Dragen die mannen dat omdat ze het hip vinden of omdat het lekker loopt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef altootje86 het volgende:
mannen die vrolijk door de stad slenteren op crocs. my oh my... (al geldt dat ook voor vrouwen)
okee, ze zitten lekker, maar hou het lekker voor thuis!
en dikke gouden kettingen. ugh.
dat loopje komt doordat ze shotguns in hun broekspijp moeten verstoppen, weets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel veel gel in het haar, want dat staat lekker verzorgd. Ook als je gewoon een bloempotkapsel hebt, of krullen van nature. Hup, de halve pot erin.
En een raar wankster-loopje. Kijk eens goed op straat: geen enkele knul van 25 of jonger loopt nog normaal. Allemaal bedacht en bestudeerd nonchalant met naar buiten gekeerde voeten, deinende schouders en hanige kniebeweging, om te gillen.
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Rituals het volgende:
Mannen in hemden/tanktops.
[ afbeelding ]
Ik vind het verschrikkelijk. Ik heb nog nooit een man gezien waarbij ik het mooi vond staan. Helaas denken mannen daar te vaak anders overquote:
GIFquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Mylene het volgende:
JPG (nog steeds).
Logo's van merken op kleding.
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere *quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef trovey het volgende:
Alle rappermaniertjes en de blijkbaar daarbij horende kledingsstijlen laten we de manier van praten die daar blijkbaar bij moet horen ook niet vergeten.
JA! En drakenshirts = vaak van die bloezen(nee is écht geen overhemd te noemen) met korte mouwen, die veel te breed zijn.quote:
.JPG inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Mylene het volgende:
JPG (nog steeds).
Logo's van merken op kleding.
Tatoeage's, nog zoiets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
Ik heb meer vrouwen op me zitten dan vliegen op een Afrikaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere ** straat taal.. Mooie is wel, als ze dan even alleen zijn, praten ze ineens heel erg anders. Moet ik altijd wel een beetje om lachen.. Kansloos figuur, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
Of je boxer gewoon lager, de bouwvakkers decolleté is immers nog niet genoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
De eerste twee punten heb ik zelf ook. Ik ga m'n broek echt niet zo hoog optrekken.
Komt bijna niet meer voor aangezien we nu alleen maar boxers zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef neen het volgende:
[..]
Of je boxer gewoon lager, de bouwvakkers decolleté is immers nog niet genoemd.
Een kale kop én een dikke matquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
check m'n fobo, zoiets.quote:
Das toch niet kaal? Dat zijn stekels. Maar vind je dat matje echt mooi?quote:
nono, ben 3mm nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das toch niet kaal? Dat zijn stekels. Maar vind je dat matje echt mooi?
koop een riemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
De eerste twee punten heb ik zelf ook. Ik ga m'n broek echt niet zo hoog optrekken.
Of je koopt een broek in de correcte maat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
Je ziet vaak genoeg mannen die een riem om hebben die blijkbaar out of order is, want de broek bungelt nog steeds op half 7.quote:
Wat denk je dat ik geen riem om heb.quote:
sowieso als je gewoon loose fit underpants aanhebt boeit die shit niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik geen riem om heb.Zo'n hoog opgetrokken broek ziet er gewoon niet uit en boxer lager is ook geen optie want geen zin dat mensen m'n bilspleet zien.
Ik had ooit eens een collega die een sliert van ca. een meter had laten groeien en dat als een toefje over zijn kale plaatje had gedrapeerd. Als er dan een beetje wind was dan zag je dat toefje altijd omklappen. Gelukkig hebben we hem op een gegeven moment zover kunnen krijgen dattie die sliert heeft afgeknipt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef trovey het volgende:
Oh ja matjes...dat was al geen gezicht in de tijd dat het "in" was (80er jaren).
Verder mannen die kaal aan het worden zijn en dat willen compenseren met overkammen of door het haar extra lang te laten groeien langs de rand die er nog wel is (en dat dan als hoogtepunt ook nog in een staartje doen). Ik wil dan echt gillend wegrennen, tondeuze erover of, als je dat kan hebben, maar gewoon helemaal dat hoofd kaal. Kaal worden hoort bij de meeste mannen en de meeste vrouwen hebben er geen moeite me als het eenmaal zover is maar ga niet wanhopig iets proberen te behouden wat er niet meer is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Shit, het wachten was op iets wat ik in mijn kledingkast heb hangen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kut die heb ik ook wel.Kan maar beter nieuw spul halen.
Eens met je al je punten behalve:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Maitje het volgende:
Hoi![]()
Naar aanleiding van dit topic:
Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden...
Dacht ik, we noemen al de afknappers van de vrouwen, maar wat vinden de vrouwen dan echt niet kunnen bij mannen?
Natuurlijk staat de welbekende witte sokken als grote afgang.. maar er zijn vast nog meerdere afknapper bij mannen!
Dus vrouwen (en mannen) brand los!
Laat ik beginnen:
[x] Afgetrapte sportschoenen
[x] Boxer boven de broek uit
[x] Hawai blousjes
[x] Shirts met tekst of bandnaam erop
[x] Birkenstock's (teenslippers)
[x] Geverfd haar
[x] Piercings in het gezicht
[x] Van die petjes die half zo op het hoofd zitten...
Dat doe ik ook zeker niet, want ze staan me goed. Daarnaast is 'Zhe-Angel' rijp voor het gekkenhuis, dus misschien moet ik er juist wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wil niet zeggen dat je het meteen uit de kast moet flikkeren. Er zijn ook vrouwen die het wel mooi vinden
Die man wordt dan die sliert haar...je ziet echt de rest niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een collega die een sliert van ca. een meter had laten groeien en dat als een toefje over zijn kale plaatje had gedrapeerd. Als er dan een beetje wind was dan zag je dat toefje altijd omklappen. Gelukkig hebben we hem op een gegeven moment zover kunnen krijgen dattie die sliert heeft afgeknipt.
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Die man wordt dan die sliert haar...je ziet echt de rest niet meer.Waarom hebben toch nog steeds zoveel mannen het idee dat het iets oplost....nee je hebt geen haar meer op die plek op je hoofd ook al gooi je die pluk erover.
Ja van die managers met een strakke Hugo Boss aan en dan een double pulsar om waar de helft van het 'goud' afgesleten is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Croupouque het volgende:
Daarnaast valt het me altijd op hoeveel mannen een lelijk horloge om hebben.
Ik zou niet te hard lachen om mensen die in zichzelf praten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere ** straat taal.. Mooie is wel, als ze dan even alleen zijn, praten ze ineens heel erg anders. Moet ik altijd wel een beetje om lachen.. Kansloos figuur, denk ik dan.
Je bent dus óf een aziaat, óf een neger met afro, óf een headbangende metalhead?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
) Zo'n hoog opgetrokken broek ziet er gewoon niet uit
quote:
Dacht dat Gerard alleen aan haartransplantatie deed, maar heb me er niet echt in verdiept. (Vandaar ook dat hij zich kaal scheert voor een volgende transplantatie)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.
Dat shirt kan ook gewoon naar beneden getrokken worden, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Die eerste vind ik ook al niet kunnen omdat die gast bewust zijn shirt erop uitgekozen heeft
Dat doet het niet voor niets niet. En zo kan een shirt best vallen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat shirt kan ook gewoon naar beneden getrokken worden, neem ik aan?
Met van die typerende teksten, om iets doms te noemen "ik houd van bier" en dan op de achterkant "en vrouwen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
En shirts met text er op? Bijna iedere man draagt toch shirts met text erop?
Die shirts mogen inderdaad weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Met van die typerende teksten, om iets doms te noemen "ik houd van bier" en dan op de achterkant "en vrouwen", gewoon zo fout!
dubbelcheckquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Jurk het volgende:
Diepe v-hals shirtsDecolleté's zijn voor vrouwen.
Zichtbaar woest krullend borsthaar![]()
Combinatie van die 2 is helemaal funest
Echte mannen hebben borsthaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Jurk het volgende:
Diepe v-hals shirtsDecolleté's zijn voor vrouwen.
Zichtbaar woest krullend borsthaar![]()
Combinatie van die 2 is helemaal funest
Echte mannen scheren het niet weg. Maar sommige echte mannen hebben gewoon te weinig haargroei hoor.quote:
I stand corrected. Ik moet je hier gelijk geven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Gochme het volgende:
[..]
Echte mannen scheren het niet weg. Maar sommige echte mannen hebben gewoon te weinig haargroei hoor.
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Cherryblossom het volgende:
- Helemaal geen gel(oke sommige kapsels zouden met gel juist raar uitzien, maar sommige -nerdy- jongens hebben een kort kapsel dat nogal pluist en geen enkel model lijkt te hebben)
In je ogen smeer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?
'2quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Baggy broek en dan een stukje boxershort zien vind ik niks mis mee, liever dat dan een [imo] te hoge en strakke broek. Maar de broek moet niet volledig onder de bil hangen.
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, beidequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Baggy broek en dan een stukje boxershort zien vind ik niks mis mee, liever dat dan een [imo] te hoge en strakke broek. Maar de broek moet niet volledig onder de bil hangen.
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er allebei niet uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze dragen ook beide een riemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ze zien er allebei niet uitKoop gewoon een broek die past of draag een riem.
De riem is blijkbaar stuk, anders hing die broek vast niet zo laag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En ze dragen ook beide een riem![]()
![]()
Ik begrijp nooit hoe je je nog enigzins normaal kunt voortbewegen als de broek zo enorm laag hangt. Oh wacht...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.. dat moet gewoon niet lekker zitten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe je je nog enigzins normaal kunt voortbewegen als de broek zo enorm laag hangt. Oh wacht...
dat zijn twee dingen. bedoel je dat een polo zowiezo op de naakte huid moet? Of da5t het geen wit mag zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef EvanStone het volgende:
Oh ja nog een, wit t-shirt of witte longsleeve onder polo.
Zelfs bij PvdA'ers?quote:
Mee eens! Baggy broeken zijn goed, maar ze moeten niet TE laag hangen. Volgens mij zag ik ook ergens gouden kettingen staan. Dat vind ik ook echt niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef pasopikbijt het volgende:
inderdaad de te laag hangende- of te grote broeken.
ik vind het echt niet aantrekkelijk om naar zo'n lege kontruimte met een felgekleurde Björn Borg boxer erboven te kijken hoor!
En om dan nog maar te zwijgen over de manier waarop ze lopen met hun broek zo op hun knieën..
Even een vraagje... Waarom kijken mensen op bandfoto's bijna altijd allemaal de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?
Misschien ligt het een beetje aan de leeftijdscatagorie vd meisjes/vrouwen? Alhoewel ik ook 16 ben, maar je hebt altijd uitzonderingen. :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik zie hier veel punten terug waaraan de zogenoemde mooiboys voldoen. Toch hebben die over het algemeen niet te klagen over vrouwelijke aandacht volgens mij.. de vrouwen op FOK! die hier reageren zijn dus niet zo representatief
Goed punt, te dom om de functie van een riem te begrijpen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En ze dragen ook beide een riem![]()
![]()
Die vrouwen vallen dan weer in de niet doen-categorieen van hetzelfde topic maar dan over vrouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hmm.. Volgens mij scoor ik vrij aardig. Heb enkel 1 tanktopje voor in de zomer en enigzins afgetrapte sneakers heb ik momenteel ook (maar denk niet dat ik daar mooier van wordt ofzo. Poets ze ook altijd netjes, maar heb nog geen zin gehad om nieuwe te gaan kopen).
Ik zie hier veel punten terug waaraan de zogenoemde mooiboys voldoen. Toch hebben die over het algemeen niet te klagen over vrouwelijke aandacht volgens mij.. de vrouwen op FOK! die hier reageren zijn dus niet zo representatief
Omdat het geen familie kiekjes zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Even een vraagje... Waarom kijken mensen op bandfoto's bijna altijd allemaal de verkeerde kant op?
heyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het keyword is: variatie!
(zeg ik als man).
Een keer een band-shirt kan best, maar draag er dan niet de volledige hippie outfit bij.
Een keer een lage v-hals, prima. Maar dan niet de skinny jeans en gladde schoentjes eronder.
Baggy broek? Kan best leuk zijn, mits gecombineerd met een fatsoenlijk overhemd.
En zo kom je er wel toch?
Oh btw: dat laat ook gelijk zien wat die vrouwen hier ook aangeven: denk er overna voordat je de deur uitstapt. Scheelt een hoop
Onder een baggy broek hoeft toch niet persé een fatsoenlijk overhemd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het keyword is: variatie!
(zeg ik als man).
Een keer een band-shirt kan best, maar draag er dan niet de volledige hippie outfit bij.
Een keer een lage v-hals, prima. Maar dan niet de skinny jeans en gladde schoentjes eronder.
Baggy broek? Kan best leuk zijn, mits gecombineerd met een fatsoenlijk overhemd.
En zo kom je er wel toch?
Oh btw: dat laat ook gelijk zien wat die vrouwen hier ook aangeven: denk er overna voordat je de deur uitstapt. Scheelt een hoop
nee natuurlijk niet. maar je ziet vaak dat baggy broeken gelijk staan aan van die mensen die dan alles zo baggy hebben. dat vind ik dan weer niks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onder een baggy broek hoeft toch niet persé een fatsoenlijk overhemd?
Ho ho we hebben pas 6 1/2 pagina gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:15 schreef Fusionfreak het volgende:
Mijn kleurige (meestal zelfmaak) kleedstijl wordt hier nergens genoemd, dan doe ik het volgens dit topic dus goed.
Of een gele aantrekken 'zodat ze origineel zijn'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:48 schreef Dinus het volgende:
Mannen in rode of oranje "vrijetijds-pantalons"
Oh ja, da's ook een hele erge. Met zo'n ding zeg je echt iets van "Ja ik wou stoer doen en mezelf profileren als speciaal maar ik was te dom om te beseffen dat dit zo doorsnee is dat het station Uitgekauwd reeds uit zicht was toen de naald mijn huid voor de eerste keer raakte". Echt zo ontzettend inspiratieloos en mislukt...quote:
Zoals ik in mijn post al vermeldde.. dat heb je tegenwoordig toch met diertjes die een tijdje in waren (dolfijntjes en vlindertjes enzo) en nu ook weer met die sterren.. Zo inspiratieloos als de neten..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja, da's ook een hele erge. Met zo'n ding zeg je echt iets van "Ja ik wou stoer doen en mezelf profileren als speciaal maar ik was te dom om te beseffen dat dit zo doorsnee is dat het station Uitgekauwd reeds uit zicht was toen de naald mijn huid voor de eerste keer raakte". Echt zo ontzettend inspiratieloos en mislukt...
Een functionele heet toch geen sjaaltje, maar gewoon sjaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als in dun zijde vrouwensjaaltje, of gewoon functioneel?
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:57 schreef electronique het volgende:
1. veel gel in het haar
2. glad geschoren
3. petjes
4. nikes
ik had het over het gezicht eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mond
Ook alleen iemand met een voetbal plaatje als avatar kan zo'n opmerking makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mond
*kuch*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
Mijn vriend zou me wat aan doen als ik me helemaal zou scheren.... dan heeft ze altijd het gevoel alsof ze met een klein jongetje in bed ligt... terwijl ze borsthaar juist stoer, zwoel en mannelijk vind.
Dus, hup, naar bed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
ohjee.... de tijd begint zijn tol te eisen!
waar woon je in godsnaam???? Ik zie ze hier niet..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
- gel / of mannen die een stijltang gebruiken
[...]
- ijsbeershirts
Okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Overigens scheer ik het zaakje ook nooit.. trim het alleen geregeld
Er zijn ook vrouwen die borsthaar vies vinden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ook alleen iemand met een voetbal plaatje als avatar kan zo'n opmerking maken![]()
Mijn vriendin zou me wat aan doen als ik me helemaal zou scheren.... dan heeft ze altijd het gevoel alsof ze met een klein jongetje in bed ligt... terwijl ze borsthaar juist stoer, zwoel en mannelijk vind.
Ohja... en een balzak hoef je niet persé op te gaan sabbelen
Ik heb een keer mannen gezien die van die bruine korte laarzen aan hadden met hun spijkerbroek er zo half in/uit en dat stond best sexy! Beetje out back jack look..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Vrouwelijke laarzen. Ik zweer het, een jongen uit m'n klas had het lef om een keer met laarzen te komen opdagen, en hij droeg dan zijn broek in z'n schoenen!![]()
Volgens mij denkt geen enkele man dat hij daar mooier/aantrekkelijker van wordt... vooral van je eerste puntje niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Maitje het volgende:
Owja, ik had nog wat:
[x] Bierbuikjes
[x] Naar zweet stinken gemengd met axe deo..
De topictitel lezen is toegepaste wiskunde voor sommigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Volgens mij denkt geen enkele man dat hij daar mooier/aantrekkelijker van wordt... vooral van je eerste puntje niet.
Haha de 'Hiswa look'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:00 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Of een gele aantrekken 'zodat ze origineel zijn'![]()
![]()
Woon in Bergen NH... er lopen er hier nogal wat helaas
Trui om je schouders. Ook zo een.
Jij valt zeker op Chinezen die hun leven lang een glad babygezicht behouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef Charmian het volgende:
Grillz en andere bling bling
piercings
zo'n kralenkettinkje die strak om z'n strot zit
volle baard
zware bakkebaarden
zo'n gek sikje onder z'n onderlip
andere rare sikjes met of zonder staartjes/vlechtje (ok ik hou gewoon niet van gezichtsbeharing, stoppels kunnen nog net)
te lang haar (nog erger: in vlecht of paardestaart)
overmatig Labello-gebruik (van die glimmende wijvenlipjes)
shirtjes met afgeknipte mouwen
Nee, want die kunnen ook geen stoppeltjes kweken en laten doorgaans wat er kan groeien ook groeien tot een meter lang (1 zo'n griezelige dikke zwarte haar die als je geluk hebt ook nog uit een wrat groeit brrrrrr)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef Gochme het volgende:
[..]
Jij valt zeker op Chinezen die hun leven lang een glad babygezicht behouden.
Verwijder 'm dan, anders denken mensen dat je ook een herzenloze troela bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Koeketrommel het volgende:
Een groen/paars/roze shirt met een geel/oranje vestje en goud/zilver/gele nikes.
Zo'n kleurenbom. Het liefst met de voorkant van het haar een beetje naar voren gekamt en de rest omhoog ge-gelt.
Ik heb zo iemand op hyves, die heeft een verschrikkelijke foto keer op keer met 450 respect en reacties als "wejoo dese boy verdiient zekur R&R vrienddd![]()
![]()
![]()
![]()
"
Of een moedervlek. :kots:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, want die kunnen ook geen stoppeltjes kweken en laten doorgaans wat er kan groeien ook groeien tot een meter lang (1 zo'n griezelige dikke zwarte haar die als je geluk hebt ook nog uit een wrat groeit brrrrrr)
Het is vaak zo'n schrik als deze mannen zich opeens wel scheren. Nou ja, misschien hebben zij dan wel inzicht waar ze mooier van wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Gochme het volgende:
[..]
Of een moedervlek. :kots:
Maar verder vind ik een baard niet heel hinderlijk bij sommige mannen. Het moet je alleen wel staan.
Sowieso moet iedereen maar doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Dat is soms je baard 3 maanden niet aanraken en soms elke ochtend scheren. Net waar je zin in hebt he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is vaak zo'n schrik als deze mannen zich opeens wel scheren. Nou ja, misschien hebben zij dan wel inzicht waar ze mooier van worden
Jij valt op jongens?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef fs180 het volgende:
Te grote merkletters
"piloten zonnebril"
guido koppen met bijhorende creme
En wat zegt dat nu over jou denk je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Koeketrommel het volgende:
Een groen/paars/roze shirt met een geel/oranje vestje en goud/zilver/gele nikes.
Zo'n kleurenbom. Het liefst met de voorkant van het haar een beetje naar voren gekamt en de rest omhoog ge-gelt.
Ik heb zo iemand op hyves, die heeft een verschrikkelijke foto keer op keer met 450 respect en reacties als "wejoo dese boy verdiient zekur R&R vrienddd![]()
![]()
![]()
![]()
"
Niks van aantrekken... veruit de meeste vrouwen worden dolverliefd op een kerel die aan bijna alles voldoet waarvan ze vorige week nog zeiden: vreeeeeeeeselijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef itay het volgende:
mooi hoe veel vrouwen in dit topic aan de ene kant zeggen dat ze graag een man zien die gewoon draagt waar die zin in heeft, zonder dat het helemaal doordacht is, om vervolgens met een hele waslijst aan te komen van dingen die wel en niet kunnen.
Maar het is fijn om te zeggen dat het ergens anders aan ligtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niks van aantrekken... veruit de meeste vrouwen worden dolverliefd op een kerel die aan bijna alles voldoet waarvan ze vorige week nog zeiden: vreeeeeeeeselijk.
Ligt aan de kerel.
Ik vind een overhemd met een trui erover helemaal niet lelijk. Maar overigens wel met een goed overhemd, een goede trui, en op de goede jongenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het is fijn om te zeggen dat het ergens anders aan ligt![]()
Mannen met BB-boxers, geruite broeken, overhemden met een trui eroverLang achterover gekamd haar, neppe snorretjes, 3 haren als baard, 3 knoopjes los moeten doen voor het showen van beide borstharen. Echt sneu.
En het zit ook nog verdomd lekker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik vind een overhemd met een trui erover helemaal niet lelijk. Maar overigens wel met een goed overhemd, een goede trui, en op de goede jongen. Want het kán er soms lelijk uitzien
Maar overmatig borsthaar is ook weer niet goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren, zo fucking lelijk en irritant.
Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren, zo fucking lelijk en irritant.
Ik heb vorige week voor het eerst in men leven een hemd gekocht wat mij wel goed stondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Rituals het volgende:
[ afbeelding ]
als je er enigszins vlot bij wenst te lopen wel ja... elitair geleuter doet daar echt niets aan af...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Want een polo hoort over je broek te hangen, bedoel je, pauper?
Heeft niets met elitair te maken. Een polo hoort gewoon in de broek. En als het een modieuze polo is, ziet dat er hartstikke vlot uit, joh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
als je er enigszins vlot bij wenst te lopen wel ja... elitair geleuter doet daar echt niets aan af
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Een polo hoort gewoon in de broek.
Modieus? Zoals wat?quote:En als het een modieuze polo is, ziet dat er hartstikke vlot uit, joh.
Dit dus! Kerels met een fonkelende oorbel ter grootte van een kers. Echt, what are they thinking.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:19 schreef friekin_ het volgende:
Mannen met sieraden, dus kettinkjes, armbandjes, ringen. Gatverdamme.
Verder is veel gel blech evenals een overdaad aan geurtjes.
Logischquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat het geen familie kiekjes zijn
En de kraag omhoog zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Een polo hoort gewoon in de broek. En als het een modieuze polo is, ziet dat er hartstikke vlot uit, joh.
Het is mijn stiefbroerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En wat zegt dat nu over jou denk je?
ik verbaasde me over de nieuwe RL-reclame, waarin alle 4 de modellen met kraag omhoog liepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:34 schreef Aryawn het volgende:
Ik ben een man, maar ik moet altijd een beetje gniffelen om jongens die stoer denken te zijn als ze het kraagje van een polo of overhemd omhoog doen.
Zoals mijn jongere broer, perfecte voorbeeld van dingen die ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je ziet vaak genoeg mannen die een riem om hebben die blijkbaar out of order is, want de broek bungelt nog steeds op half 7.
J-style?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Zoals mijn jongere broer, perfecte voorbeeld van dingen die ikvind bij mannen. Broek op de knieën, zelfs met riem en daaronder felgekleurde boxers van J-Style... En zo'n vreemd 'opgebolt' petje wat ergens op zijn hoofd slingert.
Oh ja, dat is ook een erge. Laatst stond ik in een tuincentrum, kwam er echt zo'n ontzettende boerenlul langslopen, het type dat zichzelf niet kan aankleden zeg maar. En daar liep ie dan met zijn melkboerenhondenharses in zijn roze polo met zijn pens, en het kraagje omhoog. Zijn uitgezakte vriendin ernaast had m voor hem omhooggezet, 100% zeker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:34 schreef Aryawn het volgende:
Ik ben een man, maar ik moet altijd een beetje gniffelen om jongens die stoer denken te zijn als ze het kraagje van een polo of overhemd omhoog doen.
Ik vind ze juist te gek staan, maar je moet wel het juiste figuur ervoor hebben en dat hebben de meeste mannen (ook vrouwen) helaas niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef Drinky het volgende:
Oja, skinnyjeans. Wat een kutbroeken zeg
GTL BABYquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik voldoe aan geen van de punten die ik in dit topic lees en toch heb ik geen vrouwen als vliegen op een afrikaan om mee heen
Als vrouwen afknappen op al de genoemde punten hoe komt het dat al deze stereotype gasten toch vrouwen hebben ?
Swagger.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik voldoe aan geen van de punten die ik in dit topic lees en toch heb ik geen vrouwen als vliegen op een afrikaan om mee heen
Als vrouwen afknappen op al de genoemde punten hoe komt het dat al deze stereotype gasten toch vrouwen hebben ?
ok dat is ongeveer 50% de andere helft weet niet eens wat het woord betekend.quote:
Die overdreven gladde sportschoolspieren niet nee, ik heb liever een vent met echte spieren van het werken en dan nog een beetje molligheid eromheen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef Mylene het volgende:
Gespierd zijn, strak buikje. Hou ik totaal niet van.
Omdat iedereen hier wat anders roept en je daardoor juist kunt concluderen dat wat de één mooi vindt, de ander heel lelijk kan vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Steve-O het volgende:
Hehe, ik loop op die manier zonder dat ik er wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Rare macho manier van (ingestudeerd) lopen, van hier kijk mij eens stoer doen
Kan soms wel. Maar ik heb een keer een jongen aan zijn boxer getrokken (hij deed irritant), hij wist niet hoe snel hij z'n broek moest optrekken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Eens met je al je punten behalve:
Boxer uit de broek vind IK zwaaaaaaar sexy
Jawel. Sexay.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:28 schreef MaLo het volgende:
- V hals t shirts. Ze staan gewoon nooit. Niet bij jongens met een kaal kippenborstje en niet bij mannen met een brede behaarde borstkas.
Je bedoelt die schoenen die zo glimmen dat het niet eens meer op een lak lijkt maar eerder denkt dat ze geplastificeerd zijn? In dat geval, 100% gelijk!quote:
Goed toch? Dan heeft iedere man wel een kans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dit topic bewijst maar eens dat er amper dingen zijn die bij een man unaniem lelijk gevonden worden.
Omdat innerlijk ook uiteindelijk door slag gevend isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Steve-O het volgende:
Deze opmerking bewijst eerder dat je zelf weinig creatief en inspiratieloos bent wat betreft kleding. Mij kunnen ze hier nergens op een van deze zaken betrappen, op het volledig omhoog knopen van een polo na in een enkele post.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dit topic bewijst maar eens dat er amper dingen zijn die bij een man unaniem lelijk gevonden worden.
Zelfs in mijn schandelen op witte sokken, ben ik als beste getest!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze opmerking bewijst eerder dat je zelf weinig creatief en inspiratieloos bent wat betreft kleding. Mij kunnen ze hier nergens op een van deze zaken betrappen, op het volledig omhoog knopen van een polo na in een enkele post.
Hihi...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Mij kunnen ze hier nergens op een van deze zaken betrappen, ...
Mag ik daar een wolkje logica in aub?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze opmerking bewijst eerder dat je zelf weinig creatief en inspiratieloos bent wat betreft kleding. Mij kunnen ze hier nergens op een van deze zaken betrappen, op het volledig omhoog knopen van een polo na in een enkele post.
Fleece maakt je zo lekker heerlijk statisch geladen. Als je dan zoent vliegt gelijk de vonk over!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Marouska het volgende:
Fleece. En fleece-truien. Op mannen, en op vrouwen. Godjannogaantoe, fleece is me toch een potje lelijk...
Rondje fietsen op onze matchende fietsen met matchende fleece truien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Marouska het volgende:
Fleece. En fleece-truien. Op mannen, en op vrouwen. Godjannogaantoe, fleece is me toch een potje lelijk...
En matchende regenjassen, sportpakjes....you name it.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rondje fietsen op onze matchende fietsen met matchende fleece truien?
Ohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Je hebt nu ook bij de H&M en dat soort winkels van die hele strakke, dunne katoenen vestjes hangen voor mannen.
Met zo'n enorme V-hals en dan verder met knopen.
Ik vind het zo gay.
En verder:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Je hebt nu ook bij de H&M en dat soort winkels van die hele strakke, dunne katoenen vestjes hangen voor mannen.
Ik vind het zo gay.
Typhoon op LLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
dat heet een cardigan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
5 jaar terug werd je raar aangekeken met een v-hals, niemand droeg anders dan ronde halzen. En nu staat het plots op het uitkots lijstjequote:
als je er nog een wit v hals tshirt onder hebt, en geen gigantische bos borsthaar heeft een vhals wel meer sexappeal dan een gewoon tshirt. je moet er ook wel het lichaam voor hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
smeer ik de bammetjes, doe jij de koffie in de thermoskan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rondje fietsen op onze matchende fietsen met matchende fleece truien?
Het was een opluchting om te merken dat het ook anders kanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef itay het volgende:
[..]
5 jaar terug werd je raar aangekeken met een v-hals, niemand droeg anders dan ronde halzen. En nu staat het plots op het uitkots lijstje
dat vind ik nou juist een heel mooi vest voor een vent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
dat mag hoor, ik moet zelf ook toegeven dat ik zelf meer v-halzen in mn kast heb dan ronde halzen, maar ik dacht dat je probeerde duidelijk te maken dat ronde halzen not done waren in jou ogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef broun. het volgende:
[..]
ja tis wel okay... maar ik zie veel veel veel liever V-halzen (:
Idd! Nu zie je tenminste iets van de borstkas van een man, ipv dat het verborgen zit achter zo'n knellend rond halsje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Het was een opluchting om te merken dat het ook anders kan
hehe, ja ieder zn ding. Een redelijk strakke, witte, ronde hals is in mijn ogen nog altijd het perfecte t-shirt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Het was een opluchting om te merken dat het ook anders kan
Elke man moet minimaal 1 goedzittende cardigan in z'n kast hebben hangen. Die van de H&M zijn wel dun en snel te strak. Maar een goedzittende cardigan isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
Nee, echt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Elke man moet minimaal 1 goedzittende cardigan in z'n kast hebben hangen. Die van de H&M zijn wel dun en snel te strak. Maar een goedzittende cardigan is
Kun je ook jouw beweegredenen vertellen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Markster het volgende:
check
als sinds me 13e ofzo
de rest niet
waarom wil je dat mensen je ondergoed zien, in godsnaam?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Markster het volgende:
check
als sinds me 13e ofzo
de rest niet
hoeft niet, ik draag er namelijk een shirt overheen. Het zit gewoon beter, omdat me broek anders me fallus afknelt. Ik hou niet van die hoge strakke broeken. Baggy ftw.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
waarom wil je dat mensen je ondergoed zien, in godsnaam?
Klopt. Bij mij staat het heel goed, afgaande op de reacties van vrouwenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, echt.
Ik vind het vreselijk.
Geloof alleen dat ik de enige ben.
Aaahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het zo gay.
[ afbeelding ]
Mannen met G-Star jasjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:56 schreef Renesite het volgende:
2e pagina gehad.
Maar WAT is er mis met korte mouwen overhemden?
V-halzen zijn ook wel mooi!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
AaahGeweldig zulke vesten!
V-halzen vind ik geweldig, zo sexy
Het is gewoon geen porem. Wellicht bij een klein deel van de mannelijke populatiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:56 schreef Renesite het volgende:
2e pagina gehad.
Maar WAT is er mis met korte mouwen overhemden?
Ik vind het netter dan een lange overhemd opgekruld omdat het best warm is op het werk. Om eventjes netjes voor de dag te komen -vind ik- dat het wel kan. Maar buiten op straat draag ik dan wel weer liever een t-shirt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is gewoon geen porem. Wellicht bij een klein deel van de mannelijke populatie
Zoek een vent met een enigszins noemenswaardige borstkas.... Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Marouska het volgende:
[..]
Idd! Nu zie je tenminste iets van de borstkas van een man, ipv dat het verborgen zit achter zo'n knellend rond halsje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef Markster het volgende:
[..]
hoeft niet, ik draag er namelijk een shirt overheen. Het zit gewoon beter, omdat me broek anders me fallus afknelt. Ik hou niet van die hoge strakke broeken. Baggy ftw.
Hoppa, weer twee smoesjes om niet te hoeven toegeven dat het raar is om met je ONDERbroek boven je broek uit te lopen. Als je zo loopt kruipt je onderbroek namelijk op (zichtbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:27 schreef n8n het volgende:
Ik heb mijn boxer ook net een stukje boven mijn broek, de rand van mijn broek op mijn lijf is tegenstrijdig met mijn gevoel voor comfort
Nog erger zijn nephorloges. Meestal is het ook meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Croupouque het volgende:
Van die overgeparfumeerde mannen van veertig met colbertjes en een sjaal, die zouden ze voor straf voorgoed in een cel zonder daglicht moeten gooien waar 24 uur per dag keihard de muziek van Marco Borsato gedraaid wordt. Daarnaast valt het me altijd op hoeveel mannen een lelijk horloge om hebben.
Je bedoelt ambtenaren? Bij voorkeur dan een overhemd met 2 borstzakken, flodderig stropdasje, gecombineerd met spijkerbroek en "nette" schoenen met rubberen spekzolen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is gewoon geen porem. Wellicht bij een klein deel van de mannelijke populatie
En hoekige neus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bedoelt ambtenaren? Bij voorkeur dan een overhemd met 2 borstzakken, flodderig stropdasje, gecombineerd met spijkerbroek en "nette" schoenen met rubberen spekzolen.
shirt valt erover heen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Hoppa, weer twee smoesjes om niet te hoeven toegeven dat het raar is om met je ONDERbroek boven je broek uit te lopen. Als je zo loopt kruipt je onderbroek namelijk op (zichtbaar), ook niet lekker voor je fallus. Plus er zijn ook normale broeken dan "hoge strakke broeken". Er zijn een miljard mannen die die wel kunnen vinden en dan ook niet met tranen in de ogen beweren dat ze toch zoooo last hebben van die broekband op hun tere huidje.
Bottom line: zeg dan gewoon dat je het mooi vindt of meedoet met de rest, dan kun je het nog op smaak gooien
Men ziet er niks van, het gaat ook om een centimeter ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Hoppa, weer twee smoesjes om niet te hoeven toegeven dat het raar is om met je ONDERbroek boven je broek uit te lopen. Als je zo loopt kruipt je onderbroek namelijk op (zichtbaar), ook niet lekker voor je fallus. Plus er zijn ook normale broeken dan "hoge strakke broeken". Er zijn een miljard mannen die die wel kunnen vinden en dan ook niet met tranen in de ogen beweren dat ze toch zoooo last hebben van die broekband op hun tere huidje.
Bottom line: zeg dan gewoon dat je het mooi vindt of meedoet met de rest, dan kun je het nog op smaak gooien
Ik ben zelf een man.... en ik deel je mening volledig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, echt.
Ik vind het vreselijk.
Geloof alleen dat ik de enige ben.
gewone V-hals is niet zoveel mis mee, alleen die diep uitgesneden dingen, gadverredammequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben zelf een man.... en ik deel je mening volledig!
Die V halsjes zijn echt het toppunt van een homo shirt![]()
Alsof die jongetjes willen showen met hun drie sprietjes borsthaar en daar zo'n lelijke V hals voor nodig hebben?
Tevens zou mijn vriendin me echt wat aan doen als ik met een V hals thuis zou komen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef Markster het volgende:
[..]
gewone V-hals is niet zoveel mis mee, alleen die diep uitgesneden dingen, gadverredamme!
Zelfs al heb je een gigantische borstkas, vind ik het nog lelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan ook nog bij zo'n strak vestje met knopen.
Het is om te huilen.
Edit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan ook nog bij zo'n strak vestje met knopen.
Het is om te huilen.
Ongeacht wat mooi is en wat niet, wat een aanstelster, word er een beetje droevig van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
PS: M'n vriendin is een keer achter in een zaal gaan staan tijdens een concert omdat de zanger een lage V hals aan had..... en ze kon het simpelweg niet aan zien![]()
Mwah.... ze was er door een paar vriendinnen heen gesleept, en vond de muziek per definitie al niets.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Ongeacht wat mooi is en wat niet, wat een aanstelster, word er een beetje droevig van.
Die vestjes zijn gewoon gay.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een gigantische borstkas, vind ik het nog lelijk.
Dat veranderd de zaak alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mwah.... ze was er door een paar vriendinnen heen gesleept, en vond de muziek per definitie al niets.
Echter toen er ook nog een Mika achtig figuur het podium op bleek te komen.... knipogend naar alle meiden vooraan met een arrogantie tot achter in de zaal.... kon ze het niet meer aanzien.
Dat soort personen erger ik me zelf ook altijd behoorlijk aan
Definieer 'normaal'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die vestjes zijn gewoon gay.
Mannen moeten geen strak zittende dingen aandoen, geldt ook voor t-shirts.
Nou bedoel ik niet dat ze maar in oversized kleding moeten gaan lopen, maar gewoon iets wat normaal valt.
Idd... kleding die nauw sluit vind ik mooi. Overdreven strak vind ik ook niks.quote:Definieer 'normaal'
Een shirt wat goed valt, niet te strak zit en niet te wijd.quote:
Nauwsluitende kleding is ook okee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Idd... kleding die nauw sluit vind ik mooi. Overdreven strak vind ik ook niks.
Als ik zeg nauw sluitend, bedoel ik wel iets nauwer dan dit... Tenminste op de schouders, maar eigenlijk sowieso wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een shirt wat goed valt, niet te strak zit en niet te wijd.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Hmm voor mij hoeft het niet heel erg veel strakker te zitten bij een man.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als ik zeg nauw sluitend, bedoel ik wel iets nauwer dan dit... Tenminste op de schouders, maar eigenlijk sowieso wel.
Het moet ook niet veel losser dan dat plaatje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:02 schreef n8n het volgende:
Ik heb het ook wat aansluitender dan dat, maar dat hoeft niet perse aan dat t-shirt te liggen. Losse kleding associeer ik met IT-papa's
Dan is het een ander verhaal ja. Echt strak hoeft een lichaam trouwens niet te zijn... Je verhoudingen moeten kloppen, en dan zie je van een kleine strakheids deficientie niets meer... Maar een buikje, ja... Dat zie je wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm voor mij hoeft het niet heel erg veel strakker te zitten bij een man.
Tenzij hij echt een strak lijf heeft, maar veel mannen/jongens kunnen nauwe kleding ook niet hebben, staat vaak een buikje in.
Oke.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Ok, op mijn school loopt deze kerel rond.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cybergothic
Ik zag dit topic en typte in op google fluor gothic.. en het is gewoon de kerel die op mijn school rondloopt!
80% van vrouwelijk FOK! zou deze man geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Rituals het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
80% van vrouwelijk FOK! zou deze man geven.![]()
Met de FOK!sters? Heb er niet veel gehad, dus geen idee, maar typisch veilig achter de pc gelul van vrouwen die de eenzame avonden wegdrinken met rose.quote:
Hij is wel lekker ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met de FOK!sters? Heb er niet veel gehad, dus geen idee, maar typisch veilig achter de pc gelul van vrouwen die de eenzame avonden wegdrinken met rose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |