Dragen die mannen dat omdat ze het hip vinden of omdat het lekker loopt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef altootje86 het volgende:
mannen die vrolijk door de stad slenteren op crocs. my oh my... (al geldt dat ook voor vrouwen)
okee, ze zitten lekker, maar hou het lekker voor thuis!
en dikke gouden kettingen. ugh.
dat loopje komt doordat ze shotguns in hun broekspijp moeten verstoppen, weets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel veel gel in het haar, want dat staat lekker verzorgd. Ook als je gewoon een bloempotkapsel hebt, of krullen van nature. Hup, de halve pot erin.
En een raar wankster-loopje. Kijk eens goed op straat: geen enkele knul van 25 of jonger loopt nog normaal. Allemaal bedacht en bestudeerd nonchalant met naar buiten gekeerde voeten, deinende schouders en hanige kniebeweging, om te gillen.
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Rituals het volgende:
Mannen in hemden/tanktops.
[ afbeelding ]
Ik vind het verschrikkelijk. Ik heb nog nooit een man gezien waarbij ik het mooi vond staan. Helaas denken mannen daar te vaak anders overquote:
GIFquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Mylene het volgende:
JPG (nog steeds).
Logo's van merken op kleding.
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere *quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef trovey het volgende:
Alle rappermaniertjes en de blijkbaar daarbij horende kledingsstijlen laten we de manier van praten die daar blijkbaar bij moet horen ook niet vergeten.
JA! En drakenshirts = vaak van die bloezen(nee is écht geen overhemd te noemen) met korte mouwen, die veel te breed zijn.quote:
.JPG inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Mylene het volgende:
JPG (nog steeds).
Logo's van merken op kleding.
Tatoeage's, nog zoiets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
Ik heb meer vrouwen op me zitten dan vliegen op een Afrikaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere ** straat taal.. Mooie is wel, als ze dan even alleen zijn, praten ze ineens heel erg anders. Moet ik altijd wel een beetje om lachen.. Kansloos figuur, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
Of je boxer gewoon lager, de bouwvakkers decolleté is immers nog niet genoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
De eerste twee punten heb ik zelf ook. Ik ga m'n broek echt niet zo hoog optrekken.
Komt bijna niet meer voor aangezien we nu alleen maar boxers zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef neen het volgende:
[..]
Of je boxer gewoon lager, de bouwvakkers decolleté is immers nog niet genoemd.
Een kale kop én een dikke matquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb:
- een kale kop
- een dikke mat
- een dikke bril
Ik draag:
- een hemd
- een korte broek
- witte sokken
- sandalen
check m'n fobo, zoiets.quote:
Das toch niet kaal? Dat zijn stekels. Maar vind je dat matje echt mooi?quote:
nono, ben 3mm nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das toch niet kaal? Dat zijn stekels. Maar vind je dat matje echt mooi?
koop een riemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
De eerste twee punten heb ik zelf ook. Ik ga m'n broek echt niet zo hoog optrekken.
Of je koopt een broek in de correcte maat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
Je ziet vaak genoeg mannen die een riem om hebben die blijkbaar out of order is, want de broek bungelt nog steeds op half 7.quote:
Wat denk je dat ik geen riem om heb.quote:
sowieso als je gewoon loose fit underpants aanhebt boeit die shit niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik geen riem om heb.Zo'n hoog opgetrokken broek ziet er gewoon niet uit en boxer lager is ook geen optie want geen zin dat mensen m'n bilspleet zien.
Ik had ooit eens een collega die een sliert van ca. een meter had laten groeien en dat als een toefje over zijn kale plaatje had gedrapeerd. Als er dan een beetje wind was dan zag je dat toefje altijd omklappen. Gelukkig hebben we hem op een gegeven moment zover kunnen krijgen dattie die sliert heeft afgeknipt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef trovey het volgende:
Oh ja matjes...dat was al geen gezicht in de tijd dat het "in" was (80er jaren).
Verder mannen die kaal aan het worden zijn en dat willen compenseren met overkammen of door het haar extra lang te laten groeien langs de rand die er nog wel is (en dat dan als hoogtepunt ook nog in een staartje doen). Ik wil dan echt gillend wegrennen, tondeuze erover of, als je dat kan hebben, maar gewoon helemaal dat hoofd kaal. Kaal worden hoort bij de meeste mannen en de meeste vrouwen hebben er geen moeite me als het eenmaal zover is maar ga niet wanhopig iets proberen te behouden wat er niet meer is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Shit, het wachten was op iets wat ik in mijn kledingkast heb hangen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kut die heb ik ook wel.Kan maar beter nieuw spul halen.
Eens met je al je punten behalve:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Maitje het volgende:
Hoi![]()
Naar aanleiding van dit topic:
Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden...
Dacht ik, we noemen al de afknappers van de vrouwen, maar wat vinden de vrouwen dan echt niet kunnen bij mannen?
Natuurlijk staat de welbekende witte sokken als grote afgang.. maar er zijn vast nog meerdere afknapper bij mannen!
Dus vrouwen (en mannen) brand los!
Laat ik beginnen:
[x] Afgetrapte sportschoenen
[x] Boxer boven de broek uit
[x] Hawai blousjes
[x] Shirts met tekst of bandnaam erop
[x] Birkenstock's (teenslippers)
[x] Geverfd haar
[x] Piercings in het gezicht
[x] Van die petjes die half zo op het hoofd zitten...
Dat doe ik ook zeker niet, want ze staan me goed. Daarnaast is 'Zhe-Angel' rijp voor het gekkenhuis, dus misschien moet ik er juist wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wil niet zeggen dat je het meteen uit de kast moet flikkeren. Er zijn ook vrouwen die het wel mooi vinden
Die man wordt dan die sliert haar...je ziet echt de rest niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een collega die een sliert van ca. een meter had laten groeien en dat als een toefje over zijn kale plaatje had gedrapeerd. Als er dan een beetje wind was dan zag je dat toefje altijd omklappen. Gelukkig hebben we hem op een gegeven moment zover kunnen krijgen dattie die sliert heeft afgeknipt.
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Die man wordt dan die sliert haar...je ziet echt de rest niet meer.Waarom hebben toch nog steeds zoveel mannen het idee dat het iets oplost....nee je hebt geen haar meer op die plek op je hoofd ook al gooi je die pluk erover.
Ja van die managers met een strakke Hugo Boss aan en dan een double pulsar om waar de helft van het 'goud' afgesleten is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Croupouque het volgende:
Daarnaast valt het me altijd op hoeveel mannen een lelijk horloge om hebben.
Ik zou niet te hard lachen om mensen die in zichzelf praten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen met hun zogenaamde stoere ** straat taal.. Mooie is wel, als ze dan even alleen zijn, praten ze ineens heel erg anders. Moet ik altijd wel een beetje om lachen.. Kansloos figuur, denk ik dan.
Je bent dus óf een aziaat, óf een neger met afro, óf een headbangende metalhead?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
) Zo'n hoog opgetrokken broek ziet er gewoon niet uit
quote:
Dacht dat Gerard alleen aan haartransplantatie deed, maar heb me er niet echt in verdiept. (Vandaar ook dat hij zich kaal scheert voor een volgende transplantatie)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar 'ons' haar is onze trots! Ik weet zeker dat ik, mocht ik ooit kaal worden (en die kans is gelukkig vrijwel nihil), van dat nylon Gerad Jolinghaar neem als er echt geen andere oplossing is.
Dat shirt kan ook gewoon naar beneden getrokken worden, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Die eerste vind ik ook al niet kunnen omdat die gast bewust zijn shirt erop uitgekozen heeft
Dat doet het niet voor niets niet. En zo kan een shirt best vallen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat shirt kan ook gewoon naar beneden getrokken worden, neem ik aan?
Met van die typerende teksten, om iets doms te noemen "ik houd van bier" en dan op de achterkant "en vrouwen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
En shirts met text er op? Bijna iedere man draagt toch shirts met text erop?
Die shirts mogen inderdaad weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Met van die typerende teksten, om iets doms te noemen "ik houd van bier" en dan op de achterkant "en vrouwen", gewoon zo fout!
dubbelcheckquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Jurk het volgende:
Diepe v-hals shirtsDecolleté's zijn voor vrouwen.
Zichtbaar woest krullend borsthaar![]()
Combinatie van die 2 is helemaal funest
Echte mannen hebben borsthaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Jurk het volgende:
Diepe v-hals shirtsDecolleté's zijn voor vrouwen.
Zichtbaar woest krullend borsthaar![]()
Combinatie van die 2 is helemaal funest
Echte mannen scheren het niet weg. Maar sommige echte mannen hebben gewoon te weinig haargroei hoor.quote:
I stand corrected. Ik moet je hier gelijk geven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Gochme het volgende:
[..]
Echte mannen scheren het niet weg. Maar sommige echte mannen hebben gewoon te weinig haargroei hoor.
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Cherryblossom het volgende:
- Helemaal geen gel(oke sommige kapsels zouden met gel juist raar uitzien, maar sommige -nerdy- jongens hebben een kort kapsel dat nogal pluist en geen enkel model lijkt te hebben)
In je ogen smeer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?
'2quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Baggy broek en dan een stukje boxershort zien vind ik niks mis mee, liever dat dan een [imo] te hoge en strakke broek. Maar de broek moet niet volledig onder de bil hangen.
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, beidequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Baggy broek en dan een stukje boxershort zien vind ik niks mis mee, liever dat dan een [imo] te hoge en strakke broek. Maar de broek moet niet volledig onder de bil hangen.
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er allebei niet uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze dragen ook beide een riemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ze zien er allebei niet uitKoop gewoon een broek die past of draag een riem.
De riem is blijkbaar stuk, anders hing die broek vast niet zo laag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En ze dragen ook beide een riem![]()
![]()
Ik begrijp nooit hoe je je nog enigzins normaal kunt voortbewegen als de broek zo enorm laag hangt. Oh wacht...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef saaw het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.. dat moet gewoon niet lekker zitten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe je je nog enigzins normaal kunt voortbewegen als de broek zo enorm laag hangt. Oh wacht...
dat zijn twee dingen. bedoel je dat een polo zowiezo op de naakte huid moet? Of da5t het geen wit mag zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef EvanStone het volgende:
Oh ja nog een, wit t-shirt of witte longsleeve onder polo.
Zelfs bij PvdA'ers?quote:
Mee eens! Baggy broeken zijn goed, maar ze moeten niet TE laag hangen. Volgens mij zag ik ook ergens gouden kettingen staan. Dat vind ik ook echt niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef pasopikbijt het volgende:
inderdaad de te laag hangende- of te grote broeken.
ik vind het echt niet aantrekkelijk om naar zo'n lege kontruimte met een felgekleurde Björn Borg boxer erboven te kijken hoor!
En om dan nog maar te zwijgen over de manier waarop ze lopen met hun broek zo op hun knieën..
Even een vraagje... Waarom kijken mensen op bandfoto's bijna altijd allemaal de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk mijn Fobo eens... en vertel me wat ik met die gel moet gaan doen?
Misschien ligt het een beetje aan de leeftijdscatagorie vd meisjes/vrouwen? Alhoewel ik ook 16 ben, maar je hebt altijd uitzonderingen. :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik zie hier veel punten terug waaraan de zogenoemde mooiboys voldoen. Toch hebben die over het algemeen niet te klagen over vrouwelijke aandacht volgens mij.. de vrouwen op FOK! die hier reageren zijn dus niet zo representatief
Goed punt, te dom om de functie van een riem te begrijpen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En ze dragen ook beide een riem![]()
![]()
Die vrouwen vallen dan weer in de niet doen-categorieen van hetzelfde topic maar dan over vrouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hmm.. Volgens mij scoor ik vrij aardig. Heb enkel 1 tanktopje voor in de zomer en enigzins afgetrapte sneakers heb ik momenteel ook (maar denk niet dat ik daar mooier van wordt ofzo. Poets ze ook altijd netjes, maar heb nog geen zin gehad om nieuwe te gaan kopen).
Ik zie hier veel punten terug waaraan de zogenoemde mooiboys voldoen. Toch hebben die over het algemeen niet te klagen over vrouwelijke aandacht volgens mij.. de vrouwen op FOK! die hier reageren zijn dus niet zo representatief
Omdat het geen familie kiekjes zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Even een vraagje... Waarom kijken mensen op bandfoto's bijna altijd allemaal de verkeerde kant op?
heyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het keyword is: variatie!
(zeg ik als man).
Een keer een band-shirt kan best, maar draag er dan niet de volledige hippie outfit bij.
Een keer een lage v-hals, prima. Maar dan niet de skinny jeans en gladde schoentjes eronder.
Baggy broek? Kan best leuk zijn, mits gecombineerd met een fatsoenlijk overhemd.
En zo kom je er wel toch?
Oh btw: dat laat ook gelijk zien wat die vrouwen hier ook aangeven: denk er overna voordat je de deur uitstapt. Scheelt een hoop
Onder een baggy broek hoeft toch niet persé een fatsoenlijk overhemd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het keyword is: variatie!
(zeg ik als man).
Een keer een band-shirt kan best, maar draag er dan niet de volledige hippie outfit bij.
Een keer een lage v-hals, prima. Maar dan niet de skinny jeans en gladde schoentjes eronder.
Baggy broek? Kan best leuk zijn, mits gecombineerd met een fatsoenlijk overhemd.
En zo kom je er wel toch?
Oh btw: dat laat ook gelijk zien wat die vrouwen hier ook aangeven: denk er overna voordat je de deur uitstapt. Scheelt een hoop
nee natuurlijk niet. maar je ziet vaak dat baggy broeken gelijk staan aan van die mensen die dan alles zo baggy hebben. dat vind ik dan weer niks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onder een baggy broek hoeft toch niet persé een fatsoenlijk overhemd?
Ho ho we hebben pas 6 1/2 pagina gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:15 schreef Fusionfreak het volgende:
Mijn kleurige (meestal zelfmaak) kleedstijl wordt hier nergens genoemd, dan doe ik het volgens dit topic dus goed.
Of een gele aantrekken 'zodat ze origineel zijn'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:48 schreef Dinus het volgende:
Mannen in rode of oranje "vrijetijds-pantalons"
Oh ja, da's ook een hele erge. Met zo'n ding zeg je echt iets van "Ja ik wou stoer doen en mezelf profileren als speciaal maar ik was te dom om te beseffen dat dit zo doorsnee is dat het station Uitgekauwd reeds uit zicht was toen de naald mijn huid voor de eerste keer raakte". Echt zo ontzettend inspiratieloos en mislukt...quote:
Zoals ik in mijn post al vermeldde.. dat heb je tegenwoordig toch met diertjes die een tijdje in waren (dolfijntjes en vlindertjes enzo) en nu ook weer met die sterren.. Zo inspiratieloos als de neten..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja, da's ook een hele erge. Met zo'n ding zeg je echt iets van "Ja ik wou stoer doen en mezelf profileren als speciaal maar ik was te dom om te beseffen dat dit zo doorsnee is dat het station Uitgekauwd reeds uit zicht was toen de naald mijn huid voor de eerste keer raakte". Echt zo ontzettend inspiratieloos en mislukt...
Een functionele heet toch geen sjaaltje, maar gewoon sjaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als in dun zijde vrouwensjaaltje, of gewoon functioneel?
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:57 schreef electronique het volgende:
1. veel gel in het haar
2. glad geschoren
3. petjes
4. nikes
ik had het over het gezicht eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mond
Ook alleen iemand met een voetbal plaatje als avatar kan zo'n opmerking makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gladgeschoren? Heb je liever een behaarde balzal in je mond
*kuch*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
Mijn vriend zou me wat aan doen als ik me helemaal zou scheren.... dan heeft ze altijd het gevoel alsof ze met een klein jongetje in bed ligt... terwijl ze borsthaar juist stoer, zwoel en mannelijk vind.
Dus, hup, naar bed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
ohjee.... de tijd begint zijn tol te eisen!
waar woon je in godsnaam???? Ik zie ze hier niet..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
- gel / of mannen die een stijltang gebruiken
[...]
- ijsbeershirts
Okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Overigens scheer ik het zaakje ook nooit.. trim het alleen geregeld
Er zijn ook vrouwen die borsthaar vies vinden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ook alleen iemand met een voetbal plaatje als avatar kan zo'n opmerking maken![]()
Mijn vriendin zou me wat aan doen als ik me helemaal zou scheren.... dan heeft ze altijd het gevoel alsof ze met een klein jongetje in bed ligt... terwijl ze borsthaar juist stoer, zwoel en mannelijk vind.
Ohja... en een balzak hoef je niet persé op te gaan sabbelen
Ik heb een keer mannen gezien die van die bruine korte laarzen aan hadden met hun spijkerbroek er zo half in/uit en dat stond best sexy! Beetje out back jack look..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Vrouwelijke laarzen. Ik zweer het, een jongen uit m'n klas had het lef om een keer met laarzen te komen opdagen, en hij droeg dan zijn broek in z'n schoenen!![]()
Volgens mij denkt geen enkele man dat hij daar mooier/aantrekkelijker van wordt... vooral van je eerste puntje niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Maitje het volgende:
Owja, ik had nog wat:
[x] Bierbuikjes
[x] Naar zweet stinken gemengd met axe deo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |