Dragen die mannen dat omdat ze het hip vinden of omdat het lekker loopt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef altootje86 het volgende:
mannen die vrolijk door de stad slenteren op crocs. my oh my... (al geldt dat ook voor vrouwen)
okee, ze zitten lekker, maar hou het lekker voor thuis!
en dikke gouden kettingen. ugh.
dat loopje komt doordat ze shotguns in hun broekspijp moeten verstoppen, weets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel veel gel in het haar, want dat staat lekker verzorgd. Ook als je gewoon een bloempotkapsel hebt, of krullen van nature. Hup, de halve pot erin.
En een raar wankster-loopje. Kijk eens goed op straat: geen enkele knul van 25 of jonger loopt nog normaal. Allemaal bedacht en bestudeerd nonchalant met naar buiten gekeerde voeten, deinende schouders en hanige kniebeweging, om te gillen.
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Rituals het volgende:
Mannen in hemden/tanktops.
[ afbeelding ]
Ik vind het verschrikkelijk. Ik heb nog nooit een man gezien waarbij ik het mooi vond staan. Helaas denken mannen daar te vaak anders overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |