quote:
hoe was de buik?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:33 schreef zwartedoos het volgende:
al sinds 6uur wakker, pffmaja genoeg te doen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef formerjellybean het volgende:
langzaam wakker aan het worden
Nu voel ik me iig beter dan vannachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:50 schreef theKiD het volgende:
Geen idee hoe ik me voel of zou moeten voelen. Me verstand zegt dat ik verstandig ben geweest door naar huis te gaan ook al vroeg ze te blijven slapen, me gevoel zegt anders.. :-( Ik weet t niet meer..
Gezellig een dag de stad in en geld uitgeven. Moet nog schoenen hebben en een nieuw geurtjequote:
Hopelijk zet het niet door dan. Begon bij mij ook met keelpijn.quote:
ow herkenbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Miam het volgende:
hondsberoerd door iemand die mij vanochtend een mailtje stuurde.
Welke helft is weg?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
Jammer dat de plannen voor vanavond gehalveerd zijn..
Dankjequote:
aaaawwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de kamille thee en mijn magnetron beertje ligt lekker op buikje [ afbeelding ]
Ik slaap wat minder en mijn beertje is gevuld met lavendel dus hoop vanavond eens rustig te slapen
Dat had ik dus ook was meteen verliefd toen ik ze zag en toen gauw aangeschaft , helemaal leuk met die koude dagen .quote:
Wiii...wat liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de kamille thee en mijn magnetron beertje ligt lekker op buikje [ afbeelding ]
Ik slaap wat minder en mijn beertje is gevuld met lavendel dus hoop vanavond eens rustig te slapen
Die roze is lief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb de rozequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die roze is lief.Die wil ik!
![]()
OT: rustig en gelukkig: lekker op de bank met een goed boek en naast me een vriend die gitaar speelt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Underverse het volgende:
"OT; As the world turns kijken"
![]()
Hoe voel je je¿
Eh?quote:
nou ik voel me altijd relaxed als mijn dagelijkse soap kijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Underverse het volgende:
"OT; As the world turns kijken"
![]()
Hoe voel je je¿
M'n vriend zegt: 'Je hebt net een kruik gekocht.'quote:
McLeod’s Daughters kan er nog wel mee door.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou ik voel me altijd relaxed als mijn dagelijkse soap kijk
Ahh wat jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vriend zegt: 'Je hebt net een kruik gekocht.'![]()
Geen beer cadeau voor mij.
Het is allemaal mijn moeders schuldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
McLeod’s Daughters kan er nog wel mee door.Maar ATWT is natuurlijk gewoon bagger.
tis zo fout maar zo stiekem toch wel leuk, al erger ik me vaak doodquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn moeders schuld. Keek altijd mee en ben nooit gestopt
eej...had ff energie niet, vertel t later wel ok?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
Als een overloper, heb Ajax aangemoedigd maar ik ben heul niet voor Ajax.
Ze zet de meubels terug nadat ze ze aan de kant geneukt heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:24 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij had ze eerst seks en is ze nu meubels aan het verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |