En dan hang je 'm erin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik maak er soms thee van, telt dat ook?
Maar vastbinden is dan ook wel heel fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:07 schreef gammatent het volgende:
[..]
GelukkigZodra er boeien om mijn polsen komen ziet de wereld er gewoon ineens net ff anders uit
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar vastbinden is dan ook wel heel fijn
En jij hapt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
TS trollt, hij wil gewoon dat mensen dit gaan proberen met als gevolg dat je eikel eraf zweert.
Wat een super bioloog...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef peterwashere het volgende:
oh mijn god, dat mensen denken dat dit echt kan!
het prikken van een brandnetel kan alleen al die nog aan de wortel zit! want anders is die dood en kan de plant die actie niet meer uitvoeren om met de kleine naaltjes aan de bladeren nog gif te injecteren
dus dat kut verhaal over dat ophalen kan niet eens!
geil je erop dat anderen dikke wonden aan zijn lul hebben ofzo?
Hahahahahahahahhahahaha mooie theorie.... Jammer dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef peterwashere het volgende:
oh mijn god, dat mensen denken dat dit echt kan!
het prikken van een brandnetel kan alleen al die nog aan de wortel zit! want anders is die dood en kan de plant die actie niet meer uitvoeren om met de kleine naaltjes aan de bladeren nog gif te injecteren
dus dat kut verhaal over dat ophalen kan niet eens!
geil je erop dat anderen dikke wonden aan zijn lul hebben ofzo?
quote:dat dusOp vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef Rickey het volgende:
zoek een vriendin en vergeet de brandnetels
quote:ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar ik weet wel dat ik me daarbij niets WIL voorstellen...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef Catch22- het volgende:
ik heb ook wel eens onvrijwillig iemand een dildo in zijn pisbuis zien drukken
quote:nou iemand die een dildo, iets minder breed dan zijn eigen penis, in zijn pisbuis drukt.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Rickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar ik weet wel dat ik me daarbij niets WIL voorstellen...
Ok hou maar opquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou iemand die een dildo, iets minder breed dan zijn eigen penis, in zijn pisbuis drukt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 03:39 schreef Stout66 het volgende:
ALLE JEMIG ZEG!!
ik heb wééééken geleden dit topic geplaatst!!
EN HEB DIT ÈGGGGT GEDAAN!!! JA!! EN HET WAS WEL LEKKER,PRIKKELDE ANDERS ALS DAT JE T OP JE ARM OF BENEN KRIJGT!! EN WELKE IMMITATIE BIOLOOG DENKT DAT BRANDNETELS NIET PRIKKEN ALS JE ZE HEBT GEPLUKT??? IK HEB ZE AAN T WATER GEPLUKT (ZO'N 5MIN VAN MN HUIS VANDAAN, DUS ZEG MAAR HOOGUIT 15MIN LATER STREEK IK DE BLADEREN OVER MN OPGEZWOLLEN EIKEL!!
GÉÉN VERWONDINGEN,GÉÉN BULLSHITT,GEEN MENSEN ERIN PROBEREN TE LUIZEN!!!
NIET OVER JE PIEMEL DUS, MAAR LANGS JE EIKEL!!!
En dat poëtische leuk/knap geschreven stukje over het gevoel dat "Satan z'n onderdanen kokende lava over je piemel uitstrooide"DAT is compleet verzonnen en overdreven!!
En ten slotte, ik wil BEST WEL de foto's die ik er toen van gemaakt heb plaatsen, maar dan krijgen we weer: wie zegt dat het ÈGGGT waar is?!!!
Het is eerlijk en echt waar, ben uiteindelijk op t idee gekomen omdat het soms ook binnen de BDSM wereld zou worden gebruikt!!
Jeetje zeg... ik was al weken niet meer geweest op dit forum en heb ook niet kunnen vermoeden dat het ZOVEEL tongen heeft losgemaakt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |