Dat is ook het enige wat er in me opkomt. Ik vind dat hij een weekban moet krijgen voor deze wandaad.quote:
Duizenden mensen volgens Google.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Nog steeds niemand het geprobeerd?
Ow ik dacht dat je een zeer groot hard sm liefhebber wasquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Duizenden mensen volgens Google.
Maar sm trekt mij niet zo
Eeuwige respect en roem en misschien zijn er wat fokkers die een bijdrage willen doen? :pquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pox het volgende:
Wat krijg ik als ik 't doe incl. foto's?
Puur nieuwsgierigheid..
quote:
Dan zal je een echte FOK! beroemdheid zijnquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pox het volgende:
Wat krijg ik als ik 't doe incl. foto's?
Puur nieuwsgierigheid..
Haha, probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Cristal het volgende:
Wat is er zo lekker met tiger balm dan?
Kan iemand dat precies een beetje uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of beter nog ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOEN!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef Stout66 het volgende:
Na een periode van weeeeeken hier de (TSer) van dit subject
===========================================
Jemig de pemig zeg.... leeft dit nou nog???
Ik bedoel eigenlijk meer: nogstééds allemaal twijfel en andere shitverhalen over DAT IK HET MISSCHIEN WEL VERZONNEN HEB?!!! NEE DUS!!
IK heb dit W-E-R-K-E-L-I-J-K destijds čcht een aantal keer geprobeerd, en ja hij was binnen een paar tellen zo hard als staal.
Als zowat iedereen DAADWERKELIJK EN ECHT zo nieuwsgierig is wil ik (eventueel) wel die 3 foto's die ik toen geschoten heb publiceren.
En wat betreft een van de laatste reactie's waarin iem vertelde dat hij t wel eens zou gaan proberen.... ff een klein tipje:
dit is NIET MEER DE TIJD om brandnetels tegen te komen denk ik!!
Maar goed... ik zal de komende tijd wat meer (meerdere keren p/wk evt respons chechen.
Groet
STOUT66
(TS)
quote:
Om jouw nieuwsgierigheid op te wekken.quote:
srsly..wat een ontiegelijke kutkickquote:
me2quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver!!
Ik hoopte op de foto's van stout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |