaal weggetrokken maar de pijn gelukkig wel.
Wees allen gewaarschuwed dus, de gevolgen zijn niet te voorspellen en de schaamte is misschien nog wel groter dan de pijn. Probeer dit niet!
na 30min steken ze niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Gruwsome het volgende:
Ik heb speciaal om te reageren op dit topic een account aangemaakt om iedereen af te raden brandnetels op zijn of haar geslachtsdelen te gebruiken.
Net als de TS heb ik een lichte interesse voor bondage en BDSM, en had al vaker gehoord over het gebruik van brandnetels binnen het BDSM spel. Na het verhaal van de TS gelezen te hebben besloot ik dit ook meer eens te proberen. We wonen vlak bij een slootje met veel water en het vinden van de brandnetels was geen enkel probleem (voor de plantenkenners, het was de "Grote Brandnetel" http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_brandnetel).
Thuisgekomen leek het me een goed plan de plant eerst even zelf uit te proberen voordat ik ze gelijk zou gebruiken in een spel en dit heb ik geweten! Na de plant eerst op me arm gebruikt te hebben ontstonden er al grote witte bulten die enorm jeukte en leek het me al direct geen goed idee meer om ze op de wat "gevoeligere plekken" van me huid te gebruiken. Zo stom als ik was besloot ik het toch te proberen, ik nam een v.d. planten en haalde de kant met de haren over de gehele oppervlakte van me penis. Tien tellen later lag ik met trandende ogen op de grond, m'n gehele penis was wit opgezwollen en ik kan je vertellen, dat was geen prettig gezicht.
Ruim een uur later was de pijn niet minder geworden en leek me penis nog steeds op de besneeuwde bergtoppen v.d. Hymalaya. Omdat ik m’n kans op kinderbijslag met de minuut kleiner zag worden moest ik actie te ondernemen. Ik besloot naar de EHBO van het ziekenhuis te gaan, maar schaamde me natuurlijk dood. Daarom nam ik weer een v.d. brandnetels en streek deze over me benen en buik en ook hier kreeg ik dezelfde heftige reactie. Na een korte maar zeer pijnlijke autorit was ik dan eindelijk bij het ziekenhuis en vertelde dat ik tijdens het zwemmen in een struik met brandnetels gevallen was (de arts leek me gelukkig te geloven). Hier kreeg ik een injectie en een stapel pilletjes mee voor thuis. Nu ruim twee dagen later is de zwelling nog niet helemaal weggetrokken maar de pijn gelukkig wel.
Wees allen gewaarschuwed dus, de gevolgen zijn niet te voorspellen en de schaamte is misschien nog wel groter dan de pijn. Probeer dit niet!
Ik heb hetzelfde meegemaakt ja, kan het iedereen afraden!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Gruwsome het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:35 schreef Maanvis het volgende:
wtf @ op google moeten zoeken waar brandnetels groeien.
Zeker uit de randstad?
Bijna poezie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen geloof niet wat de TS zegt!
Ik heb het geprobeerd (dom dom dom) en het was vreselijk! Gelijk de hel!
Zoals TS zei naar het park gegaan en wat brandnetels meegenomen. (een hele bos, hoe kon ik zo naief zijn)
Toen meteen naar huis gegaan en de gordijnen dichtgedaan. Toen mezelf uitgekleed en lekker ontspannen op de bak gaan zitten.
Ik pakte toen de hele bos en wou beginnen toen ik kort een ingeving kreeg om het niet te doen.
Had ik maar geluisterd!
Eigenwijs en wellustig als ik was legde ik de bos op mij penis.
Ik voelde niet direct iets dus meteen wreef ik de bos richting mijn ballen tot plots...
Aaaaahhh!!
VUUR!!
PIJN!!
Mijn eikel stond in lichterlaaie! En toen de rest van mijn lul.
Mijn fout was nog maar net tot me doorgedrongen toen ook mijn ballen ontvlamden.
NEE!
Nee nee nee!
Ik smeet de bos brandnetels van mij af maar het was al te laat.
Daar lag ik dan. Op de bank.
Een halve eeuwigheid stond mijn kruis in brand.
Ik wist zeker dat de legers van satan gezamenlijk lava over me uitgoten!
Langzaam brandde het vuur door mij heen.
Echter, omdat het vuur zonder vlammen was werd ik alleen voor mijn gevoel verteerd!
Mijn lichaam bleef echter branden.
Instinctief probeerde ik mijn edele delen te bedekken maar wreef de brandnetelsappen alleen maar meer in mijn vel.
Maar aan alles komt gelukkig een eind.
Toen ik dacht dat de pijn eeuwig zou duren ebde zij weg.
Ik heb het doorstaan! Wat een opluchting!
Ik kwam hervatte mijzelf en overdacht mijn dwaasheid.
Met blijdschap stelde ik vast dat de marteling voorbij was toen een nieuwe sensatie zich van mij meester maakte.
JEUK!!!
Vreselijke jeuk!
Gruwelijk onvindbare jeuk!
Mijn gehele penis en ballen jeukten door en door.
Maar waar ik ook wreef of krabde nergens vond ik dat ene plekje waar de jeuk ophield.
Maar het houdt vanzelf op hiled ik mij voor.
gewoon flink zijn en de jeuk negeren.
Maar dat was te lichtvaardig gedacht.
Deze jeuk was nog erger dan het vuur.
Ze blijft almaar aanwezig op de achtergrond kriebelen, jeuken, zeuren.
En zodra je krabt op de plaats van de jeuk verplaatst zij zich naar een andere plaats.
Het jeukt nu nog.
Voor mij is het te laat maar laat mijn verhaal een waarschuwing zijn!
Mmmm...geil zeg, blote brandnetels.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:04 schreef Hooidraad het volgende:
Ik stop ze altijd in mijn broek. Ik draag nooit een onderbroek uiteraard.
[ afbeelding ]
Had je toch bijna een witte baard op je penis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing.Ik zat net met een flink bos brandnetels in mijn handen toen ik besloot om dit topic weer even door te lezen.
Yep Nicky...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
3 weken geleden? En dan nu pas een topic openen?
Nah, next...
Waar brandnetels voor bedoeld zijn :'Dquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef denneboom het volgende:
ik vreet die dingen altijd in de soep en zet er thee van.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb inmiddels mijn vriendin de deur uitgezet, brandnetels is all you need.
Whut whut whut?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef gammatent het volgende:
Brandnetels in je vagina is wel echt superpijnlijk, maar ook o zo geil (mits je een beetje kinky bent)
Mij mag je er wakker voor maken
Ssssssssssssst niet doorvertellen!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut whut?
Ervaringsdeskundige?
Beetje pijn tijdens de seks ok. Maar het moet wel leuk blijven. Heb niet het idee dat dit leuk isquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef gammatent het volgende:
[..]
Ssssssssssssst niet doorvertellen!!![]()
Maar het is echt echt echt pijnlijk, ga dr dus niet aan als je nieuw bent in het SM wereldje.
Dat idee mag en kan je hebben. Voor mij was een beetje pijn na een tijdje niet genoeg meer. Ik ervaar deze pijnen ook anders dan de ongewenste pijnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje pijn tijdens de seks ok. Maar het moet wel leuk blijven. Heb niet het idee dat dit leuk is
Zekers. Ik veroordeel je er ook niet om hoor. Ieder zn ding zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:58 schreef gammatent het volgende:
[..]
Dat idee mag en kan je hebben. Voor mij was een beetje pijn na een tijdje niet genoeg meer. Ik ervaar deze pijnen ook anders dan de ongewenste pijnen.
Ach, als iedereen gelijk zou zijn, dan zou de wereld toch ook verrekte saai zijn toch?
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers. Ik veroordeel je er ook niet om hoor. Ieder zn ding zeg maar.
En sowieso zijn gewenste pijnen heel anders dan ongewenste pijnen.
Kijk, dat vind ik dan weer.... Gadver!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik maak er soms thee van, telt dat ook?
En dan hang je 'm erin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik maak er soms thee van, telt dat ook?
Maar vastbinden is dan ook wel heel fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:07 schreef gammatent het volgende:
[..]
GelukkigZodra er boeien om mijn polsen komen ziet de wereld er gewoon ineens net ff anders uit
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar vastbinden is dan ook wel heel fijn
En jij hapt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
TS trollt, hij wil gewoon dat mensen dit gaan proberen met als gevolg dat je eikel eraf zweert.
Wat een super bioloog...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef peterwashere het volgende:
oh mijn god, dat mensen denken dat dit echt kan!
het prikken van een brandnetel kan alleen al die nog aan de wortel zit! want anders is die dood en kan de plant die actie niet meer uitvoeren om met de kleine naaltjes aan de bladeren nog gif te injecteren
dus dat kut verhaal over dat ophalen kan niet eens!
geil je erop dat anderen dikke wonden aan zijn lul hebben ofzo?
Hahahahahahahahhahahaha mooie theorie.... Jammer dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef peterwashere het volgende:
oh mijn god, dat mensen denken dat dit echt kan!
het prikken van een brandnetel kan alleen al die nog aan de wortel zit! want anders is die dood en kan de plant die actie niet meer uitvoeren om met de kleine naaltjes aan de bladeren nog gif te injecteren
dus dat kut verhaal over dat ophalen kan niet eens!
geil je erop dat anderen dikke wonden aan zijn lul hebben ofzo?
quote:dat dusOp vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef Rickey het volgende:
zoek een vriendin en vergeet de brandnetels
quote:ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar ik weet wel dat ik me daarbij niets WIL voorstellen...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef Catch22- het volgende:
ik heb ook wel eens onvrijwillig iemand een dildo in zijn pisbuis zien drukken
quote:nou iemand die een dildo, iets minder breed dan zijn eigen penis, in zijn pisbuis drukt.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Rickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar ik weet wel dat ik me daarbij niets WIL voorstellen...
Ok hou maar opquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou iemand die een dildo, iets minder breed dan zijn eigen penis, in zijn pisbuis drukt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 03:39 schreef Stout66 het volgende:
ALLE JEMIG ZEG!!
ik heb wééééken geleden dit topic geplaatst!!
EN HEB DIT ÈGGGGT GEDAAN!!! JA!! EN HET WAS WEL LEKKER,PRIKKELDE ANDERS ALS DAT JE T OP JE ARM OF BENEN KRIJGT!! EN WELKE IMMITATIE BIOLOOG DENKT DAT BRANDNETELS NIET PRIKKEN ALS JE ZE HEBT GEPLUKT??? IK HEB ZE AAN T WATER GEPLUKT (ZO'N 5MIN VAN MN HUIS VANDAAN, DUS ZEG MAAR HOOGUIT 15MIN LATER STREEK IK DE BLADEREN OVER MN OPGEZWOLLEN EIKEL!!
GÉÉN VERWONDINGEN,GÉÉN BULLSHITT,GEEN MENSEN ERIN PROBEREN TE LUIZEN!!!
NIET OVER JE PIEMEL DUS, MAAR LANGS JE EIKEL!!!
En dat poëtische leuk/knap geschreven stukje over het gevoel dat "Satan z'n onderdanen kokende lava over je piemel uitstrooide"DAT is compleet verzonnen en overdreven!!
En ten slotte, ik wil BEST WEL de foto's die ik er toen van gemaakt heb plaatsen, maar dan krijgen we weer: wie zegt dat het ÈGGGT waar is?!!!
Het is eerlijk en echt waar, ben uiteindelijk op t idee gekomen omdat het soms ook binnen de BDSM wereld zou worden gebruikt!!
Jeetje zeg... ik was al weken niet meer geweest op dit forum en heb ook niet kunnen vermoeden dat het ZOVEEL tongen heeft losgemaakt!!!
Aight.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef YouKnowItsMe het volgende:
ik bekijk dit topic dus al sinds het begin en merk dat niemand het echt doet en foto's plaats. Dus ben ik tot conclusie gekomen dat ik morgen ( donderdag 4 november ) het echt ga proberen en daarna foto's en een review ga plaatsen. Eens kijken als dit echt zo leuk is als iedereen zegt (A)
Ik ga morgen popcorn en een flinke beker cola regelen. Dit wordt namelijk de komedie van het jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef YouKnowItsMe het volgende:
ik bekijk dit topic dus al sinds het begin en merk dat niemand het echt doet en foto's plaats. Dus ben ik tot conclusie gekomen dat ik morgen ( donderdag 4 november ) het echt ga proberen en daarna foto's en een review ga plaatsen. Eens kijken als dit echt zo leuk is als iedereen zegt (A)
Geloof d'r geen ene fuck van.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Wens je veel succes.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef YouKnowItsMe het volgende:
nee joh, waarom zou je, ze krijgen dagelijks mensen over de vloer die dit geprobeerd hebben.quote:Ruim een uur later was de pijn niet minder geworden en leek me penis nog steeds op de besneeuwde bergtoppen v.d. Hymalaya. Omdat ik m’n kans op kinderbijslag met de minuut kleiner zag worden moest ik actie te ondernemen. Ik besloot naar de EHBO van het ziekenhuis te gaan, maar schaamde me natuurlijk dood.
Ja ik ga het zo doen, als het wat beter weer is. Waarom? nou gewoon omdat het me leuk lijktquote:Op donderdag 4 november 2010 02:06 schreef GodfatherNL het volgende:
[..]
Geloof d'r geen ene fuck van.
Waarom zou je sowieso de moeite alleen al gaan nemen.
mocht je 't toch doen, dan vind ik dat best bruut van je.
Wel met pics en dan graag bewijs da jij het bent bijvoorbeeld door een leuk briefje erbij met "hoi FOK!" ofzo eropquote:Op donderdag 4 november 2010 15:14 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ja ik ga het zo doen, als het wat beter weer is. Waarom? nou gewoon omdat het me leuk lijkt
dat zal ik doen huppelmutsquote:Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel met pics en dan graag bewijs da jij het bent bijvoorbeeld door een leuk briefje erbij met "hoi FOK!" ofzo erop
Mwoah, niet dagelijks.quote:Op donderdag 4 november 2010 04:21 schreef Outlined het volgende:
[..]
nee joh, waarom zou je, ze krijgen dagelijks mensen over de vloer die dit geprobeerd hebben.
Begrijpelijk. Hopelijk morgen meer succes.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef YouKnowItsMe het volgende:
i.v.m het slechte weer uitgesteld tot morgen
Epische cliffhanger.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef YouKnowItsMe het volgende:
*kuch* *kuch*...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ook in de regen kan je brandnetels plukken hoor. Of wilde je ook meteen langs de waterkant ofzo gaan spelen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef YouKnowItsMe het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb begrepen dat tijgerbalsem ook heel stimulerend werkt
Hey harry,wat reken je voor deze Emile Ratelband act normaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Stout66 het volgende:
NEE! Ik ben geen werkeloze verknipte met een zieke geest!!
Kom op! Iedereen doet 't en iedereen is op z'n tijd GEIL!! Zo!! punt uit!
Ik las laatst op internet iets over dat "brandnetels" bij bepaalde vormen van sex gebruikt worden. (BDSM).
Ik nieuwsgierig als altijd (zeker op t gebied van sex) en op dat moment súper hitsig.... ff op Google gekeken waar "brandnetels" groeien... nou voornamelijk langs de waterkant dus.
Thuis een leeg Nesquick blik en een nwe schone tuinhandschoen meegenomen en naar de waterkant!!
Blik vol geplukt (beetje op 'n plek waarvan ik ZÉKER wist dat ze niet onder gezeken waren door honden).
Thuis aangekomen (reeds opgefokt en vol verwachting), aan de steel één exemplaar uit t doosje gehaald SHIT! toch enkele stekeltjes in m'n vinger... maar goed! en héél voorzichtig over m'n eikel gehaald!! TERINKIE!! Dat steken voelde HÉÉL anders aan dan bv in je vingers of aan je handen!!!! ÈCHT!!! M'n piemel was BINNEN een paar seconden zo hard als staal en m'n duitse helm werd knetterhard en opgezwollen.
Natuurlijk zou jij nu kunnen denken: yep sure... die gozùrr wil me gewoon proberen te fucken!!
Nou... sla dan bv eerst internet erop na en zie dat brandnetels ÈCHT gebruikt worden binnen bepaalde seans. Alleen is het (nog) niet zo bekend.
Het gloeien niet te heftig! (ÈRG prettig en ebt binnen een paar minuten weg).
Niet te vergelijken met op je hand,arm en/of been waar je bv soms de volgende dag nog last of jeuk van kan hebben.
Ik zou zeggen: probeer het, en laat het me op dit forum weten!!
NOGMAALS: voorop/bovenlangs en langs de zijkant van je eikel is het prettigst (is nml wel gevoelig maar wel dikker/stugger dan je huid), je piemel vind ik iets minder en tegen je zak steekt t meer dan dat het je geil maakt!!
Suc6 !!
Dat is ook het enige wat er in me opkomt. Ik vind dat hij een weekban moet krijgen voor deze wandaad.quote:
Duizenden mensen volgens Google.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Nog steeds niemand het geprobeerd?
Ow ik dacht dat je een zeer groot hard sm liefhebber wasquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Duizenden mensen volgens Google.
Maar sm trekt mij niet zo
Eeuwige respect en roem en misschien zijn er wat fokkers die een bijdrage willen doen? :pquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pox het volgende:
Wat krijg ik als ik 't doe incl. foto's?
Puur nieuwsgierigheid..
quote:
Dan zal je een echte FOK! beroemdheid zijnquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pox het volgende:
Wat krijg ik als ik 't doe incl. foto's?
Puur nieuwsgierigheid..
Haha, probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Cristal het volgende:
Wat is er zo lekker met tiger balm dan?
Kan iemand dat precies een beetje uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of beter nog ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOEN!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef Stout66 het volgende:
Na een periode van weeeeeken hier de (TSer) van dit subject
===========================================
Jemig de pemig zeg.... leeft dit nou nog???
Ik bedoel eigenlijk meer: nogstééds allemaal twijfel en andere shitverhalen over DAT IK HET MISSCHIEN WEL VERZONNEN HEB?!!! NEE DUS!!
IK heb dit W-E-R-K-E-L-I-J-K destijds ècht een aantal keer geprobeerd, en ja hij was binnen een paar tellen zo hard als staal.
Als zowat iedereen DAADWERKELIJK EN ECHT zo nieuwsgierig is wil ik (eventueel) wel die 3 foto's die ik toen geschoten heb publiceren.
En wat betreft een van de laatste reactie's waarin iem vertelde dat hij t wel eens zou gaan proberen.... ff een klein tipje:
dit is NIET MEER DE TIJD om brandnetels tegen te komen denk ik!!
Maar goed... ik zal de komende tijd wat meer (meerdere keren p/wk evt respons chechen.
Groet
STOUT66
(TS)
quote:
Om jouw nieuwsgierigheid op te wekken.quote:
srsly..wat een ontiegelijke kutkickquote:
me2quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver!!
Ik hoopte op de foto's van stout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |