Hier in Leiden ook, dan toch stilte voor de storm?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef appelsientje het volgende:
IK hoop dat het allemaal gaat mee vallen en niet wederom met een sisser zal aflopen
Wel grappig compleet windstil hier
quote:De wind is zwak tot matig en waait meest uit een oostelijke richting. In het zuiden van het land wordt de wind in de middag zuidwestelijk en matig, aan de Zeeuwse kust (vrij) krachtig, windkracht 5 tot 6.
Leg eens uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef appelsientje het volgende:
IK hoop dat het allemaal gaat mee vallen en niet wederom met een sisser zal aflopen
Wel grappig compleet windstil hier
Na drie grondig testen afgelopen week, weet ik dat de mijne lektquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig heb ik een goede regenpak gekocht (¤ 140,- .. zat bij het fietsplan)
Kan ik die morgen meteen goed testen.
Oké ondertitelingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Na 5 keer lezen snap ik het nog niet.
'Nou, kom op!'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:47 schreef dimage het volgende:
Gisteravond prachtige chase gehad bij Lelystad en op de Oostvaardersdijk richting Almere.
1 van de 5 video's
Lol stond er gisteren al. Hirlam is ietsjes minder wat betreft neerslag dan de vorige run.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:52 schreef gerard96 het volgende:
Estofex geeft level 1 voor half nederland ! voor morgen
praat eens gewoon johquote:
ooit van punten en komma's gehoord?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef gerard96 het volgende:
Op meteox verdachte rode pitten in het noorden zijn aan het onstaan komen naar mij voor noorden verwacht ik veel regen
Hier in Den Haag regent het al sinds een uurtje of 19.00quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef Nemephis het volgende:
Regent het nu al ergens dan? Ik zit wel ijverig een ark te bouwen maar dan moet het wel gaan regenen...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef Nemephis het volgende:
Regent het nu al ergens dan? Ik zit wel ijverig een ark te bouwen maar dan moet het wel gaan regenen...
Toch nog 42mm.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Lol stond er gisteren al. Hirlam is ietsjes minder wat betreft neerslag dan de vorige run.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef gerard96 het volgende:
Op meteox verdachte rode pitten in het noorden zijn aan het onstaan komen naar mij voor noorden verwacht ik veel regen
Hier nog niks eigenlijk..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef Nemephis het volgende:
Wat een overdreven posts maak jij continu zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef gerard96 het volgende:
BYe jongens ze zeiden gisteren dat er nog veel plekken zijn waar de dijken slecht zijn waaronder hiero bij mij.
Nee.... dat is Gerard die de boel probeert op te jutten.... gewoon wat regen, verder niets....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef Drassss het volgende:
Is er een weeralarm ofzo? Ik kom net thuis en zie opeens allemaal vage fokkers die panisch lopen te doen in dit topic
Weet ik, ik heb er lekker in getennist. Prachtig weer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee.... dat is Gerard die de boel probeert op te jutten.... gewoon wat regen, verder niets....
Hier schijnt de maan nog door de wolkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef eymey het volgende:
Hier in Almere regent het al de hele avond gestaag door. Niet super hard ofzo, maar ook zeker geen pisbuitje. Hier zou ik wel m'n regenbroek voor aan doen
Magoed, zolang het op buienradar niet donkerblauw of erger wordt stelt het idd niet veel voor.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehe is die eindelijk weg? Mooi dan ben ik nu van de partij
Ah, gelukkig was ik dus niet de enigequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehe is die eindelijk weg? Mooi dan ben ik nu van de partij
Heb je nog wat gehoord over je windmetingen van de "admin"?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
De regen zal hier wel mee gaan vallen.
De wind is voor het eerst deze week weer onder de 20km/h uitgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |