seans?quote:
Dat is dan wel weer waar, de OP klinkt wat ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb begrepen dat tijgerbalsem ook heel stimulerend werkt
Ik heb zo het idee dat ik daar geen foto's van wil zienquote:
en dan een paar uur laten inweken? zodat er een theetje van kan worden getrokken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef seasushi het volgende:
ach, er zijn mensen (ws uit dezelfde seans) die gefermenteerde gemberwortel anaal of vaginaal inbrengen. (Figging )
Schijnt ook zo geweldig te zijn.....
gek genoeg is het haast ongeloofwaardig dat iemand niet weet waar ze groeien dan dat eimand ze over zijn eikel haaltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
Dan moet je googlen waar brandnetels groeien. Jongen toch! Mag jij eigenlijk wel alleen naar buiten van je moeder?
Diehard jongenquote:Ik kwam hervatte mijzelf en overdacht mijn dwaasheid.
En een stuk goedkoper/makkelijkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb inmiddels mijn vriendin de deur uitgezet, brandnetels is all you need.
Even wassen met dikke bleek, is de jeuk zo weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb een douche genomen. Mijn zaakje geschrobt. Mijzelf geweekt in bad.
Maar niets doet de jeuk verdwijnen.
Het jeukt nu nog.
En hoewel ik weet dat het niets zal uithalen is daar die onweerstaanbare drang om te krabben.
Ik ben bang dat ik het vel eraf krab.
Volgens mij gaat het nooit meer over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |