quote:
hoe was de buik?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:33 schreef zwartedoos het volgende:
al sinds 6uur wakker, pffmaja genoeg te doen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef formerjellybean het volgende:
langzaam wakker aan het worden
Nu voel ik me iig beter dan vannachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:50 schreef theKiD het volgende:
Geen idee hoe ik me voel of zou moeten voelen. Me verstand zegt dat ik verstandig ben geweest door naar huis te gaan ook al vroeg ze te blijven slapen, me gevoel zegt anders.. :-( Ik weet t niet meer..
Gezellig een dag de stad in en geld uitgeven. Moet nog schoenen hebben en een nieuw geurtjequote:
Hopelijk zet het niet door dan. Begon bij mij ook met keelpijn.quote:
ow herkenbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Miam het volgende:
hondsberoerd door iemand die mij vanochtend een mailtje stuurde.
Welke helft is weg?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
Jammer dat de plannen voor vanavond gehalveerd zijn..
Dankjequote:
aaaawwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de kamille thee en mijn magnetron beertje ligt lekker op buikje [ afbeelding ]
Ik slaap wat minder en mijn beertje is gevuld met lavendel dus hoop vanavond eens rustig te slapen
Dat had ik dus ook was meteen verliefd toen ik ze zag en toen gauw aangeschaft , helemaal leuk met die koude dagen .quote:
Wiii...wat liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de kamille thee en mijn magnetron beertje ligt lekker op buikje [ afbeelding ]
Ik slaap wat minder en mijn beertje is gevuld met lavendel dus hoop vanavond eens rustig te slapen
Die roze is lief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb de rozequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die roze is lief.Die wil ik!
![]()
OT: rustig en gelukkig: lekker op de bank met een goed boek en naast me een vriend die gitaar speelt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Underverse het volgende:
"OT; As the world turns kijken"
![]()
Hoe voel je je¿
Eh?quote:
nou ik voel me altijd relaxed als mijn dagelijkse soap kijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Underverse het volgende:
"OT; As the world turns kijken"
![]()
Hoe voel je je¿
M'n vriend zegt: 'Je hebt net een kruik gekocht.'quote:
McLeod’s Daughters kan er nog wel mee door.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou ik voel me altijd relaxed als mijn dagelijkse soap kijk
Ahh wat jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vriend zegt: 'Je hebt net een kruik gekocht.'![]()
Geen beer cadeau voor mij.
Het is allemaal mijn moeders schuldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
McLeod’s Daughters kan er nog wel mee door.Maar ATWT is natuurlijk gewoon bagger.
tis zo fout maar zo stiekem toch wel leuk, al erger ik me vaak doodquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn moeders schuld. Keek altijd mee en ben nooit gestopt
eej...had ff energie niet, vertel t later wel ok?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
Als een overloper, heb Ajax aangemoedigd maar ik ben heul niet voor Ajax.
Ze zet de meubels terug nadat ze ze aan de kant geneukt heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:24 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij had ze eerst seks en is ze nu meubels aan het verplaatsen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zet de meubels terug nadat ze ze aan de kant geneukt heeft.![]()
Oh want ik mag nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, door verschillende opmerkingen van mensen op fok en op msn, nu weer vrolijk.Denk dat ik nu ook wel weer naar bed kan, want het gebonk is gestopt. Moe.
![]()
wat???? toch niet wat ik even dacht toestraks.....quote:
ligt eraan wat je dachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:55 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat???? toch niet wat ik even dacht toestraks.....
watskeburt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ligt eraan wat je dacht![]()
OT:geschrokken, slapen kan ik nu wel weer shaken
Veel plezier vandaag!quote:
What the! Alweer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef zwartedoos het volgende:
krijg de schijt van al die inbraken hier
Zoiets jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel me beter als het weer buiten.
Die komt vast nog wel een leuke dikke neger tegenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef wildcardxxl het volgende:
Voel me beroerd, mijn dinnetje zojuist weg naar dusseldorf om 6 maanden naar Zuid Afrika te gaans tage lopen.....
doe mij maar 1 browniequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Toppunt van verveling. Boodschappen doen in de regen om cupcakes te bakken, terwijl er genoeg spul in huis is voor muffins & brownies
pff die verhalen van jouquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
Net weer een foto van hem gezien via Hyves via Jan zijn beste vriend , hem samen met broer en hem op outdoor stereo en ik ben weer![]()
Wel grappig want hij is precies zoals ik , hij houd helemaal niet van klef aanhalerig gedoe, je ziet die anderen dan juist heel erg zo zijn en hij heeft daar gewoon moeite mee.
Denk dat we door dat soort dingen juist ook wel zo klikken.
Sorry maar ik loop toch ook niet aan te vallen op hoe jij schrijft, als je er niet tegen kan lees je het toch niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
pff die verhalen van jouwho the fuck is Jan? We zijn geen bekende van je hoor, je schrijft alsof je t tegen je vrienden hebt
dat je niet zeurt valt nog over te twistenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry maar ik loop toch ook niet aan te vallen op hoe jij schrijft, als je er niet tegen kan lees je het toch niet.
Het is wat anders als ik steeds liep te zeuren , ben zo kwaad, voel me depri en bladibla.
Ga anders even de posts van anderen lezen als je zo aan mij stoort
goh hoe volwassen ben jij nu bezig, de andere heb ik er niet over gehoord dat het hun stoort . kom je aandachtstekort ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat je niet zeurt valt nog over te twistenHeb me heel lang ingehouden maar je schrijft behoorlijk irritant.
in andere topics zie ik ze genoeg klagen, en als er iemand aandacht tekort komt ben jij het welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
goh hoe volwassen ben jij nu bezig, de andere heb ik er niet over gehoord dat het hun stoort . kom je aandachtstekort ofzo.
al 2 weken niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:
Zwartedoos, jij klaagt ook al maanden over liefdesverdriet. Dus, laat anderen gewoon lekker ook posten.
quote:
Dat snap ik, maar dat kun je ook anders brengen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef zwartedoos het volgende:
het verschil is hoe bedoel ik meer. Dit is geen dagboek topic voor hele verhalen
FJB voelt zich nu vast ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef zwartedoos het volgende:
ben er ook klaar mee moest t effe kwijt, is toch een topic over hoe voel je je:
geirriteerd
1 laatste ding dit is nu precies WEL de bedoeling van dit topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry maar ik loop toch ook niet aan te vallen op hoe jij schrijft, als je er niet tegen kan lees je het toch niet.
Het is wat anders als ik steeds liep te zeuren , ben zo kwaad, voel me depri en bladibla.
Ga anders even de posts van anderen lezen als je zo aan mij stoort
quote:
Nou zie andere ook gewoon gerust vele verhalen houden . Je kan ook andere gewoon in hun waarde laten hoor en er gewoon over heen lezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef zwartedoos het volgende:
het verschil is hoe bedoel ik meer. Dit is geen dagboek topic voor hele verhalen
Tenzij je er uitdrukkelijk bij vermeldt hoe je je daar bij voelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
1 laatste ding dit is nu precies WEL de bedoeling van dit topicof leuke dingen mag ook. Maar geen verhalen van pietje en klaas en toen zei die dit en die dat
sommige dingen zijn gewoon te prive om hier neer te zetten, dan wil ik bv alleen even kwijt dat ik verdrietig ben of boos.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tenzij je er uitdrukkelijk bij vermeld hoe je je daar bij voelt.![]()
Ik bedoel, bij jou heb ik heel lang afgevraagd over wie je het had en wat het verhaal was. Bij FJB hoeft dat niet, ook wel prettig.
Snap ik. M'n post was ook niet zo serieus bedoeld. Maar soms is het juist wel fijn als er wat meer staat. Anders wordt het ook zo'n saai opsomtopic, waarbij iedereen over elkaars posts heen leest. Maar ik snap je punt wel. Heb het zelfs weleens met kennissen dat ze met namen gaan strooien en dat ik denk: mja, die ken ik dus helemaal niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon te prive om hier neer te zetten, dan wil ik bv alleen even kwijt dat ik verdrietig ben of boos.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:30 schreef DeepChord het volgende:
Volgens mij postte die zwartedoos hier ook wel eens over het feit dat ze een paar keer anoniem gebeld werd waarna snel opgehangen werd. Ook een hoog dagboek-gehalte..
OT: sollicitatiebrieven schrijven gaat niet mijn hobby worden..
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef zwartedoos het volgende:
Nog steeds geirriteerd, waarom bellen mensen geheim, laten de voicemail aangaan, en spreken dan vervolgens niks in
jij hebt zeker tijd over om die uitspraak te zoeken, jee zeg dat is bijna 6 maanden geleden!! Hoeveel topics heb je wel niet doorgespit?quote:
dat kan ik me nog herinneren ja dat irriteerde me omdat dat tien x die dag gebeurde ofzoquote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef francis998 het volgende:
Voelde me al kut nu nog erger. Broer van beste vriendin (gevoelsmatig een tante van me)van m'n ma is gestorven.
Dus nog een schepje klote voelen erboven op!
Je hebt te dikke tetten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef zwartedoos het volgende:
omg omg wat ik nu hoor van mn ex
haha nee hoor..iets wat mn vermoedens bevestigd...heel dubbel gevoel bij...maar nu moet ik echt gaan ben al te laatquote:
Nou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef zwartedoos het volgende:
Is dat net zoiets als de film Totoro?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Even een dip baal even van mezelf en van Borderline ga zo even afleiding zoeken met mangafilm Howl's moving castle
Is van diezelfde makers als Totoro en Spirited away.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de film Totoro?
Na Totoro ontdekte ik dat De Tovenaar van Oz ook Anime was. Wat is youtube toch geweldig.
Jeugdsentiment.![]()
tis wel de cliffhanger van de avondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou?
Dat zijn nou helemaal posts waar je niks mee kunt.
iets met ketel... en zwart.. zien...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef zwartedoos het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Even een dip baal even van mezelf en van Borderline ga zo even afleiding zoeken met mangafilm Howl's moving castle
waar niet van lief?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gefrustreerd![]()
Snap er geen klote van en dat kan ik niet hebben
Heerlijk tijdstp voor een drill tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:26 schreef Psalms het volgende:
drill in de morgen bluugh
[..]
waar niet van lief?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou?
Dat zijn nou helemaal posts waar je niks mee kunt.
OT: goed, lekker uit eten geweest, een nieuwe jas voor mij gekocht en schoenen voor m'n vriend. Zin in morgen, omdat er dan een vriendin uit Groningen een dag deze kant op komt!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
er zijn me dingen verteld over waar ie nu mee bezig is en dat bevestigd alleen maar dat ik m beter kwijt dan rijk ben, zo duidelijker?
![]()
OT:kater en mn pa komt zo gaten boren, auwa mn hoofdwel een leuke nacht gehad
Ja inderdaad , heb ze ook op verlanglijstje staan om even aan te schaffen. Ze maken hele mooie films.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:39 schreef zyx1981 het volgende:
[..]Studio Ghibli
Geen idee of je ze kent, maar veel andere van hun films zijn ook zeker de moeite waard! Laputa, castle in the sky; Princess Mononoke; Nausicaa of the valley of the winds, Totoro; Grave of th Fireflies, etc
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef candygirl het volgende:JARIG
en zo leuk kado gekregen, iig voor mij dan!
![]()
Verder gewerkt maar ziek naar huis gegaan dus vanmiddag in bed gelegen, gaat nu weer iets beter
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef candygirl het volgende:JARIG
![]()
Verder gewerkt maar ziek naar huis gegaan dus vanmiddag in bed gelegen, gaat nu weer iets beter
Kun je mooi tekenen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
lekker , net een goede mangasite gevonden, en daar ook boeken voor mangatekenen, kan ik straks weer wat verder met mangatekenen, heb al wat boeken , maar vind het leuk om bij te leren.
Erg leuk. Zelf ben ik bezig met leren van Donald Duck te tekenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
lekker , net een goede mangasite gevonden, en daar ook boeken voor mangatekenen, kan ik straks weer wat verder met mangatekenen, heb al wat boeken , maar vind het leuk om bij te leren.
Ik ben er ook wel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:17 schreef formerjellybean het volgende:
umm ja , heb een boel op mijn hyves staan en er zijn anderen die ze erg leuk vinden. Ik zal ze hier ook eens op het fotoboek zetten.
Het is wel een goede uitlaatklep.
Ze staan er nu dus op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel nieuwsgierig nahou zelf ook wel van tekenen
Gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef candygirl het volgende:JARIG
![]()
Ojeeee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef Miam het volgende:
spit in m`n rug. helse pijnen. waardeloos.
dankjewel..quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef francis998 het volgende:
voel me zwaar klote. Al het onprettige nieuws komt tegelijk![]()
Heb zo'n zin om te janken![]()
doe ik ook wel, maar het probleem is dat er een verandering op komst is, die voor mij nogal hevig is. Maar tegelijkertijd niet weet wanneer die verandering komt, en er constant aan herinnerd worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Misschien lucht dat idd ff op als je ff al je emoties de vrije loop laat...
Wat ga je doen dan vannacht? Bedoel, hoe kan ie waardeloos zijn/ worden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:42 schreef Voici het volgende:
Heel erg meh. Waardeloze dag gehad en nu een waardeloze nacht tegemoet.
Beetje stressen, en kan er meestal slecht van slapen. Resulteert in een uurtje of 2 slapen en de rest piekeren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan vannacht? Bedoel, hoe kan ie waardeloos zijn/ worden?
ow ja das klote... Dan zit je je maar in te houden omdat je die anderen niet wil laten merken dat je ergens mee zit... (wat mij nooit lukt). Sterkte...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
doe ik ook wel, maar het probleem is dat er een verandering op komst is, die voor mij nogal hevig is. Maar tegelijkertijd niet weet wanneer die verandering komt, en er constant aan herinnerd worden.
En de emoties gaan al de vrije loop, maar heel lichtjes. Omdat ik nu samen met andere mensen ben, maar ik weet dat wanneer ik alleen zal zijn, waarschijnlijk vanavond laat, dan gaat het echte pas komen
Je kan ook andere dingen doen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef Voici het volgende:
[..]
Beetje stressen, en kan er meestal slecht van slapen. Resulteert in een uurtje of 2 slapen en de rest piekeren.![]()
Je hebt grotendeels gelijk, alleen soms overheerst het piekeren. Zoals vanavond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef Underverse het volgende:
[..]
Je kan ook andere dingen doen...
OT: Uiter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |