Nope, het kademuurtje is zo'n 40 cm hoog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha vet, dacht eerst er staan maar enkele centimeters
Boven mijn hoofd staat 46mm.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:30 schreef horned_reaper het volgende:
Ik woon in het enige gebiedje van Nederland waar maar 10 (11) mm zal vallen
En wat is het belangrijkste bij het dood gaan?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef gerard96 het volgende:
BYe jongens ze zeiden gisteren dat er nog veel plekken zijn waar de dijken slecht zijn waaronder hiero bij mij.
Dan is 2012 dus toch te vroegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef gerard96 het volgende:
BYe jongens ze zeiden gisteren dat er nog veel plekken zijn waar de dijken slecht zijn waaronder hiero bij mij.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
En wat is het belangrijkste bij het dood gaan?
DE HELM!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
RUSTIG RUSTIG WE SCHRIJVEN MEEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
En wat is het belangrijkste bij het dood gaan?
DE HELM!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef RiKe het volgende:
OH NEE WAT EEN REGEN!!!
MIJN GOD ER KOMT EEN LADING WATER NAAR BENEDEN WTFFFFF NIET NORMAALNou, mijn douche is zo slecht en zwak dat ik wat dat betrerft beter in die bui van gisteravond kon staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef RiKe het volgende:
OH NEE WAT EEN REGEN!!!
MIJN GOD ER KOMT EEN LADING WATER NAAR BENEDEN WTFFFFF NIET NORMAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
we bestaan niet maar zijn een illusiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Waarom zie ik op buienradar al regen in NL binnenkomen maar waarom regent het niet echt in NL?
Bronquote:Het warmtefront bereikt het zuidwesten rond middernacht met daar vooruit al de eerste neerslag, snel gevolgd door het occlusiepunt (verhoogde neerslagactiviteit).
In de loop van de komende nacht vormt zich over onze omgeving een oost-west georienteerde vore. De stroming zal in het noorden van het land oostelijk worden terwijl het zuiden van het land met een westelijke stroming te maken krijgt. Hierdoor stagneert het front boven onze omgeving waardoor langdurig neerslag kan vallen hetgeen tot grote hoeveelheden kan leiden.
De eerste neerslag op nadering van het warmtefront heeft het uiterste zuidwesten bereikt en breidt zich de komende uren verder over het land uit.
Aangezien de frontale vore zeker tot en met vrijdagochtend ergens boven onze omgeving ligt, krijgen we tot dan te maken met langdurige perioden met regen. Hirlam berekent tot en met vrijdagochtend cumulatief 30 tot 60 mm over het land.
Minste neerslag in het noorden, waar de vore nooit doorkomt, het meest in het zuidoosten waar de vore pas vrijdagmiddag het land verlaat.
Verder zie je vooral aan de warme kant van het front onstabiliteit in de progtemps en hierdoor zijn de onweerskansen m.u.v. noorden vrij groot. Wordt ook bevestigd door Indecs kaartjes.
SCHIKT HET?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef wobbel het volgende:
[..]
RUSTIG RUSTIG WE SCHRIJVEN MEE![]()
Maargoed...hoelaat wordt het nu precies verwacht? Vannacht om 02:00 of hoe of wat?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
we bestaan niet maar zijn een illusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |